Kopsavilkums — Ryanair novembra sākumā pārtrauks lidojumus no Rīga uz Eindhovenu.
Rīta pusē sistēmā kļūdas pēc rādījās atcelti arī daudzi citi reisi, cilvēkiem pienāca e-pasti par iespēju saņemt atmaksu vai mainīt lidojumu.
Varbūt kāds zin, Ryanair kaut kas sagļukojis vai arī sākot ar novembri vairs nelidos uz Briseli? Nerāda reisus arī uz Eindhovenu un Bergamo.
Varbūt kāds zin, Ryanair kaut kas sagļukojis vai arī sākot ar novembri vairs nelidos uz Briseli? Nerāda reisus arī uz Eindhovenu un Bergamo.
Nebiedē, man vajag uz Bergamo novembrī...biļetes jau kabatā. Kaut kur redzēju, ka no Eindhovenas esot kacelēti reisi .
maddi, paldies, ka uzrakstīji! Iegāju savās rezervācijās, un tur - kāds pārsteigums! - atcelti reisi novembrī gan no Rīgas uz Charleroi. gan no Charleroi uz Bergamo. Interesanti, kad man par to paziņos?
Varbūt kāds zin, Ryanair kaut kas sagļukojis vai arī sākot ar novembri vairs nelidos uz Briseli? Nerāda reisus arī uz Eindhovenu un Bergamo.
Ticamāk, ka mainīsies lidojumu laiki vai pat lidojumu dienas uz Bergamo, Eindhovenu un CRL. Kad būs zināms jaunais saraksts, tad arī parādīsies pieejamie reisi FR mājas lapā ziemas sarakstam. Maz ticams, ka visi trīs virzieni vienlaicīgi tiks atcelti ar novembri...
RIX-HHN un RIX-CRL atcelti praktiski visi reisi no 1. novembra līdz decembra beigām. Nekādi e-pasti nav atnākuši, bet ieejot rezervācijā jau piedāvā standartopcijas - lidojuma maiņa vai naudas atmaksa.
Varbūt kāds zin, Ryanair kaut kas sagļukojis vai arī sākot ar novembri vairs nelidos uz Briseli? Nerāda reisus arī uz Eindhovenu un Bergamo.
Man izskatās pēc kļūdas - aplikācijā rāda, ka atcelti arī novembrī ari BGY- CTA, CTA- BGY.
Man arī izskatās, ka šiem (RYANAIR) kaut kāda globāla kļūda. Nevar būt, ka vairums reisu ar 01.11. tiek atcelti pilnībā. Ticmāk, notiek globāla sarakstu maiņa ziemas periodam, lai nelidinātos "pa tukšo".
Man rezervācijā skaidri un gaiši rakstīts - Brisele(CRL) - RIX atcelts. Izvēlies naudu vai reisu samainīt. Interesanti uz ko tad tur ko var samainīt? ja nu vienīgi citā dienā uz Viļņu?
Man no 5.11. atcelti vairāki RIX-EIN reisi, šodien atnāca e-pasts.
Un čatā saka, ka viņiem sistēma uzkārusies, liekot kaut kādu apdeitu un neko šodien nevarēs palīdzēt. Varbūt tiešām tas ir kaut kāds gļuks, kas automātiski e-pastus izsūtīja?
Man rezervācijā skaidri un gaiši rakstīts - Brisele(CRL) - RIX atcelts. Izvēlies naudu vai reisu samainīt. Interesanti uz ko tad tur ko var samainīt? ja nu vienīgi citā dienā uz Viļņu?
Airbaltic jau lido uz BRU 2x dienā. UZ tiem var mainīt, viņi jau tajā atcelšanas epastā kā Option 3 piedāvā alternative airline.
Option 1
Full refund of all monies paid. To obtain a refund - click on the link below and complete the required information.
Option 2
Re-Book free of charge onto a Ryanair flight which departs from/arrives at another airport, please contact our Customer Service team (subject to opening hours) for further assistance.
Option 3
If you require rerouting options such as an alternative airline, train, bus or car hire, please contact our Customer Service team (subject to opening hours). If you avail of rerouting via an alternative airport, you will be entitled to a refund of the reasonable cost of transferring to that airport.
Also, if you avail of rerouting and, as a result incur expenses in respect of accommodation, meals or refreshments, you will be entitled to a refund of such reasonable expenses.
Man arī izskatās, ka šiem (RYANAIR) kaut kāda globāla kļūda. Nevar būt, ka vairums reisu ar 01.11. tiek atcelti pilnībā. Ticmāk, notiek globāla sarakstu maiņa ziemas periodam, lai nelidinātos "pa tukšo".
Nav pilnībā, no janvāra atkal pieejami.
Man arī izskatās, ka šiem (RYANAIR) kaut kāda globāla kļūda. Nevar būt, ka vairums reisu ar 01.11. tiek atcelti pilnībā. Ticmāk, notiek globāla sarakstu maiņa ziemas periodam, lai nelidinātos "pa tukšo".
Nav pilnībā, no janvāra atkal pieejami.
Cik es redzu RIX-BGY, vai - BGY-CTA BGY-nav pieejami arī janvārī
BGY-CTA bija divreiz dienā katru dienu..
BGY-Palermo, Trapani, Kanārijas, Ķelne, Berlīne, Hamburga un citu NAV - atradu, ka no BGY ir uz Frankfurti.
Varētu būt ka BGY izkritusi no aprites?
Streiks Ryanair
Gribēju novembrī uz Spāniju - neviena lidojuma nav
Man arī izskatās, ka šiem (RYANAIR) kaut kāda globāla kļūda. Nevar būt, ka vairums reisu ar 01.11. tiek atcelti pilnībā. Ticmāk, notiek globāla sarakstu maiņa ziemas periodam, lai nelidinātos "pa tukšo".
Nav pilnībā, no janvāra atkal pieejami.
Cik es redzu RIX-BGY, vai - BGY_CTA BGY-nav pieejami arī Janvārī
BGY-CTA bija divreiz dienā katru dienu..
BGY-Palermo, Trapani, Kanārijas, Ķelne, Berlīne, Hamburga un citu NAV- Atradu , ka no BGY ir uz Frankfurti.
Varētu būt ka BGY izkritusi no aprites?
Jā, taisnība. No rīta kad skatījos, tad vēl no janvāra uz priekšu bija, tagad arī tie izņemti.
Un čatā saka, ka viņiem sistēma uzkārusies, liekot kaut kādu apdeitu un neko šodien nevarēs palīdzēt. Varbūt tiešām tas ir kaut kāds gļuks, kas automātiski e-pastus izsūtīja?
Ja tā, tad visiem, kas nopirkuši biļetes un kāda iemesla dēļ nevēlas lidot, tas žigli jāizmanto un jāatceļ, saņemot naudu atpakaļ!
Atradu, ka Ryanair slēdz divas bāzes - Eidhovenā un Brēmenē
https://www.bbc.com/news/business-45704269
Its four-aircraft Eindhoven base in the Netherlands will close, although most routes to and from Eindhoven will continue on overseas-based aircraft. It is taking the same action at its two-aircraft Bremen base in Germany and is making cuts at its Niederrhein base.
Tas nav gļuks, bet stratēģija.
SALABOJUŠI.
Aplikācijā viss atkal ir spēkā.
Es saņēmu e-pastu, ka mani lidojumi decembrī uz EIN ir atcelti. Čatā apsolīja, ka varu rezervēt citus lidojumus, kaut ar citu aviokompāniju un virzienu, atmaksāšot cenas starpību.
Tā nu tagad rezervēju ar BT uz AMS, gaidu un ceru uz ievērojami lielo atmaksu.
Es saņēmu e-pastu, ka mani lidojumi decembrī uz EIN ir atcelti. Čatā apsolīja, ka varu rezervēt citus lidojumus, kaut ar citu aviokompāniju un virzienu, atmaksāšot cenas starpību.
Tā nu tagad rezervēju ar BT uz AMS, gaidu un ceru uz ievērojami lielo atmaksu.
EIN un BRE laiakm slēdz bāzes, pārējie lidojumi, kas rīta pusē bija pazuduši, laikam bija kaut kāds gļuks. Divas atsevišķas lietas.
Es saņēmu e-pastu, ka mani lidojumi decembrī uz EIN ir atcelti. Čatā apsolīja, ka varu rezervēt citus lidojumus, kaut ar citu aviokompāniju un virzienu, atmaksāšot cenas starpību.
Tā nu tagad rezervēju ar BT uz AMS, gaidu un ceru uz ievērojami lielo atmaksu.
Mans novembra lidojums no EIN un RIX arī atcelts, čatā gara rinda. Vai ir kādam pieredze - ja rerouting opcijas gadījumā pērku reisu no Amsterdamas tajā pašā dienā, bet reiss no rīta, varētu no Ryanair izspiest arī 1 nakts viesnīcas izmaksas vai bezcerīgi (dēļ atceltā lidojuma esmu spiesta braukt uz Amsterdamu)? Un tā mierīgi pērku jaunu lidojumu bez bažām, ka neatgriezīs naudu? Airbaltic lidojums nieka EUR160 dārgāks uz 2 personām..
tikko pēc stundu gara čata (no kura 45min gaidīju), apstiprināja, ka "We had a system update, that is why you saw those were cancelled, it was an error. I am sorry for this inconvenience." Tas par lidojumu RIX-CRL.
Bija vēl otrs lidojums RIX-EIN, par ko apstiprināja, ka tie tiešām esot atcelti un nebūšot. Bez problēmām mūsu 30€ lidojumu nomainīja uz RIX-CRL (mērķis mums Brisele, tā kā derēja labāk par EIN), bet iepriekš nepirkām jo cena bija pāri 100€ (tagad 140€) Mums vismaz labāk.
Citi var papētīt, kuras lidostas ir tuvāk/labāk un mēģināt mainīt uz tām.
Man paralēli sarakstoties Live Chat, kaut kāds Kristiāns mēģina iegalvot, ka re-routing opcija man nav pieejama.. ko teiksiet? Katrs atbild pa savam?
Par Charleroi tiešām bijusi kļūda sistēmā. Atkal rezervācijai viss kārtībā. Veltīga nervozēšana un alternatīvu plānošana.
Man paralēli sarakstoties Live Chat, kaut kāds Kristiāns mēģina iegalvot, ka re-routing opcija man nav pieejama.. ko teiksiet? Katrs atbild pa savam?
Un citu reisu tajā pašā dienā Ryanairam nav ne no Briseles, ne no Ķelnes, ne no Frankfurt-Hahn, kas ir LiveChat piedāvātās "tuvākās" lidostas. Tā kā esmu nesaprašanā vai arī pie izdevumu iesniegšanas vienam atmaksās paša pirktās biļetes, otram neatmaksās?
Tajā e-pastā par atcelšanu bija minēts 3. opcija ar re-routing iespēju, kā arī viesnīcas atmksāšanu, ja nepieciešams.
Man prasīja nosūtīt rēķinu par jaunajiem lidojumiem.
Es citēju gan epasta 3.opciju, gan paša Ryanair lapā iekļautos EU noteikumus, bet konsultants paliek pie sava - man tiek piedāvāta tikai atmaksa vai pārlikšana uz citu reisu. Tā kā cita reisa nav ne no vienas tuvumā esošas lidostas, pieprasīju re-routing ar domu, ka pati pērku Air Baltic lidojumu un viņi kompensē. Nekā. Es gan nesaprotu vai kaut kāda LiveChat atbilde kaut ko šajā gadījumā nozīmē un ir nepieciešama, jo tāpat izmaksu kompensēšanai būtu jāsniedz atsevišķā forma.
Game - Tu nopirki jaunu lidojumu un tad viņiem zvanīji vai rakstīji?
Rakstīju, arī čatā, Johanna, laikam bija darbiniece vārdā. Es prasīju, lai pārliek uz RIX-AMS. Viņa saka, ka tādu resu viņiem nav. Protams, es to zinu, prasu, lai tad ar citu aviokompāniju. Viņa: varam atgriezt naudu, un pati rezervē tad ar citu kompāniju. Uz manu jautājumu, vai tad man atmaksās fare difference, atbildēja - jā. Lai iesniedzot viņu websaitā formu ar pievienotu rēķinu par jaunajām biļetēm.
Man paralēli sarakstoties Live Chat, kaut kāds Kristiāns mēģina iegalvot, ka re-routing opcija man nav pieejama.. ko teiksiet? Katrs atbild pa savam?
Un citu reisu tajā pašā dienā Ryanairam nav ne no Briseles, ne no Ķelnes, ne no Frankfurt-Hahn, kas ir LiveChat piedāvātās "tuvākās" lidostas. Tā kā esmu nesaprašanā vai arī pie izdevumu iesniegšanas vienam atmaksās paša pirktās biļetes, otram neatmaksās?
mēs mainījam -1 dienu. mums tas derēja.
ja nekā nesanāk, tad saglabāt čatu un pirkt citu lidojumu un pēc tam sniegt ryanair un tad apdrošinātājiem.
Rakstīju, arī čatā, Johanna, laikam bija darbiniece vārdā. Es prasīju, lai pārliek uz RIX-AMS. Viņa saka, ka tādu resu viņiem nav. Protams, es to zinu, prasu, lai tad ar citu aviokompāniju. Viņa: varam atgriezt naudu, un pati rezervē tad ar citu kompāniju. Uz manu jautājumu, vai tad man atmaksās fare difference, atbildēja - jā. Lai iesniedzot viņu websaitā formu ar pievienotu rēķinu par jaunajām biļetēm.
Šo esmu izmantojis, komunikāciju sāku pirms diviem mēnešiem, pagaidām vēl bez sekmēm. Pēc jauno biļešu iesniegšanas saņēmu atbildi, ka tās iegādes izmaksas neatmaksāšot vis, varot tikai atmaksāt iepriekš Ryanairam samaksāto summu (tā ir uz pusi mazāka). Kad norādīju, ka jaunas biļetes iegādi veicu pēc čatā saņemtā padoma ar norādēm, kur un kā iesniegt dokumentus izdevumu samaksai, atbildes no viņiem nav jau kādu mēnesi. Vispār klientu serviss viņiem ir interesants. Kompensāciju par pagājušo vasar kavējušu lidojumu, kuru izmaksāt Ryanair solīja pērnā gada novembrī, saņēmis joprojām neesmu. Kad atgādinu, sola noskaidrot apstākļus, pēc apstākļu noskaidrošanas sola izmaksāt, jo iepriekš kaut kas neesot sanācis. Bet kā nesanāk, tā nesanāk.. Laikam līdzekļu visam un visiem nepietiek..