Sveiki, Septembrī lidošu uz JFK ar Uzbekiem (laikam, pagaidām izskatās sakarīgākais variants), bet iekšienē nepieciešams nopirkt lidojumu EWR (Newark) - MCO (Orlando). Vai ir iespējams šīs aviobiļetes nopirkt no Continental Airlines mājaslapas, atrodoties šeit Latvijā? Iepējams stulbs jautājums, bet kaut kur iepriekš dzirdēju, ka nevar nopirkt iekšējos USA lidojumus, neatrodoties USA.
Paaaaldies iepriekš
Protams, ka var. Dīvainas baumas esi dzirdējusi. Paskaties arī orbitz.com un expedia.com, vai nav lētāk.
Paldies, tad jau viss kārtībā Es skatos, ka orbitz un expedia arī rāda, ka lētākais ir ap 400 Ls turp atpakaļ, laikam lētākus nemāku īsti atrast septembrī. Bet man vēl jautājums - kā Uzbeki lido? Es orbitz un expedia skatos, ka citi caur Oslo vai Kopenhāgenu, vai vēl dažādām citām pilsētām lido, bet vai Uzbeki pa taisno? Ko labāk izvēlēties, ja cena vienāda?
Jā, uzbeki lido pa taisno, viņiem pie mums Rīgā jau ir piestāšana pa ceļam no Taškentas, lai uzpildītos.
Cerams, Tev Ls 400 rādās Rīga–Ņujorka, ne NYC-MCO? 400 LVL ir paaugsta standarta cena RIX-NYC un atpakaļ, protams akciju laikā var dabūt lētāk, ap 300 un pat kā tepat forumā vari redzēt 240 LVL pirms dažām dienām, bet tas bija uz novembri–martu.
Sava priekšrocība ir lidot ar tiešo reisu, bet es tomēr dotu priekšroku Eiropas aviosabiedrībai. Bet cilvēki ir dažādi.
NYC-MCO šobrīd skatos ir ap 200 USD no daudzām aviosabiedrībām… Nemāku pateikt, vai tas daudz vai maz, neesmu lidojis šajā posmā; vari pasekot līdzi cenām, amerikāņiem vietējiem reisiem tās strauji lēkā līdz pat kādām 1-2 nedēļām pirms izlidošanas, tad gan kļūst tikai dārgāk. Lido tur daudzi, skaties, ar ko lidot no ērtuma viedokļa (laiki) un arī vai nenāksies piemaksāt par bagāžu, ASV aviosabiedrības tagad to dikti samācījušās no Ryanair.
Jā, nu protams, Rīga - Ņujorka 400Ls. NYC-MCO tā arī ir ap 200 usd turp atpakaļ. Bet to tad pēc Tava ieteikuma vēl pačekošu, uzreiz nepirkšu.
Kas tur tāds ar tiem Uzbekiem, ka daudzi negrib lidot? Man liekas, ka ērti, ka nav jāpārsēžas. Tagad nezinu ko labāk ņemt. Nekad vēl neesmu uz štatiem lidojusi. Un jā, redzēju akciju par 240 Ls, jau nopriecājos līdz izlasīju, ka no novembra.. bet tad jau sāks palikt vēss un nevarēs izbaudīt visus priekus iekš Orlando
Pieņemu, ka uzbekiem mazāk uzticas + nav tā augstākā apkalpošanas kultūra un lidmašīnas pavecas. Es pie vienādām cenām izvēlētos Eiropas avisabiedrību, jo tām ir vairāk pienākumu pret pasažieri negadījumu laikā – ja piemēram reisu NYC-RIX atceļ, tad Eiropas aviosabiedrībai jāmaksā Tev kompensācija un jāizmitina viesnīcā līdz nākamam reisam; ne-Eiropas aviosabiedrībai tādu pienākumu nav (tādas situācijas bija kaut vai pagājušogad islandiešu vulkāna izvirduma laikā). Plus man patīk nopelnīt judzes ar lidojumu, tāpēc pie vienādām cenām izvēlos avisabiedrību, kas ir kādā no aliansēm.
Ja mērķis ir Orlando un Ņujorka tikai kā tranzīta punkts, es meklētu reisus ar 1 pārsēšanos Eiropā un tad pa tiešo uz Orlando. No pārsēšanās ASV gan cenšos izvairīties cik vien iespējams.
ne-Eiropas aviosabiedrībai tādu pienākumu nav (tādas situācijas bija kaut vai pagājušogad islandiešu vulkāna izvirduma laikā).
Nav tavam rakstītajam taisnība. Pienākumus pret pasažieriem nosaka ES regula un tā ir prasība visām aviosabiedrībām, kas IZPILDA reisus ES robežās. Pretējā gadījumā tad jau visi dibinātu lidsabiedrības valstīs, kur nav nekādu noteikumu un šīm lidsabiedrībām nebūtu saistoši noteikumi, lidojot ES robežās.
Es runāju tieši par reisu NYC-RIX. Uz to regula neattiecas pēc manas saprašanas (3. pants, 1. a un b punkts).
Taa kaa pa mājas logu redzu lidmašīnas kas paceljas vai nolaizzhas RIX tad cik esmu noveerojis UZBEKI ljoti kavee reisus. Vienu rezi lidmashiina izlidoja sešos vakarā uz NY lai gan reis ir no riita. Un regulaari 2-3h viņi kavē. Tāpēc ja ir doma uzreiz no JFK lidot tālāk, tad es ieteiktu tā nedarīt. Ja plānota diena NY tad Uzbeki nav tas sliktākais variants. Bet es gan viņus neizvēlētos.
Tad jau pēc tāadas loģikas United vai citas USA aviokompānijas no USA uz eiropu līdzīgi kā saki par Uzbekiem tu saki, var "neizpildīties" un viņiem nav nekādi pienākumi pret pasažieriem. Nonāc līdz ar to pretrunā, ka lidot arī ir risks uz ASV ar jebkuru ne-eiropā dibinātu aviokompāniju.
Man visur skatoties un visādi konektējot sanāk katram galam vismaz 2 pārlidojumi, izņemot Uzbekus. Tāpēc nav jēgas pa tiešo uz Orlando, arī uz Miami nav ar vienu pārsēšanos. Paliekot pie Uzbekiem vismaz sanāks apskatīt Ņujorku pie reizes, nevis tikai pārlidot 2 reizes. Tā nebūtu arī problēma, ja viņi nokavētos, tālāk tik un tā man 3 dienas paredzētas pa Ņujorku tad būs. Tagad tikai sabijos, ka viņiem vecas lidmašīnas. Kā viņiem ar bagāžu? Man jau galva kūp no avio meklēšanas
Es lidoju ar Uzbekiem dažus gadus atpakaļ. Ja nav cilvēks, kas piekasās sīkumiem tad ir ok. Stuartes ar uzkasītām frizūrām un daudz daudz lakas matos Mazliet padomju pieskaņa, bet tā viss ok. Varētu pat pielīdzināt Aerosfift limenim. Bet vislielākais pluss ir - tiešais lidojums. Turpceļā vienalga, bet atpakaļceļā tas ir ļoti svarīgi, kad esi nolidojis n-tās stundas un vairs nav nekur jālido/ jāpārsēžas, ir ļoti patīkami. Ja nekrāj lojalitates programmas punktus, tad lido ar Uzbekiem.
Uzbekiem lielākais pluss ir bagāža - divas somas pa 32 kg katra un vēl pie tam par brīvu. Ja kāds taisās braukt šopingā - tad īstā aviokompānija. Bet savādāk - par vienādu cenu es izvēlos eiropas kompānijas. Jo uzbeki tomēr ir ja ne gluži aerosvit līmenis, tad tuvu tam. Plus tā publika, tā publika....
Stuartes ar uzkasītām frizūrām un daudz daudz lakas matos
Izklausās labi laikam būs jāņem tie Uzbeki..
Bet kur Uzbekiem onlainā var iepirkt biļetes? Laikam, slikti pētiju viņu lapu, bet neko neatradu.
Cik esmu skatijies http://www.flightradar24.com/ neesmu manijis, ka viņi kavētos. Vismaz ar izlidošanu uz NYC.
Onlainā nevar, jāzvana par biļetēm un jāpērk birojā.
Tieši tā, tikai es pretrunu gan neredzu sevis teiktajā. Kā jau teicu, pie vienādām cenām un citiem parametriem lidojumos no trešajām valstīm labāk izvēlos Eiropas aviosabiedrību.
Lufthansa lido no Frankfurtes uz Orlando (MCO) un Miami (MIA, turklāt ar jauno Airbusu 380), Condor uz Fort Lauderdale (FLL), līdz ar to teorētiski var vismaz atpakaļceļā iztikt ar vienu pārsēšanos. Bet diez vai tas smuki liksies kopā ar uzbekiem vienā biļetē, un 2x vienvirziena biļetes varētu būt pavisam dārgi.
Jā, Uzbekiem viens virziens 300 Ls, bet abi 400. Par to jau viņi ir padomājuši Air Berlin arī labi lidoja, bet tagad nekā prātīga vairs nav, negribas arī gaidīt, nezinot vai kaut kas būs.
ar Hava Yollari nevar saprast vni te nolaizas tikai lai uzpilditos un kadu bileti pardot zem galda vai tomer tas biletes tiek tirgotas oficiali, ja uzbeki veiktu aktivaku bilesu izplatisanu un elastigaku cenu politiku, tad tiesam uzbekiem butu iespeja vairak bilesu notirgot ES pasazieriem un varetu pat palielinat reisu skaitu.
bet uz septembri ar 90% varbutibu var teikt, ka Delta&Co ka katru gadu sezonai beidzoties laidis atkal cenas uz leju un jau tagad SAS, reklame 375Ls
SAS 375Ls cena jau no ziemas, tā kā nekas īpašs - piemaksājot Ls25 var lidot pa taisno, attiecīgi abos virzienos vienas dienas ekonomija, kas nav maz. Es arī intensīvi čekoju piedāvājumiem uz ASV, bet beigās nopirku lidojumu ar uzbekiem, jo svarīgi bija lidot septembrī un visas akcijas cenas ir nesezonā (nu priekš mums nesezonā, jo lidosim arī uz kanjoniem)
Baigi letas biletes jus protat seit atrast. Es ari uz to pusi sovasar un man krietni dargak sanaca. Tiesa galamerkis gan ari nav standarta (Billings, Montana)...
ASV iekšējiem liedojumiem normāli būtu ~ 200 $ turp atpakaļ (parasti var atrast lētāk).
Nezinu, kāpēc neiesaka pārsēšanos - man tur tāds bija daudz un viss ļoti ok.
Runājot par uzbekiem - bagāža ir liels pluss, bet ir dzirdēts, ka lidojuma laikā pārējie pasažieri, kuri brauc līdz galam, mēdz uzvesties ārkārtīgi necivilizēti. Tas kā noveiksies.