Kāds man var pateikt, kur un kā varu pārslēgties uz citiem mēnešiem Airbaltic lapā, ļauj tikai šo un novembri. 3 mēnešus atpakaļ, kad rezervēju pie viņiem, tad varēja, tagad laikam ir lapu update un man kaut kas te nesaprotams.
(Pārceļu atsevišķa tēmā — Juris)
Nu tak skrollē pa tiem mēnešiem uz leju!
Vispār, tā lapa ir sūds, es konstatēju, ja grib atrast zemāko cenu RT lidojumam, tad labāk skatīties vispirms tikai turp, tad atrast lētākos datumus turpceļam, un tad spiest uz ''vēlies lidot atpakaļ'' vai kā tamlīdzīgi, un skatīties, kuri ir lētākie atpakaļceļa datumi. Ja uzreiz ir turp/atpakaļ, tad drusku tā kā uz dullo sanāk.
Nu tak skrollē pa tiem mēnešiem uz leju!
Vispār, tā lapa ir sūds, es konstatēju, ja grib atrast zemāko cenu RT lidojumam, tad labāk skatīties vispirms tikai turp, tad atrast lētākos datumus turpceļam, un tad spiest uz ''vēlies lidot atpakaļ'' vai kā tamlīdzīgi, un skatīties, kuri ir lētākie atpakaļceļa datumi. Ja uzreiz ir turp/atpakaļ, tad drusku tā kā uz dullo sanāk.
Ko lai es noskroleju lejā, varu tikai noskrolēt līdz novembra beigām un viss,tālāk nevaru. Zem novembra ir ''Ritini, lai redzētu vēlākus mēnešus'' ,bet viņš ir neaktīvs, uzklikšķinu,bet nekas nenotiek. Bildē kā izskatās,ka noskrolēju līdz lejai.
Tad kaut kāda nesaderība ar Tavu pārlūku būs, ko Tu lieto?
Man ar Chrome vispār nav redzams uzraksts ''Ritini, lai redzētu vēlākus mēnešus'' - tie vienkārši ritinās:
Man arī Chrome, pamēģināju uz citiem pārlūkiem, tas pats.
Afigeķ izdomājuši, jāsamazina lapa uz 50%,tad parādās bīdāmā josla ar kuru varu nobraukt lejā uz citiem mēnešiem.
Tā ir OS un pārlūka nesaderība ar lapas izgatavotāju domu gājienu (šamie, ļoti ticams, tipiski datorfrīki, kas par viņu izstrādājuma lietotāju eksistenci pat nenojauš, galvenais, ka pašiem labi). Man šitā uz dažām ierīcēm uzvedas arī azair, kad palīdz tika Ctrl-.
Runcel23, bet vai tad vienkārši ar peles rullīti Tev neritinās? Nelietojot bīdāmo joslu? Varbūt Tev pele nav kārtībā? Vai Tev ir ar pirkstu bakstāma ierīce?
Piekrītu Orsonam21, es darbojos tur ar peles rullīti un viss strādā - vienkārši uzbraucu virsū mēnesim un ritinu uz leju.
Problēma parasti ir ar vecākiem par šodienu hardiem un softiem.
Runcel23, bet vai tad vienkārši ar peles rullīti Tev neritinās? Nelietojot bīdāmo joslu? Varbūt Tev pele nav kārtībā? Vai Tev ir ar pirkstu bakstāma ierīce?
Mājās lietoju portatīvo ar touch pad,tur man nestrādā. Pamēģinu tagad darbā ar peli,kad uzklikšķinu Rādīt citus mēnešus,tad ar rullīti var noskrollēt lejā,tā ka darbojas,paldies. Mājās ar CTR- varu arī pēc tam aiz tās līnijas novilkt lejā,bet nesaprotu, kāpēc ir tā jāsarežģī vienkāršas lietas.
Tas, ka mēnešos vajag skrullēt bez kādas indikācijas, ka šīs slejas saturs turpinās aiz loga robežām, protams ir izcili muļķīgi, bet mani vēl pārsteidz tas, ka jums kreisajā pusē nerādās stabiņi ar katra mēneša zemāko cenu. Man ar Safari 11 ir tā:
Ja izvēlas vienvirziena biļeti, man stabiņi rādās.
Tikko paņem RT, tā stabiņi parādās uz 0.5 sekundēm un pazūd. Labi piešaujoties var paspēt nospiest Alt+prtsc un saglabāt ekrānuzņēmumu, la to papētot uzzinātu, kuri tad ir tie lētie mēneši.
Sviests, ne lapa, protams.
Vakar arī saskāros ar šādu pat problēmu. Mēģināju apskatīties BT reisu janvārī. Ritināt mēģināju visos iespējamajos, man zināmajos, veidos. Viss sakustējās nejauši-pat nezinu ko saspaidot. Tālāk par decembri, citādi, nekas nekustējās.
W10, Chrome - ar ritināšanu nekādu problēmu, bet tabula kreisajā pusē nozūd diezgan zibenīgi.
W XP, Firefox - viss identiski.
W10, Edge - viss identiski, tabula pazūd sekundi vēlāk.
Gribu piebilst, ka jaunā lapa patīk ne tikai frīkiem, kas izstrādāja, bet arī priekšniekiem (info no iekšām), jo ar to pārdošanas rādītāji palielinājās, vairāk atnes €, nekā iepriekšējā ))
Mājās lietoju portatīvo ar touch pad, tur man nestrādā.
No laptopiem kalendārs skrollējās izmantojot uz touchpad divus pirkstus.
Kautcik normāli jauno lapu varu apskatīt no telefona, bet no datora (ne mājās, ne darbā) - neiespējami. Esmu izbesījusies un no Baltika vairs pat neko negribas vairs pirkt!!! Bija doma, ka man vienīgais dīvai datori gadījušies.
Vai es pareizi saprotu, ka tagad pērkot biļetes uzreiz piem. 2 pasažieriem, nav iespējams izvēlēties bagāžu tikai vienam no tiem? vai pielikt bagāžu 1 virzienā?
Nolēmu pārliecināties, kas notiek mūsu famīlijas tehnoloģijās. Strādā bez kļūmēm, bet diemžēl nevajag...
Vai es pareizi saprotu, ka tagad pērkot biļetes uzreiz piem. 2 pasažieriem, nav iespējams izvēlēties bagāžu tikai vienam no tiem? vai pielikt bagāžu 1 virzienā?
airBaltic lapā to var izdarīt. Šādā gadījumā jāizvēlas "Basic" biļete un vajadzīgais reģistrējamās bagāžas daudzums jāpievieno nākamajā solī kā papildpakalpojums.
Ja visiem rezervācijā iekļautajiem pasažieriem kādā no abiem virzieniem (vai arī abos) vajadzīga reģistrētā bagāža, tad jau sākotnēji var izvēlēties "Basic + Bagāža" tarifa biļeti. Naudas izteiksmē tas maksās identiski kā pievienojot papildpakalpojumu sadaļā.
Lūk sviests. Kolēģei mēģināju palīdzēt nopirkt biļeti uz Ļvovu. “Met” laukā non stop, ka nevar garantēt šo cenu. Nu moins, aizsūtīju čatā ziņu - atbildēja, ka man jāsēd pie datora un jāmēģina nopirkt kamēr nopirksies. Citiem vārdiem, bet ar šo ideju. Bet nevar jau nopirkt ne par kādu cenu, vienkārši liek man sēdēt un klikšķināt...
Iekopēju atbildi:
Kā minēts mūsu mājaslapas noteikumos, norādītā cena un lidojumu pieejamība ir informatīva un var mainīties laikā, kamēr tiek veikta rezervācija. Ja izvēlētā cena vairs nebūs pieejama, mēs par to informēsim pirms rezervācijas pabeigšanas. Cena ir garantēta vienīgi tad, kad rezervācija ir pabeigta un pasažieriem ir piešķirts rezervācijas numurs.
Par to jauno, dārgāko cenu arī nedod?
Galu galā, var jau arī pirkt pie starpniekiem, un varbūt pat vēl ietaupīt.
Lūk sviests. Kolēģei mēģināju palīdzēt nopirkt biļeti uz Ļvovu. “Met” laukā non stop, ka nevar garantēt šo cenu. Nu moins, aizsūtīju čatā ziņu-atbildēja, ka man jāsēd pie datora un jāmēģina nopirkt kamēr nopirksies. Citiem vārdiem, bet ar šo ideju. Bet nevar jau nopirkt ne par kādu cenu, vienkārši liek man sēdēt un klikšķināt....
Iekopēju atbildi:
Kā minēts mūsu mājaslapas noteikumos, norādītā cena un lidojumu pieejamība ir informatīva un var mainīties laikā, kamēr tiek veikta rezervācija. Ja izvēlētā cena vairs nebūs pieejama, mēs par to informēsim pirms rezervācijas pabeigšanas. Cena ir garantēta vienīgi tad, kad rezervācija ir pabeigta un pasažieriem ir piešķirts rezervācijas numurs.
Mani tā trīs dienas čakarēja, kamēr izvēlējos citus datumus. Neticu, kā visu laiku, kādam izdevās pirms manis paspēt nopirkt, jo cena kā tāda nemainījās. Varbūt vienkārši neatjauno cenas n-tās dienas, vai arī tā lapa tiešām ir sū*s.
Par to jauno, dārgāko cenu arī nedod?
Galu galā, var jau arī pirkt pie starpniekiem, un varbūt pat vēl ietaupīt.
nu ne tak. Nedod nekādu citu cenu. Liec kurus datumus gribi, nu Ok - datumus liekam, kur ķirši salikti - jebkurā kombinācijā teksts - negarantējam, tikai pie saņemtas biļetes...
Izsūtīju BT savu ziņu:
Nu bet jūs taču saprotiet, ka faktiski tas nozīmē non stop sēdēšanu pie datoru un visu laiku klikšķināšanu... tas var aizņem 1-2-5h? Tas tehniski ir normāli? Lidoju bieži, nekad neko tādu neesmu saskārusies. Tā taču nevar būt norma.
Neko vēl nav atbildējuši
Nevarētu būt tā, ka konkrētajās dienās reisi ir atcelti, sistēma to zin, bet kaut kādu iemeslu dēļ sākuma pieprasījumā tie vēl uzrādās?
Pamēģini taču paskatīties kāda starpnieka lapā, vai kaut vai matrix, vai vispār tie reisi eksistē.
P.S. Ja uzrakstīsi datumus, paskatīšos, ko man rāda tajos.
Par to jauno, dārgāko cenu arī nedod?
Galu galā, var jau arī pirkt pie starpniekiem, un varbūt pat vēl ietaupīt.
nu ne tak. Nedod nekādu citu cenu. Liec kurus datumus gribi, nu Ok-datumus liekam, kur ķirši salikti-jebkurā kombinācijā teksts-negarantējam, tikai pie saņemtas biļetes....
Precīzi, principā konkrētos datumos NEKO nevar nopirkt.
Un neko sakarīgu arī neatbildēs.
Interesanti, kā tāds rezultāts var patikt BT čiekuriem?
Būtu noskaņojums kasīties, varētu ekrānšāviņus vairāku dienu garumā saglabāt un nosūtīt PTAC.
Par patērētāju maldināšanu.
Uz Lvovu tiešie lidojumi ir tikai vasaras sezonā.
Intereses pēc iesitu 30. marts - 4. aprīlis, ķiršu cenas, RT ap 98€, ļaut mierīgi tikt līdz maksāšanai.
Man ļāva skaisti savadīt kartes datus, nospiest pirkt, un tad pateikt, ka DIEMŽĒL.
Un tā trīs dienas pēc kārtas
Nevarētu būt tā, ka konkrētajās dienās reisi ir atcelti, sistēma to zin, bet kaut kādu iemeslu dēļ sākuma pieprasījumā tie vēl uzrādās?
Pamēģini taču paskatīties kāda starpnieka lapā, vai kaut vai matrix, vai vispār tie reisi eksistē.
P.S. Ja uzrakstīsi datumus, paskatīšos, ko man rāda tajos.
Apriļa otra puse. Vienalga kad. Kolēģe fleksibla. Pielāgos brīvas dienas, slimnīcā tā var. 4-5 dienas uz vietas.