(Izklaidei) Kā pareizi iztulkot to, ko viesnīcas piedāvā savos aprakstos :)

2 replies [Last post]
Gauss
Offline
Joined: 08/01/2010
Posts: 167
Last seen: 1 year ago

Reizēm var apjukt, ko tieši viesnīcu mārketinga personāls ir domājis, kad rakstīja piedāvātās iespējas. Te būs skaidrojums:

http://www.cnngo.com/explorations/life/deciphering-travel-marketing-ling...

RX
RX's picture
Offline
Joined: 04/07/2009
Posts: 3876
Last seen: 1 day ago
Location:

Diezgan skarbi, bet nav tālu no taisnības. Bieži viesnīcu jāizvēlas ātri, un nav laika pētīt atsauksmes, tāpēc pie līdzīgas cenas bieži vien šie triki nostrādā. Loģiski, ka all inclusive viesnīcā par dzeramnaudu var dabūt labāku istabas uzkopšanu, bārā stikla glāzi aliņam u.tml., bet few minutes walk līdz pludmalei tik tiešām izvēršas par pagaru pastaigu, un dažreiz tikai pēc reljefa var noteikt, kurā virzienā varētu būt jūra. Viss ir piedzīvots, un jau nepārsteidz, ka viesnīcas īpaši izceļ priekšrocības, bet noklusē būtiskus trūkumus, kā piemēram „viesnīca ir pašā Čikāgas centrā, bet rēķinies, ka gar logu tev jau no agra rīta mežonīgi grabēdams pa dzelzs estakādi braukās vilciens”, vai „viesnīca ir tikko izremontēta, bet fasāde vēl tiek taisīta, tāpēc pa logu tu neko neredzēsi, un darba laikā rēķinies ar pamatīgu troksni”.

Ingemaars
Ingemaars's picture
Offline
Joined: 27/04/2010
Posts: 2362
Last seen: 2 hours ago
Location: RIX

Loti preciizi - nesen rezerveeju viesniicu, kurai "there is the XXX tube station round the corner". Ruupiigaak izpeetot, izraadiijaas, ka XXX tube station nemaz nav tuvaakaa metro stacija, bet liidz tuvaakajai metro stacijai pa tuvaako marssrutu  ir jaaiet pa vismaz 8 dazzaadaam ielaam, pagriezzoties katraa ielu krustojumaa - vismaz 7 ielu stuuros Smile Attaalums gan ir tikai 0,4 juudzes.