Aplikācijas mobilajām iekāpšanas kartēm (vai var būt problēmas)

9 atbildes [Pēdējā ziņa]
Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4114
Manīts: pirms 20 st

Man kašķēšanās tēma Smile

Tikko bija situācija ar Wizzair iekāpšanas kartēm mobilajā. Ir tāda aplikācija PassAndroid, kurā man bija atvērtas šīs kartes. RIX viss ok, bet atpakaļceļā LUT drošībnieki nepartko nelaida uz drošības kontroli, jo nekad neesot redzējuši tādu iekāpšanas karti. (Karte kā karte, svītrkods nolasāms utt.) Dabūju iet uz iečekošanās galdiņiem un lūgt iekāpšanas karti izprintēt. (Jāmaksā nebija, bet nu tas oftopiks.) Kā jūs domājat, es varu par šo celt kādus iebildumus Lutonas lidostai? Jo, man, citējot Juri, likās ka tante, kas neļāva man tikt līdz drošības kontrolei, ir vnk nekompetenta, turklāt arī ļoti nelaipna. Jeb vai viņiem ir tādas tiesības neielaist?

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4114
Manīts: pirms 20 st

Oftopiks. Kāpēc rediģēt var tikai no otrā posta?

vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja

Lutona it ka nav taja w6 mobile check in blacklista:

List of airports where online check-in is not available (Airport check-in is free of charge)
Dubai - to Budapest only
Hurghada
Antalya
Istanbul
Corfu
Palma De Mallorca
Kutaisi (mobile boarding pass is not available, however check-in is possible on mobile app)
Zaragoza (mobile boarding pass is not available, however check-in is possible on mobile app)
Lisbon

U2 arī neviens no UK ne figure:
*Mobile boarding pass availability

Mobile Boarding passes are currently not available at the following airports: 
Izmir Agadir Antalya Belgrade Bastia (Corsica) Bodrum Cassablanca Dalaman Moscow Domodedovo Essaouria Figari (Corsica) Fuerteventura Grenoble Hurgada Gran Canaria (Las Palmas) La Rochelle Menorca (Mahon) Monastir Marrakech Pristina Ponta Delgada Preveza Sharm El Sheikh Tel Aviv

'14 viniem jau bija lidziga epizode , tuvakaja laika patestejam atkal Smile

 

 

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4114
Manīts: pirms 20 st

Nujā, jautājums vairāk ir par to, vai eksistē tāda prasība, ka jābūt kādai konkrētai aplikācijai, kurā drīkst būt atvērta iekāpšanas karte. Viņi jau neiebilda pret mobilo iekāpšanas karti kā tādu, bet pret to, ka tā nav atvērta aplikācijā, kas viņiem ir zināma, tāpēc karte esot "nederīga" un viņi tādu nevarot pieņemt.

P.S. Jāmaksā par lieko kartes izprintēšanu man nebija, kaut gan, godīgi sakot, uz to nevar paļauties, es nebrīnītos, ka kādam liek arī samaksāt. Bet nu tur vismaz sēdēja normāla meitene, kam varēja izskaidrot, kas par lietu. Kamēr drošībniece bija kaut kāds robots, ne cilvēks, par viņu es labprāt pasūdzētos. (Vispār vajadzēja paprasīt, kā robotu sauc, lai pēc tam ir uz ko atsaukties, kaut gan, protams, jāatceras, ka labi domātais likums, ka pasažieri nedrīkst apvainot lidostas darbiniekus, šādos gadījumos pavēršas otrādi, jo darbiniekam ir viegli pateikt, ka viņu tikko ir apvainojuši, bet man ir grūti pierādīt, ka tā nebija, un nav laika kasīties.)

trakulis
Lietotāja trakulis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/10/2011
Ziņas: 1981
Manīts: pirms 4 gadi
Kur: RIX

Nu wizz ir kaut kāda šāda dīvaina prasība, kad tikai no viņu app var izmantot boarding pass. Vasaras sākumā gāju Eindhovenā, šie neņēma neko citu pretī. Mēģināja piespiest maksāt par izprintēšanu, lai gan bija Flex fare ar all included. Pēc neliela skandāliņa šie piekrita izdrukāt boarding pass tāpat. Bet tas notika tikai pēc wizz pārstāvja iesaistīšanas.

Lutona vispār ir dīvaina - tiki nelaipnus un neiecietīgus angļus nekur citur nav gadījies sastapt.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4114
Manīts: pirms 20 st

Jā, man arī radās iespaids, ka Lutonas lidostā darbinieki nav īpaši laipni, vkwic linkā lietotais vārds jobsworth  viņus labi apraksta. Vēl bija incidents pie iekāpšanas geita, kad geits tika izziņots stipri pavēlu, apmēram 25 minūtes pirms izlidošanas. Es kaut kā jau gadījos tuvumā (ja kādam jānosit laiks Lutonā, iesaku stūrīti pie 11.geita, nav neviena cilvēka, ir mīkstie krēsli, ideāla vieta, kur apmesties), tāpēc dabūju noskatīties scēnu. Atskrien pirmais pasažieris, polis, kurš nerunā īpaši labi angliski, lido, cik var saprast, reti, un vispār ir uztraucies, ka varbūt visi pārējie brīnumainā kārtā ir aizlidojuši pirms viņa. Protams, var jau saprast, ka lidostas darbiniekiem tas viss ir apnicis, bet, ja cilvēks reti lido, viņš var satraukties un pazaudēt spriestspēju, un, ja reiz tu strādā lidostā, tad  tev jārēķinās, ka tā var būt. Tā vietā, lai satraukto pasažieri vienkāršiem vārdiem nomierinātu, darbiniece - man liekas speciāli Grin - pasaka kaut ko komplicētu, liek netraucēt un iet apsēsties. Pasažieris ir izmisumā, jo viņš tagad tiešām ir pilnīgi pārliecināts, ka visi pārējie tiešām ir jau aizlidojuši, bet viņš nokavējis. Beigās vēl uzrodas divi ziņkārīgi drošībnieki, kas stāv un skatās, kas nu būs. Un tad jau pamazām sāk ierasties arī pārējie pasažieri un scēna atrisinājās.  Bet kopumā tas izskatījās tiešām varen stulbi, un stulbi tieši no lidostas darbinieku puses, jo tāda situācija varēja nebūt, ja vien būtu normāli, saprotoši atbildēts.

vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja

sanemta atbilde no W6 staffa:

Dear Mr vkwic,
Thank you for the letter that you have sent to our Customer Relations department.
Please be informed that at Luton airport you are able to use the Mobil App to check-in.

Please note the 9.8. section of our General Conditions of Carriage.

9.8. Mobile check-in service is available through the Wizz Air mobile application on certain routes under the following conditions. You can check in via Wizz Air mobile application from 30 days up to 3 hours before the Scheduled flight departure time on the Website. You shall download the mobile Boarding Pass in Your mobile device's passbook or other application with similar functionalities and present it together with Your valid Travel Documents at airport security and boarding gate. If You fail to download Your mobile Boarding Pass or cannot present it due to an error of Your mobile device, the airport check-in fee shall be paid at the airport. If You cannot present the mobile Boarding Pass and/or the same Travel Documents used at mobile check-in at the boarding gate, We may refuse the carriage. If You have checked in on mobile device, You must be present at the boarding gate ready for boarding no later than 30 minutes before the Scheduled departure time of the flight. Passengers with Checked Baggage must present themselves together with their baggage at the baggage drop desk not later than 40 minutes before the Scheduled Departure Time of the flight, if not specified otherwise. At some airports the check-in desks function as baggage drop desks as well.

 

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

Sincerely, Andrea Márton
Customer Relations Department| Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)
Fax: +(36) 1 239 6280
BUD International Airport |Building 221|H-1185 Budapest, Hungary

ta ka galvenais QR kodam jabut mobilaja ierice displeja vismaz kaut kada veida,
skaidrs arī ka drošibnieks sava darba vieta var mierigi parkapt civiliedzivotaja intereses – tads amats.

 

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4114
Manīts: pirms 20 st

vkwic rakstīja:

 You shall download the mobile Boarding Pass in Your mobile device's passbook or other application with similar functionalities

Nu re, W6 ir mūsu pusē. Es toreiz tā arī nevienam nepasūdzējos, bet, ja Tev nav nekā labāka lidostā ko darīt Grin, varbūt vari pamēģināt uzrādīt QR kodu tieši PassAndroid, redzēs, ko šie teiks. (Vienīgais, Lutonā skeneri ir tā projektēti, ka BP ir jāieliek tādā kā spraugā, lai viņu nolasītu, un tur sanāk ļoti mazs attālums no QR koda līdz skenerim, bet PassAndroid QR kods atveras pa visu ekrānu, tāpēc varētu būt, ka tas skeneris viņu nemaz nevar nolasīt. Bet varbūt arī var nolasīt, man jau neļāva mēģināt.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4114
Manīts: pirms 20 st

vkwic, uz kādu adresi Tu rakstīji savu jautājumu? Es varētu pamēģināt viņiem uzrakstīt un izstāstīt, ka man bija incidents, ka tomēr nelaida vis ar other application with similar functionalities.

vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja

W6 ir specialais formulars visadam komplimentam, sudzibam:

https://wizzair.com/en-GB/Claims