Nupat trāpīju mazliet nepatīkamā kuriozā, lai gan sevi uzskatu par gana pieredzējušu ceļotāju. Jautājums forumam – vai ir vērts šo jautājumu celt augšā aviosabiedrībai un pacīnīties par zaudējumiem, vai nav vērts tērēt laiku? Jo juridiski jau viss ir izskaidrojams korekti, tikai un vienīgi cilvēciskais faktors.
Situācija, izlidošanas laiks biļetē, tā kā rakstīts: Boarding:23:40 Departure time 00:10, Departure date 03.november.
Ticiet vai ne, ierodos lidostā 3 novembra vakarā un uzzinu, protams, ka lidmašīna ir aizlidojusi šā datuma pašā sākumā. Bet es neesmu vienīgais, vēl vismaz 5 cilvēki ir sajaukuši tieši tāpat. Tāpēc jautājums – vai nebūtu skaidrībai korekti rakstīt Boarding date 02. november? Jo sajaukt ir ļoti viegli.
Nu ko, pērku jaunas biļetes, nīkstu lidostā līdz rītam, jaunajam lidojumam. Un bārmenis, kas man lej skumju slāpēšanas alus glāzi, zinoši māj ar galvu..uz Viļņu, ja? Zinām, zinām..
Labi, un kas Tavuprāt būtu jāraksta, ja iekāpšana būtu 00:10 un izlidošana 00:40?
Biļeti taču pērk pēc izlidošanas datuma, ne boarding.
Būtu jāraksta, ka ierašanās lidostā ir 2 novembrī 22.40, bet izlidošana 3 novembrī 00.40
Būtu jāraksta, ka ierašanās lidostā ir 2 novembrī 22.40, bet izlidošana 3 novembrī 00.40
Labi, kas tad jāraksta, ja izlidošana 02:10?
Ceļotājs var arī būt pieredzējis, bet ar galvu un loģiku tomēr jādraudzējas. Ja pats pirki biļeti, tad taču skaidrs, kurā diena vēlējies lidot, un tas, ka 0.10 ir nākamā diena, jebkuram skolaspuikam ir skaidrs. Biļeti pērkot taču boarding laiku nekur degunā nebāž. Būtu grūti izdarīt tā, ka ierodoties uz iekāpšanu 3. novembrī 23.40, var aizlidot 3. novembrī 0.10.
Kaut kā nevienai aviokompānijai neesmu redzējis, ka biļetē norādītu ne tikai izlidošanas datumu, bet arī iekāpšanas datumu.
Principā var piekrist, ka aviosabiedrības mērķis nav ieriebt un iegāzt pasažieri, un tādiem reisiem, ņemot vērā biežo kļūdīšanos, varētu kaut kur pierakstīt atgādinājumu ņemt vērā, ka izlidošana ir agri no rīta 3. datumā, vai pareizāk sakot naktī no 2. uz 3. datumu. Bet es neredzu pamatu vainot aviosabiedrību, ja tas nav izdarīts. Izlidošana 3. novembrī 00:40 ir viennozīmīga informācija. Ja nepareizi saprasts, vainot diemžēl var tikai sevi…
Ā, nu saka jau, ka veļasmašīnas instrukcijā vismaz iekš ASV mēdz rakstīt, ka tajā nedrīkst mazgāt kaķus vai zīdaiņus...
Var prasīt lai viņi boarding passā iekļauj boarding datumu šādā gadījumā. Tas ir labs ieteikums, ko normālai kompānijai vajadzētu ņemt vērā, īpaši ja tādi pasažieri ir simtiem vai tūkstošiem katru gadu. Bet sūdzības formātā nav vērts neko rakstīt.
Paldies par domām. Par datumu – šajā gadījumā biļetes tika ņemtas neiespringstot uz precīziem datumiem, laba piedāvājuma dēļ, līdz ar ko pa dažiem mēnešiem līdz izlidošanai tas datums prātā paliek visai nosacīti) Piekrītu, ka sūdzēties nav šajā gadījumā jēgas un pats vainīgs, bet divi datumi tomēr daudziem cilvēkiem atrisinātu potenciālu kļūdīšanos, tāds arī rezumē.
Aizrakstīji jautājumu aviokompānijai?
Dažiem atrisinātu, bet nevar jau arī par visu uzminēt, kas ir tā elementārās lieta, kas tieši šim cilvēkam tieši tad radīs problēmu. Man, piemēram, neienāktu prātā, ka šai situācijā var nokļūdīties ar datumiem, kaut gan es kļūdos ar viskautko, bieži un daudz.
Es nezinu, vai to ir reāli, bet boarding datumu vajadzētu 2x mazākā fontā nekā 3.janvāris un 0:10
Dažiem atrisinātu, bet nevar jau arī par visu uzminēt, kas ir tā elementārās lieta, kas tieši šim cilvēkam tieši tad radīs problēmu.
Nav jau jāmin par visu, pietiek izlabot to, uz ko norāda pasažieri.