A380 ārkārtas nosēšanās Baku

16 replies [Last post]
iglici
iglici's picture
Offline
Joined: 25/04/2013
Posts: 650
Last seen: 16 hours ago

nedaudz vairāk info : http://www.vesti.ru/doc.html?id=1185080

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20445
Last seen: 27 weeks ago
Location: RIX

Kas dod priekšroku angļu valodai — http://www.reuters.com/article/2014/01/06/us-singaporeairlines-a-idUSBRE...

Singapūriešu A380 ceļā no Londonas nolaidās Baku, jo kabīnē nokritās spiediens.

procesors
Offline
Joined: 22/08/2012
Posts: 808
Last seen: 9 hours ago

Man tomēr ir jautājums tikai viens, vai Baku skrejceļš būs pietiekami garš, lai arī aizlidotu prom?

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4386
Last seen: 16 hours ago

ar max takeoff weight tam vajag 2750m, Baku ir 3200m, būs okay.

Velomens
Offline
Joined: 06/09/2013
Posts: 443
Last seen: 8 hours ago

procesors wrote:

Man tomēr ir jautājums tikai viens, vai Baku skrejceļš būs pietiekami garš, lai arī aizlidotu prom?

Ar 4 000 metriem jau vajadzētu pietikt Smile

62 valstis
www.velomens.lv

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2499
Last seen: 16 weeks ago
Location: SEA

Ar maksimālo iespējamo A380 svaru - nē. Bet šaubos, ka tas ir piekrāmēts līdz malām Smile

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2499
Last seen: 16 weeks ago
Location: SEA

zahuj wrote:

ar max takeoff weight tam vajag 2750m, Baku ir 3200m, būs okay.

3200m ir skrējceļam, kurš ir 45 metrus plats. A380 var celties no tāda, kas ir 60 metrus plats, un tas ir otrs, kurš ir 2700m garš.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20445
Last seen: 27 weeks ago
Location: RIX

Tad jau Rīgā arī var? Smile

procesors
Offline
Joined: 22/08/2012
Posts: 808
Last seen: 9 hours ago

Rīgā ir par šauru 45m

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2499
Last seen: 16 weeks ago
Location: SEA

A nē, meloju. Wikipedia saka tā:

Quote:
The U.S. FAA initially opposed this, then in July 2007, the FAA and EASA agreed to let the A380 operate on 45 m runways without restrictions.

Tad jau Rīgā arī var.

Krii
Offline
Joined: 24/09/2013
Posts: 203
Last seen: 2 years ago

A380 var turpat, kur var B747! Jā, arī Rīgā var! 

Velomens
Offline
Joined: 06/09/2013
Posts: 443
Last seen: 8 hours ago

Baku jau vajadzēja būt pabeigtam jaunajam (pagarinātajam, paplašinātajam) skrejceļam 4 000m un 75m.

62 valstis
www.velomens.lv

keflavik
Offline
Joined: 09/09/2012
Posts: 1412
Last seen: 16 hours ago

Rīgā, cik atceros komentārs bija, ka A380 apkalpot nevar. Nosēsties laikam jau, ka var. Kamēr nav izstrādāts kravas A380, Rīgā laikam šo lidmašīnu neredzēt.

kubis
Offline
Joined: 02/09/2013
Posts: 346
Last seen: 1 week ago
Location: RIX

Sākumā Rīgā jāgaida kāds Airbus 330 vai 340 vai Boeing 777, vai kas tamlīdzīgs, A380 un B747 kā pasašierzu reisus sagaidīt pagaidām ir tuvu nereāli, jo pārāk maz mēs te esam. B747 regulāri ar Kalitta air un National var manīt Rīgā, bet visi tie ir kravas pārvadājumi sakarā ar NATO (tie visi ar B747 Freighter, A380 nemaz vēl tādas versijas nav). Drīzāk sagaidīsim Bombardier Cs300, kā B737 aizstājējus priekš BT, kas teorētiski ir 2015 gadā, bet ir aizķeršanās ar izveidi, kaut arī pagidām testu fāzē Cs100 ir problēmas, bet gan jau tās atrisinās!

Huks
Huks's picture
Offline
Joined: 06/03/2011
Posts: 208
Last seen: 38 weeks ago
Location: Rīga

A380 normālā situācijā ir nepieciešami vienā stāvvietā vairāki trapi piemēroti A380 pasažieru izkāpšanai/iekāpšanai, kas nav kurā katrā lidostā. 

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2499
Last seen: 16 weeks ago
Location: SEA

Haha, iedomājos, kā uz tādu A380 stāvētu ārā uz asfalta rinda kā uz Ryanair reisiem, un kāptu iekšā pa trepēm Grin

Krii
Offline
Joined: 24/09/2013
Posts: 203
Last seen: 2 years ago

Kam gan negadās?! Grin

Southwest pilots sajauc un nosēžas nepareizajā Misūri lidostā: http://www.cnbc.com/id/101331658