Labriit!!!
Zinu ka shii teema ir kur atrunaata, bet nu 5naktii gruuti ko mekleet no telefona!! Varbuut Juris vai kaads var pateikt, kas pienaakas, ja Iberia atceela lidojumu no Santjago, notureeja 3 stundas lidmashiinaa bez eedamaa un dzeramaa... Viesniicu iedeva... Saka naakamais lidojums riit 16... Nezinu vai lidojums ir atcelts vai paarcelts... Bambasso Nordea apdroshinaashana gan jau kau nosegs un taa... Bet ko vareetu no Iberias izspiest? nu tomeer moraalajai kompensaacijai kaadai jaabuut... Galu galaa man atkritiis TK maksa apmekleejumi Vaacijaa, respektiivi smotkas nesapirksos un taa... Buutu ljoti pateiciigs ja kaads vareetu par taam regulaam ko pastaastiit un taa... Ja Eiropas kompaanija Amerikaa utt...
Man patīk, kā te viss ir smuki aprakstīts. Diezgan precīzi un izsmeļoši.
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/HTML/?uri=CELEX:32004R0261...
Nu paldies protams, bet Lai izlasiitu to Romaanu vajag vismaz stundu, Lai vinjaa iebrauktu vajag divreiz vairaak... Domaaju vairaak par kau ko taa uzreiz un vienkaarshi..
Slinks bez gala... Nav jau zināmi apstākļi, bet viesnīca, utt. un ja nav force major, kompensācija 600€, ja lido uz Eiropu. Atsaucies uz regulas 14.pantu, lai Tevi iepazīstina ar Tavām tiesībām.
Ja galamerki esi 24h velak kaa vajadzeja tad 600eur vajadzetu dabut.
Par apgerbu pirksanu var domat tikai tad ja soma neatnak laikaa.
Pirms reisa ej un prasi kaa vini maksas kompensaciju par regulas parkapumu.
Austrian pagasgad izsniedza plastikata karti ar kuru no bankomata vareja nonemt 600eur. Iberia iespejams ka kko savadak daraas. Ja kko lauzas tad saki ka anyway rakstisi sudzibas pieteikumu par regulas parkapumu.
Paldies par atbildeem.... man biljete liidz Berliinei, respektiivi, galameerkjis ir Berliine un nekas ka lido caur Madridi...? Un veel vai kas pienaakas, ja tomeer buushu 15 vai 23 h veelaak.... Sorry, ka pats pagaidaam neko nelasu bet nu iisti nav laika...
Kā jau visi saka — ja reiss atcelts (vai aizkavējies par vairāk kā 3 stundām), tad pienākas viss pēc pilnas programmas — viesnīca, ēdināšana, transports uz viesnīcu, e-pasts vai telefona zvans mājāpalicējiem un 600 EUR kompensācija par personu (kompensācija var nepienākties, ja atcelšana notikusi nepārvaramu apstākļu dēļ, piemēram vētra; viesnīca un pārējais pienākas jebkurā gadījumā).
Kompensācija arī nepienākas, ja atceltā lidojuma vietā iedod citu, kas izlido ne ātrāk kā 1 stundu pirms un galamērķī ielido ne vēlāk kā 2 stundas pēc sākotnēji nopirktā / paredzētā. Šajā gadījumā Iberia laikam nekādi nesanāks iekļauties atļauto stundu intervālā.
Paldies! Tad jau laikam viss nebus tik traki. Sorre par to neizlasisanu, kamer nesaskaries, lidz galam neiedzilinies. Tagad vnk problemas ar internetu,nav kur isti visu ari siki izlasit. Paldies par atram atbildem! Neesam ari gulejusi, galva varbut nestraada
Parlasiju to regulu un tomer sanak, ka ja lidojums kavejas (musu gadijuma 17 stundas),pati kompensacija nepienakas. Kompensacija ir ja ir atteikta iekapsana overboking del vai ari laikam ja atcelts lidojums. Mums norada, ka lidojums kavejas.
starp cit vel interesanti, ka vini nevarot uzrakstit iemeslu kamdel, lai gan Nordea apdrosinasana to prasa. Vai ar to ari nevar rasties problema?
kopeja situacija bija pilnigs sviests, pasazieri bija sasutusi par sis problemas risinasanu. Reiss no Santiago bija paredzets 23:00, iekapsana sakas tikai 23:15. Bet tas vel ok. Tad 24 pazinoja, ka beidzot var pacelties, tomer pec 5 minutem bija nakamais pazinojums, ka garais skrekcels ir slegts 24:00, ar iso nepietiek. Sodien nelidos. Interesanti, ka paraleli iekapsanai un jau laika, kad lidmasina meginaja iziet uz skrejcela, stjuarts un vel kads no personala vairakas reizes meginaja atvert un aizvert avarijas durvis. Iespejams, ka ar to ari bija kada problema.
Un talak sakas: pusotru stundu mus tureja lidmasina. Tad 2 h lidosta stavejam rinda (vel palaimejas, jo bijam sakuma rindai), lai dabutu viesnicas un transfera vauceri. So stundu laika netika piedavats pat udens, lai gan gados vecaki cilveki saka prasit ari est. 3:30 nakti nonakot pie transferpunkta, jau prieksa bija pardesmit cilveki un tika pazinots, ka vismaz 40 min jagaida. Nosplavamies un panemam taksi, ceku cerams apmaksas kadano pusem. Jo jau 10 bija jabut lidosta atpakal, lai paspetu uz reis iziet visus posmus. 4 nakti viesnica est ari neko nevareja piedavat. 8 beidzot bija brokastis. 9:30 bija jabut klat transferbusinam. Tika sazvanita kompanija, teica, ka jau braucot, bet kavejas. Isi pirms 10 zvanijam atkal un tad pateica, ka neviens nebrauks (bez paskaidrojuma). saucam taksi, atkal nemam ceku.
vel piebildisu, ka zvana iespejas ari netika nodrosinatas, jo vini nekadi nemaceja sazvanit Latvijas nr. Devam visus kodus, bet neka..
nevienu papiru nu Iberia, ne Santiago lidosta nedeva,viss esot jakarto Madride. madride dabujam snack kuponus, bileti uz Berlini un papru, ka musu reiss ir kavejies. Iberia customer service atzimeja, ka sada gadikuma nav runa par 600 eur kompensaciju.
berline jau bija nobukota viesnica- to laikam jamegina jautat Nordea apdrosinasanai. Lidmasinas biletes no Berlines paspesim,lai gan tagad atkrit paredzeta diena Berlines darisanam. Nordea apdrosinasana saka,ka jaunas neapmaksas,jo ir unpofig,ja ko nepaspejam.
Pastāsti sīkāk (pēc atgriešanās) par Nordea apdrošināšanu - kādu polisi ņēmi, kādi riski bija iekļauti un kā beigās apdr. kompāni rīkojās.
Tev reisa numuri sakrita, tas ir, tas kas bija paredzēts un tas kas reāli notika?
Parlasiju to regulu un tomer sanak, ka ja lidojums kavejas (musu gadijuma 17 stundas),pati kompensacija nepienakas. Kompensacija ir ja ir atteikta iekapsana overboking del vai ari laikam ja atcelts lidojums. Mums norada, ka lidojums kavejas.
Manis pieminētās 3 stundas ir sekas ECJ lietām C-402/07 un C-432/07 Sturgeon v Condor Flugdienst GmbH & Bock & Others v Air France SA. Tajā tiesa lēma, ka 3 un vairāk stundu kavēšanās pielīdiznāma reisa atcelšanai, citādi aviosabiedrībai ir motivācija jebkuru atcelšanu maskēt kā kavēšanos.
Aviosabiedrības spirinājās pretī, bet apvienotā lieta C‑581/10 vēlreiz apstiprināja šādu regulas interpretāciju.
Tā ka Iberia customer service melo.
Nabaga Arvicc ar sausmam lasu visu so. Rit mums viss tas prieksa. Mums tapat gaja ar masinas nomu seit visiem viss vienalga. Cerams ka Arvicc ir majas laimigi.
Kā jau Juris teica, pilnīgas muļķības tas, ko Iberia teica. 2 reizes kavēšanās dēļ esmu dabūjis konpensāciju.
Par apdrošināšanu - nu, sorry, neviens LV apdrošinātājs nemaksās neko par to, ka kkau neredzēju, nepaspēji. Atmaksās papildus izdevumus. Berlīnes viesnīcu, manuprāt, arī neatmaksās, jo tās vietā dabūja bezmaksas hoteli. Ja būtu pašiem jāmaksā par papildus hoteli - tad jā, to atmaksātu.
Tiku Calama longe un lasu so zinu, saprotot, ka ari nakamie reisi cietis. Tagad musu sisdienas reisam no SCL 23:00 preti rakstits NO OPERA, bet taja pat laika ieplanots reiss uz Madridi ar citu numuru. Cerams, ka iesedinas taja, kaut gan ieradisimies SCL 3 stundas pirms reisa, un var nepietikt laika visu noformet.
Ja izlidosim velak, japerk jauna bilete no TXL uz RIX
Iecekojamies reisa ar citu numuru, bet taja pat laika. Sobrid iet iekapsana reisa no SCL plkst 13:20, cerams, ka visi, kas kave, tiks veiksmigi majas.
Sodien vismaz musu reiss Madride-berline bija overbooked. Daudz cilveku ar to pasu savienojumu-5.dec.bija jaizlido 23:00, dala dabuja uz 6.dec. 13:20, dala palika 16:00 uz parcelto,kas reali ir izlidojis 17:25.
andris1- apdrosinasana Nordea zelta kreditkartei. Par to ka ies, dosu zinas. Vispirms visus transfer un edinasanu meginasu stadit laikam Iberia.
par viesnicu Berline- gruti salidzinat gulesanu viesnica ar 5 stundu stavesanu kajas, tad 2 h miega viesnica, lai gan laikam labakaja, kada ir nacies but.. No viesnicas jega bija soreiz tuvu nullei..
Normins- lieta tada, ka tas reisa numurs, ar kuru bija jalido, tiesam lidoja, bet vel velak. Mes, baidoties, ka nokavesim savu Berlin-riga reisu sarunajam, ka dabusim vietu cita Iberia reisa, ko vini ka reiz uz Zsv laiku atverusi. Ta ka numurs nesakrit.. Betaikam sooreiz tas neko nenozime, jo varejam lidot velak, ka visi uzreiz teica..
Juri, liels paldies, so noteikti papetisim, bus laba atsauksme.
Infests- vai Tu kompensaciju prasiji velak caur netu vai ari tiesam uzreiz pie kaut kada customer servisa dabuji?
Vel runajam, ka mums vel nekas, jauni. Tur bija vairaki cilveki gados, viens vispar ar spieki, uz kura knapi turejas. Dabujam 2 x saukt personalu un aizradit, ka sos gan ta ka avajadzetu novirzit uz rindas prieksu.
Divaini, ka nav atstradata procedura ka sados gadijumos visu organizet..
Vakar lidmasina pustuksa apkalpoja pati Iberia laikam pedejie esam atgriezusies psreiz MAD ceru ka parejie jau ir majas
es arī lidoju kopā ar Arviic un šodien caur internetu iesniedzām kļauzu. Wow, jau pēc pāris stundām bija atbilde!
Gribēju jautāt vai kāds saprot, vai man ir jāsūta atbilde, ka mani šis neapmierina, vai arī jāgaida vēl kāds izklāstījums manām prasībām (kļauza bija tieši uz 5000 vārdiem, izklāstīta situācija un beigās norādīts ka vēlos kompensāciju: transfers (ko viņi atteicās nodrošināt), ēdināšana pusdienlaikā (arī nenodrošināja) un kompensācija saskaņā ar regulu, ka kavēšanās var tikt pielīdzināta lidojuma atcelšanai. Norādīju arī, ka atteikuma rezultātā iesniegšu prasību tālākās instancēs.
--Please, accept our apologies for any inconveniences derived from the extended departure delay of our flight IB6836 to Madrid last Friday, December 5th, due to the late arrival of the incoming plane, which impacted on the punctuality of the flight, and though we tried by all means to recover as much time as possible for the departure, once at the runway threshold, we were denied the authorization for takeoff owing to the closure of Santiago de Chile airport to air traffic because of maintenance works on the tarmac during the night.
As soon as we were aware of this situation, our crew explained it to you and our staff at the airport tried to attend to you at all times and provided you with the needed accommodation and assistance and any important information until the departure of the flight.
We would like to point out that although the difficulties we had to face, we did our best to help you at all times and to take you to your destination in the quicker possible way and we are sorry if at any moment we have not been able to do it better.
Once again we would like to offer you our apologies and we would be happy if you could accept 10.200 Avios in our Iberia Plus loyalty programme, which can be exchanged for flights or any other services associated to it. And, since we have not found you in our Iberia Plus data, in order to use these Avios, we invite you to join it at our web page, iberia.com, “Iberia Plus”, where you can complete your registration form. Afterwards, please send us an email to “gestincidpax [at] iberia [dot] es (gestincidpax [at] iberia [dot] es)” and refer also to the flight number and date, so that we can include the aforementioned points in your account.
We are at your disposal for anything you may need.
Best regards,
Disruption Network Control Management
ak jā, Dunduri, atbilde Tev: hotelis tika nodrošināts uz 4 stundām un vispār tam īsti jēgu neredzējām, jo tīri miegam palika 3 stundas. Tā nodrošināšana bija ķeksītis - jo no visa, kas bija jānodrošina (dzēriens, kaut vai ūdens, ko da'bujām pēc 9 stundām, ēdiens, zvani, transfers - nē, tas netika nodrošināts).
par neredzēju/nepaspēju - es atvainojos, ja man bija tikšanās ar cilvēku, kurš speciāli no UK arī lidoja uz Berlīni šajā svētdienā? nav runa par šopingu vai kaut kādu torņa apskati, lai gan arī vispār apdomājot, arī to varētu argumentēt. padsmit gadus ceļojot esmu ņēmusi apdrošināšanu un nekad neko neesmu pieprasījusi. tagad, kad ir precedents, man tomēr jāsaprot, ka figu?
Nu žuki, bet paši pielaida stratēģisku kļūdu jau pirmajā teikumā, atzīstot to, ka iemesls kavējumam bija pašu lidmašīnas kavēšanās ar atlidošanu uz Santjago. Viņi jau nesaka nē, bet mēģina atpirkties ar saviem avios, kuru vērtību es īsti nezinu līdz ar to grūti spriest vai tas ir izdevīgi ( pieļauju, ka i tuvu nav par cik 10k punktu nav nekas).
Es nedaudz esmu apmulsis par Juru apgalvojumu, ka pēc 3 stundu kavēšanās jau skaitās atcelšana, par cik pati regula pieļauj arī opciju tālajiem lidojumiem - četras stundas un vairāk, kas tieši arī ir kavēšanās sadaļā. Grūti teikt, lai ceļakājas juristi paārdās pa regulu, bet manuprāt īsti nekas var arī nesanākt saistībā ar to kompensāciju.
Es arī starp citu neatminos nekādas atrunas par regulas nepildīšanu, t.i. transfēra nebija, zvana nebija,... Sanāk, ka jādod čeki, ja nemaksā - tiesājies.
arī ptac norāda uz lēmumu par 3h: http://www.ptac.gov.lv/page.php?id=244
piekrītu Tev par visiem 100. Ņemot vērā to, kā viņi uzvedās Santiago un Madridē, nebūs tik viegli pielaužami. Un par to pašu minimālo nepildīšanu - labi, man kā LV meitenei no laukiem pofigs tā paika pēc būtības, atrāvām vaļā turpat pirkto vīnu un dalījām ar spāņu vientuļnieci, bet vācu kundzes gados tiešām bija sašutušas, tā arī gāja klāt personālam un teica, ka viņas grib ēst. Un neviens nereaģēja uz to. Un kas ir, ja viņi neko no tā visa nepilda, neatradu regulās. Laikam publisks fui.
Vienīgi, ka atradu to apvienoto lietu, par ko Juris rakstīja, un arīdzen info, ka 2009. gadā tika atzīts, ka lidmašīnas kavēšanās gadījumā arī var prasīt kompensāciju (VAR, bet tas nenozīmē, ka laikam tas ir MUST aviolīnijai). Interesanti gan, ka Infests ir dabūjis tieši par kavēšanos un sapratu, bet lielas laušanās.
Ij kāda man tur vērtība tiem avio kuponiem - tad jau esmu spiesta izmantot lidojumus tieši ar Iberia. Bet nez vai no LV kas garšīgs jebkur sanāks, jo, kā vienmēr būs ierobežojumi (nav spēkā uz akciju atlaidēm, ne tajās dienās, blablabla).
Vēl man viens draugs iemeta šādu info - ja nu kādam citrreiz noder: ja esi gatava maksāt 3ajai pusei, tad mēģini šeit http://www.getairhelp.com/gb/news
Jā, jāpagaida kāds viedais ceļakājietis - labāk nogaidīt ar atbildi, nekā atbildēt kaut ko sasteigti un nepārdomāti.
zajuh, jā, te arī šis man likās interesanti:
Bet vai kādam tas ir ticis izdarīts? nu tā, labprātīgi no avio puses (ar iniciatīvu es domāju).
zajuh, jā, te arī šis man likās interesanti:
Bet vai kādam tas ir ticis izdarīts? nu tā, labprātīgi no avio puses (ar iniciatīvu es domāju).
nu lielākoties tas ir izpildīts tā, ka pilnīgi visur, kur esmu lidojis paziņojumi par regulas pienākumiem ir izvietoti pie kasēm, čekina, sienas, geitā, internetā, rezervējot biļeti un kur tik vēl ne un tie nepazūd arī pēc "paziņojuma sniegšanas". tas pats Ryanair kavēšanās gadījumā skavstā savā laikā, izsniedza latviski izdrukātu info.
Un kas ir, ja viņi neko no tā visa nepilda, neatradu regulās. Laikam publisks fui.
nu viņiem ir tas, ko paredz konkrētas valsts likumi, piem., ja tas būtu LV jurisdikcijā, tad:
155.14 pants. Gaisa transporta pasažieru tiesību neievērošana
Par informācijas nesniegšanu pasažieriem par viņu tiesībām sakarā ar iekāpšanas gaisa kuģī atteikšanu vai lidojuma atcelšanu, vai lidojuma ilgu kavēšanos —
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu juridiskajām personām no septiņdesmit līdz simt četrdesmit euro.
Par citu normatīvajos aktos noteikto gaisa transporta pasažieru tiesību neievērošanu sakarā ar iekāpšanas gaisa kuģī atteikšanu vai lidojuma atcelšanu, vai lidojuma ilgu kavēšanos —
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu juridiskajām personām no simt četrdesmit līdz tūkstoš euro.
Par šajā pantā paredzētajiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas, —
uzliek naudas sodu juridiskajām personām no trīssimt piecdesmit līdz septiņtūkstoš simt euro.
Es nedaudz esmu apmulsis par Juru apgalvojumu, ka pēc 3 stundu kavēšanās jau skaitās atcelšana, par cik pati regula pieļauj arī opciju tālajiem lidojumiem - četras stundas un vairāk, kas tieši arī ir kavēšanās sadaļā. Grūti teikt, lai ceļakājas juristi paārdās pa regulu, bet manuprāt īsti nekas var arī nesanākt saistībā ar to kompensāciju.
Tās 3 stundas ir sakarā ar jau pieminētajiem ECJ spriedumiem lietās C-402/07 (Sturgeon v Condor Flugdienst GmbH), C-432/07 (Bock & Others v Air France SA), C‑581/10.
Pēc regulas sanāk, ka pēdējā brīdī atcelta lidojuma gadījumā kompensācija jāmaksā, ja tā vietā iedotais lidojums ielido max 2 stundas vēlāk. Bet aizkavējušās lidojuma gadījumā kompensācija vispār nav jāmaksā, kaut vai nedēļu vēlāk izlidojot ar 'aizkavējušos' reisu. Sekojoši aviosabiedrībām ir finansiāla motivācija nevis teikt, ka reiss ir atcelts un lidosiet ar citu (tad jāmaksā kompensācija), bet reiss ir 'aizkavējies' par dienu, divām vai nedēļu (tad nav jāmksā kompensācija). Tāpēc tiesa lēma, ka, sākot no 3 stundu kavēšanās, tā ir pielīdzināma atcelšanai un aviosabiedrībai jānodrošina viss atbalsts atbilstoši atcelšanas gadījumam. Regulā par to nav nekas teikts, ir teiks šajos 3 tiesas lēmumos.
zajuh, jā, te arī šis man likās interesanti:
Bet vai kādam tas ir ticis izdarīts? nu tā, labprātīgi no avio puses (ar iniciatīvu es domāju).
Tika izdarīts no Finnair puses, kad februārī lidojām uz Filipīnām, un jau Rīgā pateica, ka lidojums HEL - HKG pārceļas no vakara uz nākamo rītu. Helsinku lidostā visu mums iedeva rakstiskā veidā.
Mēs tomēr veiksmīgi izlidojām paredzētā laikā svētdien 23:00, bet ar citu reisu. Arī tas šķita diezgan pārpildīts, jo knapi sanāca mūs 4 draugus sasēdināt kopā. Ja kāds tajā reisā no mūsējiem arī bija, tad tas ar klibo kāju biju es. Sastiepu saites un pirmo reizi izbaudīju servisu ar ratiņkrēsliem 3 lidostās. Pēc nedēļas jau varēšot likt kruķus malā.
Lai pārējiem veicas ar kompensācijām!
Biju nedaudz bez interneta. Sakarā ar kompensācijām. Visu aizpildīju pēc tam internetā. Parasti aviokompānijām ir speciāla forma šādiem gadījumiem. Saglabāju visus boarding pass, pierakstīju ar roku izlidošanas ielidošanas laikus un izklāstīju iesniegumā, kam pievienoju boarding pass kopijas, regulā minēto formu um viss. Process parasti aizņem pāris mēnešus. BA gadījumā bija arī jānosūta fiziski parakstīta forma pa pastu pēc viņu pieprasījuma. Piedāvāja vai nu regulā noteikto naudas summu vai lielāku kredītu biļešu iegādei. Nekādas laušanās nebija. Vienreiz Air France, otreiz ar British Airways.