Sveiciens..ar šo aizsāku tēmu 'Kā mēs ar Happy Fly pakalpojumiem uz Maljorku lidojām'. Šobrīd 2dienu pēc veiktas biļešu rezervācijas+apmaksas gaidu apstiprinājumu. Pagaidām=0. Jau ieslīdēju www čatos, lai pārlasītu citu pieredzi ar šo starpnieku. Njāa - vajadzēja lasīt pirms maka atvēršanas. Neliela cerība - kāds ir arī aizlidojis, bet pārsvarā LT tūristi. Ja kāds no šī čata ir veiksmīgi izlidojies ar 'Happy Fly' starpniecību - lūdzu, dalieties reālā pieredzē.
Par šo konkrēto starpnieku gada sākumā ir brīdinājuši pat PTAC:
Mana kolēģe pirka biļetes pie happyfly, aizlidoja. Biļešu apstiprinājumus, cik zinu, tā arī neatsūtīja, bet kā solīja - dažas dienas pirms lidojuma atsūtīja boarding pases.
Turpinājums stāstam - rezervācija 'Happy Fly' - pēc nervozas nakts, 1/2 6dienas, pašā pievakarē saņemu e-pastā aicinājumu apstiprināt rezervāciju. Greta paldies, tiešām uzmundrinoši un gaišākās krāsās sāk padebeši Maljorkas virzienā krāsoties.
Lasu: "Tāpat, ziņots par gadījumiem, kad iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam."
Nezinu vai tiek reklamēts Happy fly, bet ieteiktu izlasīt shustrik ievietoto linku pirms pirkt. Tikai neredzu jēgu ielaisties ar apšaubāmu starpnieku, ja to var nopirkt arī pa tiešo (parasti low cost kompānijas nedod starpniekiem kādas īpašas atlaides).
Mjā, pats neesmu izmantojis, bet dzirdētas samērā sliktas atsauksmes par "Happy Fly".
Mana krāpnieku definīcija laikam atšķiras no citiem. Manuprāt ja kaut viens klients ir apzināti apkrāpts, tad ar tādu kantori vispār vairs nav jēga saistities. Kristi laikam šķiet otrādi, ja kaut vienam ir izdevies aizlidot, tad būs labi. Man ir grūti saprast tādu pieeju.
http://www.celakaja.lv/forumi/ptac-bridinajums-par-happyflylv
http://www.celakaja.lv/forumi/aviobilesu-pirksana-no-happyfly
Es saprotu, ka Kristi naudu Happyfly jau ir atdevusi, tā kā atliek vien cerēt uz labāko
bet varbūt Kristi ir saņēmusi (saņem)naudu no Happy Fly?... tā teikt darba pienākumus pilda... bet iespējams, ka arī kļūdos.
Jautājums- kādēļ kredītkaršu apkalpotāji ar tik aizdomīgu kantori sadarbojas?
Tas jājautā kredītkaršu apkalpotājiem. Tas, ka pieņem kredītkartes vai paypal utt. maksājumus nenozīmē, ka pārdevējs ir godīgs! Šis apgalvojums ir daudzkārt pārbaudīts iepērkoties internetā. Šeit pievienojos Jura teiktajam - ja ir bijuši krāpnieciski gadījumi tad nevajag tur iepirkties pat ja dažiem ir paveicies!
Ja runā par to, ka novelk naudu par biļeti un pēc tam prasa piemaksāt vai atgriezt naudu, kad izrādās, kad par tādu cenu biļete vairs nav pieejama, tad Happyfly noteikti nav vienīgais starpnieks, kas tā dara. Principā, to dara visi, kam konkrētu biļešu rezervācijai ir nepieciešama manuāla apstrāde, jo tādos apstākļos daudz labāki varianti īsti neeksistē (vienīgais, ko var darīt, ir samazināt laika brīdi starp naudas noņemšanu un rezervācijas apstrādi). Piemēram, man bija līdzīgs gadījums ar Travelocity, rezervējot Aerosvit biļetes. Tāpēc es no Travelocity biļetes vairs nekad nepirkšu.
Ja šādu sūdzību apjoms relatīvi pret kopējo klientu skaitu nav liels, tad jau kredītkaršu kantoriem nav iemesla nesadarboties.
Cita lieta, ja "iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam". Ja šīs teikums nozīmē, ka viņi izsniedz viltotas biļetes, tad gan piekrītu, ka dīvaini, ka kredītkaršu kantori ar viņiem sadarbojās.
Vai kādam ir kas zināms par virtuālo aviobiļešu tirgotāju - www.e-biletes.lv un www.e-kuponi.lv? Mājas lapas nav nekādas INFO par pakalpojuma sniedzēju, dažādos sociālajos tīklos šī persona figurē kā Armands Zūkers (dažviet arī Zucker). Tik vien ir kā mobilais telefons un viss... Nekādu datu par uzņēmuma reģistrāciju, reālo adresi vai īpašnieku. Ne www.e-biletes.lv, ne www.e-kuponi.lv vismaz ar šādiem nosaukumiem nav reģistrēti ne UR datu bāzē, ne Ekonomikas ministrijas TATO datu bāzē. Neskatoties uz to, viss notiek - lapā vēl pirms pārejas uz "drošo maksājumu koridoru" (payment gateway) jāievada sensitīvi dati - personas kods ar piebildi "Šis lauks nav obligāts, bet nepieciešmas dokumentu formēšanai. Interesanti, kura no aviokompānijām prasa personas kodu. Ja nu vienīgi tas paredzēts faktūrēķinam. Padalieties pieredzē, ja kādam tāda ir. Man izskatās pēc kārtējā Latvijas lohotrona...
Lūk, kādu rēķinu apmaksai saņēmu no šī uzņēmuma. Izskatās, ka karšu maksājumus www.e-kuponi.lv nelieto. Vismaz parādījusies juridiskā adrese un UR Nr. Pētīšu tālāk:
Avansa rēķins. FR17 |
||||||||||||||
Izraksīšanas datums. 2013-10-20 |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Summa vārdiem: divdesmit viens lats, 00 santīmi | ||||||||||||||
Rēķins ir sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta |
Nu vismaz daļas no dizaina (piemēram, sidebar kreisajā pusē) ir identiskas happyfly.lv. Tā kā izskatās, ka tas ir tas pats kantoris, tikai, iespējams, ar vēl vienu starpnieku pa vidu.
Apskatot "lidojuma noteikumus", links aiziet uz to pašu eturas.lt, kā tas ir happyfly gadījumā.
Kā jau varēja gaidīt, tad uzņēmuma ar šādu reģistrācijas Nr. nemaz nav. Nu ko, izskatās, ka kārtējais tūrisma jomas blēdis, diemžēl TIEŠU PIERĀDĪJUMU nav. Iesakat, biedrīši, ko darīt tālāk.
nevajag viņiem maksāt un nebūs zaudējumu.
Labi, Jūs kā gribat, es rakstu ziņojumu policijai. Jau tas vien ir dīvaini, ka aviobiļetei ir 21% PVN. Ar PTAC čakarēties nav jēgas, jo tad jābūt nepārprotamiem pierādījumiem, ka esi cietējs. Es VNK gribu preventīvi pasargāt citus.
Tāda rīcība vienmēr atbalstāma, ne katrs gatavs ko darīt, pirms pats nav apkrāpts, un pat tad daudziem slinkums.
arī nostāja un rīcība (par policijas reakciju/rīcību nezinu (vispār jau zinu gan). Katrā ziņā katra darbība, kas var pasargāt cilvēkus (arī sevi) no krāpniekiem ir pozitīva.
mans subjektīvias viedoklis ir, ka Kristi/Greta šeit spēlē reklāmas teātri... un no tā ceļakāja nav pasargāta, tāpat, kā jebkurš cits forums. Nevajag iepirkties pie apšaubāmiem starpniekiem (īpaši ja ir bijuši krāpšanās gadījumi iepriekš)!
Jā, samaksāt ar banku karti par www.e-biletes.lv "pakalpojumu" nemaz nevar. Vienīgais izņēmums ir, ja izmanto "paypal". Laikam jau arī "paypal" var uztaisīt kā FAKED. Lūk, kādus apmaksas veidus www.e-biletes.lv piedāvā. Izskatās, ka drošo savienojumu dažos gadījumos nodrošina igauņu SWED vai SEB bankas:
http://www.e-biletes.lv/?eturas=true&eturas_p_type=flights&language=lav&...
Piekrītu, ka preventīva rīcība ir atbalstāma! Bet manuprāt Valsts policija faktiski nenodarbojās ar prevenciju necik, un šāds iesniegums paliks bez reālas reakcijas, jo apkrāptais nav, un nekādas pazīmes, ka kāds tiks apkrāpts, arī īsti nav. Tas, ka rēķinā ir minēts nevis "Armands Zūkers" (kurš ir reģistrēts kā saimnieciskās darbības veicējs ar attiecīgo numuru), bet "E-biļetes.lv", nav smuki, bet kriminālpārkāpums pats pa sevi tas nav.
Iesaku tā vietā uzrakstīt iesniegumu PTAC, kuri reāli izvērtēs web-lapas saturu un izrakstītos rēķinus no patērētāju aizsardzības viedokļa, un veiks nepieciešamās piespiedu darbības web-lapas savešanai kārtībā.
Lūk, arī patiesais labuma guvējs no www.e-biletes.lv:
|
|
Webmoney sistēma
Maksājuma apstiprinājums ilgst līdz 1 minūtei |
Starptautisks maksājums Euro
Maksājuma apstiprināšāna ilgst 1-3 darba dienas. Apstiprināšanas ilgums ir atkarīgs no maksātāja bankas. |
andri1 — es pieturos pie mūžvecā principa, ka labāk lai desmit pārkāpēji paliek nesodīti, kā viens nevainīgais tiek nepatiesi apvainots. Kristi šajā tēmā sarkastītais nav īpaši glaimojošs Happyfly un Gretas iepriekš rakstītais nu nekādi neliecina par kādu saistību ar Happyfly, tā ka manuprāt aizdomas par maskētu reklāmu nav pamatotas.
Shustrik, nu tad vari rakstīt PTAC-am. Es savācu gana daudz INFO, pat to, ka gala saņēmējs saita www.e-biletes.lv izmantošanas gadījumā ir Armands Zukers ar personas kodu 010581-12553 un SEB bankas konta Nr. LV96UNLA0050008131991. Rēķinā tiešām nav minēts Armands Zūkers, bet viņa uzvārdu var atrast, klikšķinot dažādus apmaksas veidus iekš www.e-biletes.lv, kur saiti ar viņa uzvārdu var atrast drošo maksājumu lapā . Par ko lai sūdzos PTAC-am - vai par to, ka nevēlos izmantot aizdomīgu saitu. Man nav pirkuma čeka vai caur internetbanku maksājumu apstiprinoša dokumenta un es kā potenciālais pircējs figurēju ar citu vārdu un uzvārdu. PTAC jau vairāk strādā ar patērētāju tiesību pārkāpumiem, bet neveic izmeklēšanu. Viņi pat nevar pārbudīt, vai minētā persona ar šādu personas kodu eksistē un vai viņam pieder augšminētais konts. Tad jau atkal sanāk, ka gluži kā ar BT - neviens visā valstī neko nevar izdarīt. Arī sodīt PTAC nevar, jo persona ar šādu kodu nav reģistrēta kā IK vai pašnodarbinātais vai cita veida uzņēmējs. Grozies kā gribi, darbs policijai vai spēka struktūrām.
andri1 — es pieturos pie mūžvecā principa, ka labāk lai desmit pārkāpēji paliek nesodīti, kā viens nevainīgais tiek nepatiesi apvainots. Kristi šajā tēmā sarkastītais nav īpaši glaimojošs Happyfly un Gretas iepriekš rakstītais nu nekādi neliecina par kādu saistību ar Happyfly, tā ka manuprāt aizdomas par maskētu reklāmu nav pamatotas.
šoreiz palieku pie sava (subjektīvā) viedokļa (vienkārši reklāma izveidota interesantāk, atkal tikai masn subjetīvasi viedoklis), ja gribi vari izdzēst manu komentāru par reklāmas teātri (arī šo). Cilvēks tikko piereģistrējies un atklāj tēmu, kā lidoju uz Maljorku ar Happy F. Tad piebilst, ka vēl nav apstiprinājuma un jūtās nedroši (cits gan pajautātu pirms pirkt), tad pajautā ko citi domā, tad uzrodās tāds pats nesen reģistrēts biedrs, kas saka, ka kolēģe arī nesaņema apstiprinājumu, bet aizlidoja un bija ok, mazliet vēlāk pirmais uzraksta, ka saņēma (tikai vēlāk) arī apstiprināumu utt. Protams, protams...
Greta ir reģistrējusies maija sākumā, kas nav nesen. Tik rafinētu plānu, kas tiek perināts gandrīz pusgadu, man grūti uzskatīt par reālu.
Var jau būt, ka Armandam Zūkeram (pārbaudīju LURSOFT- reāli eksistējoša persona ar norādīto kodu) ir kāds IU kā privātpersonai. LURSOFT vēsturisko un aktuālo datu apskate man kā privātpersonai maksā 7,80Ls. Negribās prevencijai tērēt tik daudz naudas. Tikai tad nav skaidrs, kāpēc faktūrrēķinā jāslēpjas aiz "Uzņēmums - www.e-biletes.lv' un "www.e-kuponi.lv". Kaut kāds iekšējs "ņuhs" man saka, ka tā lieta nav tīra un abi saiti nav bez grēka.
Viedokļi mēdz atšķirties (kad reģistreta Greta redzēju). Nesen sastapos ar krāpniekiem aliexpress (tas gan nav par tūrismu), bet bez teatrāliem paņēmieniem izkrāpt naudiņu ir pagrūti. Tomēr principam, "ka labāk lai desmit pārkāpēji paliek nesodīti, kā viens nevainīgais tiek nepatiesi apvainots" pilnīgi piekrītu un līdz ar to dzēs (palabo) manus komentus šajā sakarā (iespējams, ka tiešām man nav taisnība).
Shustrik, nu tad vari rakstīt PTAC-am. Es savācu gana daudz INFO, pat to, ka gala saņēmējs saita www.e-biletes.lv izmantošanas gadījumā ir Armands Zukers ar personas kodu 010581-12553 un SEB bankas konta Nr. LV96UNLA0050008131991. Rēķinā tiešām nav minēts Armands Zūkers, bet viņa uzvārdu var atrast, klikšķinot dažādus apmaksas veidus iekš www.e-biletes.lv, kur saiti ar viņa uzvārdu var atrast drošo maksājumu lapā . Par ko lai sūdzos PTAC-am - vai par to, ka nevēlos izmantot aizdomīgu saitu. Man nav pirkuma čeka vai caur internetbanku maksājumu apstiprinoša dokumenta un es kā potenciālais pircējs figurēju ar citu vārdu un uzvārdu. PTAC jau vairāk strādā ar patērētāju tiesību pārkāpumiem, bet neveic izmeklēšanu. Viņi pat nevar pārbudīt, vai minētā persona ar šādu personas kodu eksistē un vai viņam pieder augšminētais konts. Tad jau atkal sanāk, ka gluži kā ar BT - neviens visā valstī neko nevar izdarīt. Arī sodīt PTAC nevar, jo persona ar šādu kodu nav reģistrēta kā IK vai pašnodarbinātais vai cita veida uzņēmējs. Grozies kā gribi, darbs policijai vai spēka struktūrām.
Sorry, nesaprotu no tevis rakstītā, kāpēc te būtu darbs policijai. Tāpēc ka rēķins nepareizi izrakstīts?
Tas būtu kā reiz darbs PTACam, jo pārdevēja identitātes slēpšana ir patērētāju tiesību aizsardzības likuma 21.4 panta pārkāpums, un PTAL pārkāpumu izmeklēšana ir PTAC darbs.
21.4 pants. Pakalpojuma sniegšanas un tirdzniecības vietas iekārtošana
(1) Pakalpojuma sniegšanas un tirdzniecības vietu iekārto un noformē tā, lai varētu identificēt pakalpojuma sniedzēju vai pārdevēju un tam piederošās preces.
PTAC izpētīs web-saitu, konstatēs PTAL pārkāpumus, noskaidros, kam pieder veikals, uzaicinās attiecīgo personu sniegt liecības, un par šo savu darbu tevi informēs.
No policijas tu saņemsi:
- ja lūgsi kriminālprocesa uzsākšanu, tad atteikumu ierosināt kriminālprocesu, jo tevis aprakstītajos notikumos nav kriminālpārkāpuma sastāva.
- ja nelūgsi kriminālprocesa uzsākšanu, tad vēstuli, ka fakti, par kuriem tu informē, ir saņemti, un nekādas turpmākas darbības.
Jebkurā gadījumā, negribu iesaistīties kārtējā garā diskusijā par to, kas un ko pārkāpj, tikai gribēju ieteikt veidu kā īstenot savu vēlmi kaut ko darīt lietas labā pēc iespējas efektīvāk.
Un jebkurā gadījumā, tava vēlme kaut ko darīt lietas labā ir apsveicama