Man (jau atkal) aizkavējās koferis un šoreiz pirmo reizi man ir LV apdrošināšana (agrāk bija korporatīvā zviedru,ar kuru nekad nebija nekādu problēmu). Man Swedbank kartei piesaistītā, ceļabiedram Seesam. Vakar sazvanījām apdrošinātājus, abi telefoniski apstiprināja, ka apğērbs ir pirmās nepieciešamības prece. Taču paralēli viens no mājās palicējiem ari piezvanīja uz Swedbank pajautāt to pašu un viņam atbildēja, ka neesot gan un 99% gadījumu būs atteikums. Kāda pieredze pārējiem? Tā kā esam citā klimatiskajā joslā un arī 24h nolidotās drēbēs diez kas nav, man liekas drēbes ir nepieciešamas. Man telefoniski apstiprināja, ka peldkostīms arī par tādu ir uzskatāms (ja man jau ir sarunāts daivings, es nevaru hidru vilkt plika...). Taču ļoti mulsina tas otrā zvana iznākums...
Varbūt sākumā prasīt aviokompānijai kompensāciju? Man Turkish apmaksāja gan apģerbu, gan peldkostīmus. Apdrošināšanai vairs nebija ko sniegt.
Man izsniedza vietējo naudu aptuveni 15eur ekvivalentu, bet tur nekā nesanāk... te pat zobu pasta dārgāk maksātu. ja man šodien vēl tā soma nebūs, laikam jāzvana Etihad...
Man Swedbank bez jautājumiem apmaksāja mēteļa iegādi (max 300 EUR), kad no Austrālijas t-kreklā ierados ledainā Frankfurtē un visas somas aizkavējās.
Ar Seesam ir ļoti laba pieredze. Viņiem ir tā, ka līdz noteiktajam limitam, kurš ir polisē norādīts par bagāžas aizkavēšanos, var nopirkt nepieciešamās lietas ( bikses, jaka, soma, kur to ielikt u.t.t.). Kad sniedzu pēc tam iekšā dokumentus Rīgā Seesam ofisā, tīri cilvēcīgi apskatījās vai tās leitas varētu būt bijušas vajadzīgas un tas viss.
Bet ja māc kādas šaubas, tad noteikti, ka labāk sazvanīt pašu apdrošinātāju pārstāvi un uzjautāt kas un kā. Vismaz seesam viņi ļoti korekti visu izstāsta. Par swedbank neko nemāčēšu pateikt.
Swed nav konkrēti definēts, kas ir pirmās nepieciešamības preces, bet saprāta robežās var kaut ko pirkt
SEESAM.
11.4. Bagāžas aizkavēšanās