Par Lufthansa biļešu kategorijām

5 atbildes [Pēdējā ziņa]
Sole
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/04/2009
Ziņas: 5
Manīts: pirms 19 st

Esmu atradusi biļetes par cenu, kas man patīk u.tt. Smile Ir savienotais reiss, ar pārsēšanos Vācijā. :) Bet ir jautājumi, jo neesmu ar Lufthansu vēl lidojusi. 

Tātad biļetes (ekonomiskās) īpatnības: 

  • Rebooking- Not possible (pieņemu, ka runa ir par to, ka es nevaru datumus mainīt?)
  • Refundability- Not possible (pieņemu, ka runa ir par to, ka es nevaru pārdomāt un prasīt $ atpakaļ? )
  • Carry-on bags- 1 x 8kg (18lb) (par šo laikam viss skaidrs, varu ņemt mazo koferi, ar pareizajiem cm un 8 kg svaru)
  • Checked baggage- None included in fare (par šo laikam viss skaidrs, nav iekļauta nododamā bagāža)

Jautājums: ja kādu no lidojumiem aizkavē, atceļ vai pārkārto, vai augstāk minētais mani ietekmē ( es,protams, vēl varu nopirkt ceļojuma apdrošināšanu, lai nodrošinātos)? Respektīvi, ja, piemēram, lidojums uz Vāciju aizkavējas, kā rezultātā es nokavēju nākamo lidojumu, vai Lufthansa nodrošina tikšanu tālāk ar viņu lidmašīnu par viņu naudu? 

[URL=http://meettomy.site]Outstanding Сasual Dating[/URL]

lapsiņa
Nav tiešsaistē
Kopš: 13/11/2008
Ziņas: 512
Manīts: pirms 21 st

Jā, ja lidojums aizkavējas un tu nokavē nākamo lidojumu, tad aviokompānija nodrošina šo lidojumu bez maksas.

2023: RIX, CPH, AMS, IAH, SCL, PUQ, CJC, PTY, FRA, KUN, BOJ, CDG, SFO, LAS, MLA, TIV, BTS, BEG, OMO, TSF, YYZ, YYC, BER, OSL, HKG, DYG, TUN

2024: RIX, CPH, FRA, WDH, VFA,IST, MUR, RUN,EDI, IOM

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 23 st

Un, ja mainās LH saraksts, tad arī šie piedāvā savus variantus pēc iespējas tuvāk sākotnēji pirktajiem laikiem. Tagad, kopš COVID-19 ir gandrīz beidzies, lidojumu atcelšanas sērga ir gājusi mazumā. Uz Mehiko (2 gadus atpakaļ), lidojumu laiki un datumi tika pārkārtoti pat veselas 4 reizes 9 mēnešu laikā. Es pat nezinu, vai savienotos reisus apdrošinātājs apdrošinās, jo nogādāšana galamērķī laikā ir aviopārvadātāja atbildība, bet ievērojama kavējuma gadījumā var prasīt kompensāciju no LH (ja vien par lidojuma kavējuma iemelu nav bijuši ārkārtas apstākļi). Vairums lētākā gala biļešu ne tikai LH, bet arī citām aviokompānijam nav maināmas un ir NON-REFUNDABLE. Arī ceļošana ar rokas bagāžu (ja nepiemaksā par nododamo) vairumam Eiropas klasisko aviokompāniju tagad ir norma, kura sākotnēji tika pakāpeniski pārņemta no zemcenu aviokompānijām.

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 389
Manīts: pirms 2 d

Sole rakstīja:

  • Rebooking- Not possible (pieņemu, ka runa ir par to, ka es nevaru datumus mainīt?)
  • Refundability- Not possible (pieņemu, ka runa ir par to, ka es nevaru pārdomāt un prasīt $ atpakaļ? )

Ja lidsabiedrība pati maina/atceļ/kavē kādu lidojumu par nozīmīgu laika sprīdi (Lufthansai laikam >60 min, bet Turkish Airlines pat >15 min), tad Tev ir tiesības gan uz Rebooking, gan Refund (nav svarīgi kādā pasažieru kategorijā esi). Te uz ātro atradu noteikumus Lufthansa noteikumus, kas gan domāti aģentiem, nevis pasažieriem, bet tos var izlobīt: https://www.lufthansaexperts.com/shared/files/lufthansa/public/mcms/fold...

Vispārīgās tiesības pasažieriem Eiropas Ekonomiskajā Zonā: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_lv.htm Dažos gadījumos papildus pārmaršrutēšanai vai biļetes cenas atmaksai pienākas arī 250-600€ kompensācija, bet to labāk risināt pēc ceļojuma (nevajadzētu kavēties ilgāk par gadu).

Sole rakstīja:
Jautājums: ja kādu no lidojumiem aizkavē, atceļ vai pārkārto, vai augstāk minētais mani ietekmē ( es,protams, vēl varu nopirkt ceļojuma apdrošināšanu, lai nodrošinātos)? Respektīvi, ja, piemēram, lidojums uz Vāciju aizkavējas, kā rezultātā es nokavēju nākamo lidojumu, vai Lufthansa nodrošina tikšanu tālāk ar viņu lidmašīnu par viņu naudu? 

Jā, ja abi lidojumi ir nopirkti vienā rezervācijā (Rīga-Frankfurte-Roma), kā parasti piedāvā tradicionālās lidsabiedrības (t.sk. Lufthansa), tad lidsabiedrībai vienmēr jāgarantē, lai Tu nokļūtu galapunktā. Un tradicionālās lidsabiedrības parasti ievēro šo pienākumu. Lidostās tām ir savi klientu apkalpošanas kiosi (var būt apvienoti ar citām lidsabiedrībām - vairākas vienā kioskā). Ja nokavēji nākamo reisu ne savas vainas dēļ - dodies uz šo kiosku un prasi nodrošināt jaunu lidojumu vietā uz plānoto galamērķi.

Ja abi lidojumi ir nopirkti katrs savā rezervācijā (Rīga-Frankfurte vienā biļetē, bet Frankfurte-Rome citā biļetē, kā parasti biļetes tirgo lētās aviokompānijas), tad gan savienojums netiks garantēts, pat ja būsi nopirkusi pie Lufthansas. Ja pirmais lidojums tiks pārcelts vēlāk vai otrais - agrāk, ka vairs nevar paspēt pārsēsties, un ja paziņojums par grafika maiņu Tev tika izsūtīts vismaz 14 dienu pirms lidojuma, tad Tev nepienāksies ne bezmakas pārmaršrutēšana, ne neizmantotās otrā reisa biļetes cenas atmaksa, ne kompensācija 250-600€. Bet ja šīs izmaiņas paziņotas mazāk kā 14 dienu pirms reisa, tad gan vari pretendēt gan uz kompensāciju (jebkurā gadījumā), gan biļetes cenas atmaksu vai arī atmaksas vietā uz pārmaršrutēšanu. Lufthansa varētu arī piekrist pārmaršrutēt bez maksas un pat ar citas aviokompānijas reisu, Ryanair un Wizzair (un man līdzīgi gadījās arī ar Aegean) parasti ļauj pārmaršrutēt tikai uz savas lidsabiedrības reisu un tikai tiešo, ignorējot ES Regulas 261/2004 noteikumus.

Gandrīz visos gadījumos iesaku prasīt lidsabiedrībai lai pārmaršrutē (nevis atmaksā biļetes cenu), jo pašam pirkt jaunu biļeti par pēdējā brīža cenām parasti izmaksās daudz dārgāk. Ja lidsabiedrība atsakās, tad gan nekas cits neatliek kā pašam nopirkt jaunu biļeti, dažkārt tas ietver arī pārnakšņošanu viesnīcā, ēdienreizes, par kurām visām jāsaglabā čeki, lai tos pēc tam iesniegtu vainīgajai aviokompānijai (ja tā atsakās, tad patērētāju tiesību aizsardzības iestādēm).

Ingemaars
Lietotāja Ingemaars attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/04/2010
Ziņas: 2356
Manīts: pirms 19 st
Kur: RIX

reinis.berzins rakstīja:

Ja lidsabiedrība pati maina/atceļ/kavē kādu lidojumu par nozīmīgu laika sprīdi (Lufthansai laikam >60 min, bet Turkish Airlines pat >15 min), tad Tev ir tiesības gan uz Rebooking, gan Refund (nav svarīgi kādā pasažieru kategorijā esi). 

Varbūt esi skatījies,  kurā brīdī Saudia sākas nozīmīgs laika sprīdis?

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 389
Manīts: pirms 2 d

Ingemaars rakstīja:
Varbūt esi skatījies,  kurā brīdī Saudia sākas nozīmīgs laika sprīdis?

Ja pareizi atceros, tad Saudia noteikumos rakstīta vārdkopa "nozīmīgas izmaiņas" vai tamlīdzīgi, bet nebija atšifrēts, cik minūtes vai stundas ar to tiek saprastas. Zvanot uz Saudia zvanu centru situācijā, kad lidmašīna ielidoja 30 minūtes vēlāk, man gan pajautāja, kādēļ vēlos mainīt (drošībai jāizdomā labs iemesls), un minēja, ka teorētiski es būtu varējis pieprasīt pārmaršrutēt. Bet manā gadījumā biļetes bija pirktas caur starpnieku mājaslapu BUDGETAIR, kas jau bija apstiprinājis Saudia mainītos laikus automātiski bez pajautāšanas man, tādēļ "otrreiz" mainīt bez maksas es vairs nevarēju.

Te var palasīt vairāk: https://www.celakaja.lv/forumi/sauda-arabijas#comment-527081