Ielidoju Burgasā, bet manas Rīgā iečekotās bagāžas nav Pārsēdos Stokholmā un Kopenhāgenā. Esot aizkavējušās Stokholmā manas somas.
Sola, ka tikai ceturtdien būšot. Tad nu šīs visas dienas bez svarīgajām personīgajām lietām.
Kā būtu jārīkojas? Manuprāt, lidsabiedrībai būtu šīs neērtības jākompensē. Ir kādam līdzīga pieredze?
Ar kādu aviokompāniju/ ām lidoji?
Ar kādu aviosabiedrību lidoji? Vai apdrošināšana ir iegādāta?
Apdrošinānašanas, diemžēl, nav.
Tikai ar norwegian
Paskaties savu bagazas birku, tur cik lidojumi virsu ir ?? Varbut riga tev tikai bagazu iecekoja lidz pirmajam galamerkim - ARN vai CPH? Un tad vajadzeja velreiz iet chekinu, jo es zinu, ka riga iekapsanas karti dod tikai pirmajam lidojumam, ja lido talak, jataisa velreiz check-in.
iečekoja līdz galamērķim
RiX
to
Burgas
vienīgi varbūt vajadzēja rādīt abās vietās - gan ARN, gan CPH to iečekojumu. Hmmm...
Nezinu, cik ļoti būs jācīnās ar Norwegian, bet Lufthansa atmaksā pirmās nepieciešamības pirkumus, kaut kādu kosmētiku, veļu. Patiesībā viņiem pat sagatavots gatavs komplekts tiesi šādiem gadījumiem. Es pirktu nepieciešamo (saprāta robežās) un pēc tam piestādītu rēķinu Norwegian. Ja lidostā viņu pārstāvji, būtu prātīgi pajautāt, ko tieši apmaksās.
Lidostā (Burgasā) nebija viņu pārstāvji.
Notikumu fiksēja lidostas cilvēks, un vēlāk, kad jau biju viesnīcā ar mani sazinājās tas pats un par aktuālo situāciju attiecībā uz somām informēja arī tas pats.
Jau iepirku pašu, pašu, pašu nepieciešamāko. Visu max lētāk. Bet emocijas un visa situācija. Vāks ir izbojāts vesels notikums ..
somas es dabūšu iepriekšējā dienā, pirms izlidošanas no šejienes. Principā, tās man vairs šeit nebūs vajadzīgas.
Man kolēģei bija līdzīgs gadījums, EU regula šai gadījumā nosakot kaut kādu summu EUR, par kuru var iegādāties vajadzīgo apģērbu utt., un to aviokompānijai pret čekiem jāsedz. To viņa visu kārtoja pēc atgriešanās Rīgā caur Eiropas patērētāju biroju, naudu atmaksāja, bija tikai jāaizpilda vajadzīgās veidlapas. Es tikai nezinu, vai uz Norwegian attiecas tās EU regulas
Labākais variants ir uzreiz sazināties ar Norwegian, lai noskaidrot, ko tieši viņi segs. Jo EU regula nosaka tikai to, ka lidsabiedrība ir atbildīga, un atbildības griestus:
"In case of baggage delay, the air carrier is liable for
damage unless it took all reasonable measures to avoid
the damage or it was impossible to take such measures.
The liability for baggage delay is limited to 1 000 SDRs
(approximate amount in local currency)."
Protams, var arī nepiekrist tam, ko Norwegian teiks, bet tad tas paliks par subjektīvu PTAC/tiesu spriešanas jautājumu. Teorētiski, ja tu vari pienācīgi pamatot jebkuras lietas iegādes nepieciešamību, nevajadzētu būt problēmām. Piemēram, lidojot ar American Airlines no Miami uz Washington DC janvārī man bagāžā bija ziemas apavi. Bagāžai kavējoties, saskaņoju ar AA un nopirku jaunus zābakus uz viņu rēķina pa 160$.
Mans koferis netnāca līdz Dublinai,dabūjām vēl braukt otrreiz pakaļ pirms izlidošanas mājās,diemžēl pēc sarakstes ar AB nedabūju neko,jo koferis nebija apdrošināts,tikai atvainojās.Tagad cītīgi skatos līdzi lai zīme būtu uzlīmēta kārtīgi,jo man Īrijā paskaidroja ,ka esot nokritusi uzlīme,lai veicas kaut ko izcīnīt.
Mums Orlando neatceļoja bagāža, lidojām RIX-AMS-MEM-ORL, kaut kur pa ceļam noklīda, bet lidostā uzreiz iedeva pirmās nepieciešamības prešu pakas (kosmētika, krekli) un nākamjā dienā piegādāja bagāžu un viesnīcu.
Paldies visiem.
Vakar vakarā aizsūtīju piktu un bēdu pilnu vēstuli norwegian, šodien viena no manām somām jau pie manis. A rakstīja vakar viņi, ka ātrāk par 13to nebūs. Bet, re - ir. Un otra "ceļotāja" būšot rīt - esot katra aizlidojusi uz savu pusi. Kā tas vispār iespējams??!! Pagaidām no viņu puses vairāk paskaidrojumu nebija.
Vai ir kāda pieredze / cerības dabūt kompensāciju no Turkish par aizkavēto bagāžu? Tā kā lidojām no ziemas uz vasaru, nācās pirkt vasaras drēbes, bet nezinu vai tās (un peldkostīmi ) var tikt uzskatītas par pirmās nepieciešamības precēm.
Pieredze nav, bet vajadzētu sanākt, jo vasarai tie tiešām nav pārspīlēti pirkumi. Ērti tas, ka turkiem birojs Merķeļa ielā (pirms Saktas), vari ieiet un pajautāt, kā tieši prasību noformēt, vai arī aizraksti uz customer [at] turkishairlines [dot] lv.
Nu, Easyjet līdzīgā situācijā man par pirkumiem atmaksāja 75 mārciņas, vairāk nē. Tur arī bija sandales, pretiedeguma krēms, mobilā lādētājs u.tml. Domāju, ka līdz zināmai summai katra aviokompānija maksā, īpaši neskatoties, kas un kā pirkts.
Es līdzīgā situācijā dabūju no AA 160$ ziemas zābakiem, jo ielidoju no Maijami Vašingtonā un ziemas zābaki bija bagāžā. Domāju, ka arī Turkish atmaksās, ja bagāža kavējās ilgāk par pāris stundām. Viņu saitā rakstīts:
Passengers whose baggage was delivered late due to delays must make application in person or in writing to the carrier supplying documents verifying expenses incurred in the period up until delivery of the baggage.
http://www.turkishairlines.com/en-int/travel-information/baggage/baggege...
Paldies par ieteikumiem. Sazvanīt viņus LV ofisus nav reāli, uzrakstīju pretenziju pa maksimumu, uz 60 LVL. Redzēs ko teiks.
Super, jau saņēmu visu summu. Paldies Turkish airlines par jauno kleitu u.c. mantām!