Sveiki ceļakājieši. Vajag padomu. Paziņa tiko Miami mēģināja iečekot bagāžu līdz Romai un neļauj. Biļete ir MIA-FCO-LHR. Ņēmu maksimāli garu stopover un tas ir 13h, bet tāpat neļāva bagāžu iečekot līdz Romai, neskatoties, ka ilgs stopover. Likās, ka ilgais stopover būs labs iemesli, lai ļautu somu izņemt FCO.
Alitalia rīt ielido 8:10 FCO un 21:15 ir FCO-LHR.
Airbaltic reiss jau ir nopirkts 12:15, sanāk, ka 4as stundas ir pietiekami, lai mēģinātu dabūt somu ārā, bet ir variants, ka arī FCO neizsniedz somu pēc pieprasījuma?
Nebūtu forši ja aizlidotu ar BT un soma kaut kur FCO mētātos.
Kā iesakat rīkoties? Varbūt, kādam ir līdzīgi bijis?
Padomus vajadzētu drīzumā, lai rīt no rīta varu nosūtīt sms ar to kā cilvēkam rīkoties, kad ielidos FCO.
Baidos, ka nezinu, ko ieteikt. Interesanti, kā viņi pamato atteikumu iečekot līdz Romai, galu galā, ja Romā ir 13h, tad taču jāļauj cilvēkam tikt pie personīgajām mantām, citādi tas jau sāk izskatīties pēc cilvēktiesību pārkāpuma. Man domāt, vajadzēja skandalēties vairāk izlidošanas lidostā. Jebkurā gadījumā tagad nekas cits neatliks, kā skandalēties Romā. Jāiet uz Alitalia transfēru centru un jāprasa meklēt bagāžu. Cik sarežģīti vai nesarežģīti tas būs, nav ne jausmas.
Ja pateiks, ka bagāžā ir zāles, kuras regulāri jālieto, var beigties ar to, ka ar konvoja palīdzību pavadīs līdz čemodānam un atpakaļ. Es šo metodi gan esmu izmēģinājis tikai uz prāmja, kad vajadzēja tikt uz mašīnu, un beidzās tieši tā, kā aprakstīju. Bet laikam neko gudrāku ieteikt nevarēšu.
Ja neko gudrāku neviens neietieks, un draugi mēģinās triku ar zālēm, situācijas dramatizēšanai var pateikt, ka nododamajā bagāžā ir šļirce aukstuma somā, kas nav ņemta rokas bagāžā drošības apsvērumu dēļ (ledus/ūdens). C hepatīta slimnieki terapijas laikā tādas noteiktā laikā lieto reizi nedēļā, bet vai kāds zina, kā ir diabēta gadījumā?
Kā saprotu, soma jau ir nodota un iečekota līdz Londonai. Romā vienkārši jāprasa, lai dod šurpu. Ja nedod, tā ir klaja zādzība. Var saukt policiju vai vismaz draudēt ar to.
Arī ja nebūtu vēl iečekota, nezinu, vai sagudrot pasakas par šļircēm būtu labākais risinājums. Var bez vajadzības sapīties melos.
Man Frankfurtē nepareizi iečekotu somu (tiešām vajadzēja nakts stopoverā no tās dažas mantas) solīja sameklēt un atdot 45 minūšu laikā. Atteicos, lai nekavētu laiku.
Vispār loģiski būtu nemuļķoties ar pasakām par zālēm, bet Romā skaidri un gaiši pateikt, ka ir pārdomājis, un uz Londonu nelidos. Nevienu ar varu nevar piespiest to darīt. Ja atsakās atdot somu, tad jau tiešām jādraud ar policiju laikam.
Soma jau ir iečekota līdz Londonai. Tagad no rīta pēc mūsu laika sazināšos ar paziņu, kad būs nosēdusies Romā un nodošu tālāk visu info, ko esmu ieguvis.
Ticu, ka šāda veida lietas būs aktuālas arī citiem, kas iepirka Alitalia lidojumus " akcijas" laikā, jo atpakaļceļā reti, kurš gribēs nokļūt Ženēvā vai Prāgā (dēļ OJ variantiem), jo no MXP vai FCO ir lētāk tikt uz RIX.
Tiešām nav ko tur sagudrot pekstiņus un jāpaziņo, ka tālāk nelidosi un viss. Viņiem pašiem labāk- nebūs jārauj ārā soma no limašīnas, kurā nav iekāpis pasažieris.
Soma būtu jāpieprasa pie Alitalia biroja tranzīta zonā vai jāiziet cauri muitai un tad pieprasīt somu?
Pieprasot somu būtu jāpaziņo, ka nelidos tālāko posmu? Nav tā, ka pasakot, ka nelidos tālāk viņi var kaut ko čakarēt, jo viņi gan jau saprot, ka ir daži galamērķi, dēļ kuriem tā lābā cena ir sanākusi un mēģinās tos " haļavčikus" kaut kā maksimāli iespējami apgrūtināt.
Varbūt vienkārši jāprasa soma, ka vajag un nepaskaidrot, ka nelidos tālāk?
Var uzreiz pie bagāžas saņemšanas iet pie lost baggage un teikt, ka soma neizbrauca uz lentas, un kad itāļi saka, ka tā ir līdz Londonai, bolīt acis un teikt, ka vajag taču te Romā.
Cik jautri, man sākās smieklu — panikas lēkme. Tad man vispār nav ko cerēt uz koferiem Milānā, jo tālāk ir lidojums uz Romu un starpā nieka 55 minūtes Un lidojums MXP-RIX jau nopirkts. Nekas cits neatliks kā apdrošināt bagāžu ar zelta polisi un cerēt ka ar nokavēšanos, bet tomēr nonāks līdz LV.
Var uzreiz pie bagāžas saņemšanas iet pie lost baggage un teikt, ka soma neizbrauca uz lentas, un kad itāļi saka, ka tā ir līdz Londonai, bolīt acis un teikt, ka vajag taču te Romā.
Nu, bolīt acis laikam liela jēga nebūs, uz birkas taču rakstīts Londona. Turklāt, lai pateiktu, ka neizbrauca uz lentes, vajag kādu pusstundu pagaidīt, kam šajā gadījumā nav jēgas, jāiet uzreiz un jāstāsta, kā ir. Tikai, iespējams, (ja nav rindas) to var pamēģināt darīt jau Alitalia transfēra centā vēl neitrālajā zonā, pieņemu, ka viņi var uzreiz sakontaktēties ar bagāžas izkrāvējiem un attiecīgi nosūtīt bagāžu uz lentas bez aizkavēšanās.
Ah, bet nu jau par vēlu, lidmašīna ielidojusi...
Cik jautri, man sākās smieklu — panikas lēkme. Tad man vispār nav ko cerēt uz koferiem Milānā, jo tālāk ir lidojums uz Romu un starpā nieka 55 minūtes Un lidojums MXP-RIX jau nopirkts. Nekas cits neatliks kā apdrošināt bagāžu ar zelta polisi un cerēt ka ar nokavēšanos, bet tomēr nonāks līdz LV.
Vispār jau tas laikam atkarīgs no reģistrācijas darbinieka noskaņojuma. Nav teikts, Tev var arī palaimēties.
Bolīt acis vienmēr ir jēga - kāda Londona, es prasīju iečekot līdz Romai?! Man te 13 stundas jāpavada, jāsatiekas ar draugiem, man vajag bagāžu.
Man liekas, ka acu bolīšana ir labākais variants. Tas padara to par viņu kļūdu un problēmu, nevis par tavu kaprīzi. Var papildus pateikt, ka speciāli paņēmi 13h stopoveru Romā, jo tev vajag kaut ko no tās somas nogādāt draugiem Romā vai tml.
Feedback: viss veiksmīgi. Ielidoja Romā un uzreiz gāja uz Lost baggage, bet nosūtīja uz Alitalia customer service. Nezinu tur par rindām, bet somu solīja pēc 40min, reāli pēc stundas dabuja. Teica, ka vajagot somu, jo 13h jāgaida un visādas mantas iekšā un ka vakarā iečekos somu pa jaunu
Nākamais reiss arī ir " sarežģītais" FCO-RIX-VNO. Arī nečekoja līdz RIX, bet līdz VNO, teica, ja vajadzēs somu, tad lai Rīgā to pieprasa izņemt.
Domāju, ja 2h starp reisiem, tad easy visu var paspēt. Somai kāda h tomēr ir jārēķinās.
Es īsti nesaprotu, kāpēc jābaidās pateikt, ka tālāk nelidosi. Kas ir ļaunākais kas var notikt? Sankcijas? Muļķības!
Tikai tā var likt viņiem konkrēti saprast, ka somas būs jāatdod tik un tā. Un neatstāj nekādus argumentus cimperlēties.
Viņi var pateikt, ka pēc 13h, kad tās somas ņems ārā no holda, arī varēs viņu dabūt
Cik jautri, man sākās smieklu — panikas lēkme. Tad man vispār nav ko cerēt uz koferiem Milānā, jo tālāk ir lidojums uz Romu un starpā nieka 55 minūtes Un lidojums MXP-RIX jau nopirkts. Nekas cits neatliks kā apdrošināt bagāžu ar zelta polisi un cerēt ka ar nokavēšanos, bet tomēr nonāks līdz LV.
55min starp lidojumu uz Romu vai uz RIX?
Nākamais reiss arī ir " sarežģītais" FCO-RIX-VNO. Arī nečekoja līdz RIX, bet līdz VNO, teica, ja vajadzēs somu, tad lai Rīgā to pieprasa izņemt.
Pērkot lidojumu no sērijas FCO-RIX-VNO parasti mierīgi AirBaltic lapā var ņemt posmu RIX-VNO nākamajā dienā, lidojumu ir daudz, un cena parasti tāda pati. Tad sanāk nakšņošana Rīgā, un nebūs nekāda iemesla atteikt atdot bagāžu.
Bet vispār kaut kāds sviests ar to somu čekošanu, laikam darbinieki speciāli instruēti neatdot somas pusceļā, lai čakarētu tos, kas pirkuši open jaw un hidden city...
Varbūt tas ir arī darbinieku faktors - nezināšana, slinkums, bailes no atbildības (jo klienta mutiskais lūgums jau nekur netiek dokumentēts).
Jebkurā gadījumā VNO jau gandrīz kā mājās, salīdzinot ar LHR
Apsveicu, tikāt galā arī bez īpašas blefošanas. Man gan tā lieta jau asinīs, un to izmantoju kritiskās situācijās. Parasti melos nesapinos, jo jau laicīgi padomāju 2 soļus uz priekšu. Bet vienmēr paturu prātā veco labo padomu, ka labākie meli ir patiesība, šajā gadījumā, ka tālāk vienkārši nelidosiet. Par iemesliem jau neviens neliek atzīties.
55min starp lidojumu uz Romu vai uz RIX?
Lidojums ir MIA-MXP-FCO 55 min.starp MXP-FCO reisu No Milānas jau nopirktas biļetes uz Rīgu. Ja nesarunāšu MIA, lai iečeko tikai līdz Milānai, tad būs superskrējiens uz Aliatalia leti, lai paspētu izdīkt koferi, jo laiks līdz Romas reisam būs tikai 55 min. Nez cik ātri viņi paspēj izkrāmēt no lidmašīnas tos koferus! Ņemot vērā, ka starp lidojumiem ir tikai 55 min., tad, domāju, viņiem pašiem jādarbojas diezgan zibenīgi.
Es vispar nesaprotu kapec vinji atteicas chekot bagazu lidz noteiktam punktam, vinjiem nav tadu tiesiibu, parasti var atteikt piemeram ja ludz klat pielikt vel vienu lidojuma posmu, bet ari tad, ja ir sadarbiba, pieliek, bet ja otradi, tam nav nekada pamatojuma, es jau butu ta labi pakashkjeejusies, ja man vajag somu fco tad ta ir ari jacheko lidz fco!
Pats neesmu ar tādu lietu saskāries, bet ir drošības noteikumi aviosabiedrībām, ka soma bez pasažiera nelido. To celakaja.lv uzzināju, jo pašam likās, ka līdzīgi vajadzēs rīkoties, bet toreiz iečekoja kā vajag.
Ja līdz Airbaltic reisam ir 4h laika, tad visticamāk reāli, jo 1h gaidīsi somu un h pārbrauciens no MXP uz LIN lidostām, jo Airbaltic, ja nemaldos, lido uz/no LIN.
Pagājušogad paziņam MIA lidostā iečekoja somu līdz MXP, kaut arī lidojums bija līdz BUD. Nedēļu vēlāk citam biedram neļāva iereģistrēt līdz FCO un tad viņš sabijās, ka soma aizies uz BUD un atstāja, lai mēs pēc dažām dienām to atvedam līdz Rīgai, jo pēc tā gadījuma ievācu info, kā rīkoties līdzīgās situācijās, jo pašiem bija priekšā tas process.
Man no Milānas uz Rīgu pēc vairākām stundām lidojums ar Lufthansu. Ar to problēmu nebūtu.
Jā, drošības apsvērumu dēļ soma viena pati bez pasažiera nelido (izņemot gadījumus, kad tā kaut kur nozaudēta darbinieku vainas dēļ). Tā ka par to var neuztraukties.
Lidojot no Amerikas, kad saplīsa lidmašīna, mani pārlika uz citu pilsētu, lai tiktu uz Eiropu vispār, rezultātā ar iepriekšējo neaizlidoju un man pateica, ka pēc starptautiskajiem noteikumiem soma nedrīkst lidot bez pasažiera. Ja viņi zina, ka tu nelidosi, viņiem nav tiesību to somu tur krāmēt iekša. Diemžēl nezinu, kas tas par konkrēto noteikumu, bet tā man teica.
Ta jau ari ir, vinjiem kaut vai visas somas butu jaizkrauj lai atrastu to isto tavejo, lai arii cik tas laika prasiitu.
Cik esmu dzīrdējis, tad dzīvē tā arī notiek. Tiek aizkavēta lidmašīna, tikai lai atrastu to vienīgo somu, jo tās īpašņieks kaut kāda iemesla dēļ vairs nelido.
Ne vienmēr. Mūs Losadželosā izsēdināja, no lidmašīnas uz pārlika uz nākošo reisu. Bagāža aizlidoja ar to pašu, neviens neko ārā nekrāva.
Ne vienmēr. Mūs Losadželosā izsēdināja, no lidmašīnas uz pārlika uz nākošo reisu. Bagāža aizlidoja ar to pašu, neviens neko ārā nekrāva.
Tāpēc, ka piespiedu pasākums, un jūs nekādi nevarējāt zināt, ka sēdinās ārā. Ja pasažieris vienkārši neierodas uz reisu, tad bagāža jāatrod un jāizkrauj obligāti.