Nopriku biļeti Finnair saitā, rezervēja tos ~800ls. Stāvēja bankā pie rezervētajiem maksājumiem. Tad paņēma un noņēma to pašu summu pa taisno (bez rezervēšanas), taču tā rezervācija tur vēl stāv. Tas ir normāli? Rezervēto naudu nav iespējams lietot, principā viņi mani atstāja bez naudas, es ceru ka rezervācija drīz pazudīs.
Tā viņi vienmēr dara? Sviests kaut kāds
Nē, tas gan nav normāli! Sakontaktējies ar savu banku! Rezervācijas parasti ir aš uz 3 nedēļām.
P.S. Šitais vispār baigi kretinē! Reizēm sanāk tā, ka uz konta piecciparu skaitlis, bet ceļojums ilgs (piem. 20+ dienas), vairāki pārlidojumi, vairākas mašīnu nomas + viesnīcas. Katrs uzliek ķepu uz noteiktu summu. Un tu paliec bez naudas, neko neiztērējis
Tādēļ ir izdevīgi rezervēt ar kredītkarti ar kredītlimitu. Ja naudu tikai rezervē, tevi tas nekādi neietekmē, jo summu rezervē no kredītlimita, bet par rezervēto naudu kredītprocenti nav jāmaksā.
nu man jau tieši tāda karte arī ir, bet nepatīkami kad pazūd 1700 no konta
uzrakstīju Nordea, viņi noņēma rezervāciju un viss ir normali tagad. KLM to pašu darot, vairāki kolēģi stāstija par līdzīgiem atgadījumiem iz pieredzes.
Ja darījuma kodi ir vienādi, tad banka ir tiesīga atbloķēt šo summu, bet ilgāk par 14 dienām tā nav tiesīga turēt šo summu pierezervētu.
jaa man arii KLM bija novilcis un nobloķējis summu x2
Lieki vēlreiz piebilst, ka man summu par biļeti noņēma veselas piecas reizes!!! (atgadījums ar Travelpartner, par ko jau rakstīju). Izeja bija agresīvi viņus kontaktēt, lai atskaita naudu atpakaļ. Jāsaka, ka bankas iesaiste jautājumā (manā gadījumā Swedbank) iesaiste bija neticami un nepiedodami gausa! Kaut kas pēdējā laikā ar avio rezervācijām internetā ir sagājis dēlī...
Es ar Finnair nemaz nemēģināju sazināties, kad biju šeit un citur noskaidrojis ka tā ir ierasta prakse. Uzzvanīju Nordea un man momentā atdeva naudu atpakaļ.
Man līdzīgs gadījums bija ar Čehijas aviolīnijām kā rezultātā paliku bez iespējas lietot karti vispār, jo kopsummā bija pārsniegts pieļaujamais kredītlimits. Zvans uz banku nākamajā darba dienā, un lieki rezervēto summu noņēma. Manuprāt, problēma rodas tad, ja rezervētā summa un pēc tam reāla naudas noņemšana no konta ienāk bankā ar dažādām referencēm vai tml., un banka nesaprot, ka tas ir viens un tas pats. Šai gadījumā bankai būtu vairāk jārūpējas par savu klientu ērtību, vai arī tai jālūdz, lai palielina kredītlimitu.