AAdvantage programmas izmaiņas

24 atbildes [Pēdējā ziņa]
infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Jau labu bija aizdomas, ka tad, kad AA beigs apvienošanās darbus ar US, viņi ķersies pie AAdvantage programmas, ko prezentēju seminārā, devalvācijas. Acīgākie būs pamanījuši pamatīgu noplūdi par izmaiņām jau vairāk kā pirms nedēļas, kad no slepenas AA sanāksmes paspruka šāda tāda informācija. Šodien 14:00 pēc EST laika izmaiņas tika izziņotas:
http://aa.com/aadvantage2016

Apkopošu izmaiņas šeit:

Izmaiņas būs pakāpeniskas. Pirmās izmaiņas sāksies 2016. gada 1. janvārī, kad mainīsies kvalifikācijas noteikumi. 2016. gada martā mainīsies bonusa (award) lidojumu tabula. 2016. gada otrajā pusē (vēl nav izziņots precīzi kad) mainīsies RDM (tērējamo jūdžu) pelnīšanas veids. Lielā mērā AA seko UA un DL, izņemot to, ka nav nepieciešams minimālais tēriņš dolāros, lai sasniegtu līmeni, kā arī vēl līdz gada beigām statusu pelna ar jūdzēm, nevis iztērēto naudu. Zemāk sīkāk par kvalifikāciju un bonusa lidojumiem.

Kvalifikācija

  • Līdz šim varēja kvalificēties 3 veidos - pēc jūdzēm / punktiem / segmentiem (individuāliem lidojumiem)
  • Punkti ir noņemti nost un kvalifikācija turpmāk būs tikai pēc jūdzēm vai segmentiem; jūdzes savā ziņā ir pārņēmušas savas īpašības no punktiem
  • Nepieciešamais segmentu un jūžu skaits saglabājas tas pats: attiecīgi 30 / 60 / 120 vai 25k / 50k / 100k
  • Pa lielam izmaiņas ir tādas, ka tagad gandrīz visas lētākās ekonomiskās klases biļetes pie partneriem pelnīs 50% jūdžu (dažiem tas ir kāpums, piemēram, JL, QR un QF, kur pelnīja 25-30%), bet lielākajai daļai tas ir kritums (AY, IB, BA, kur iepriekš pelnīja 100% (izņemot BA, kuru pirms pāris nedēļām jau devalvēja)). Savukārt visas AA lētākās biļetes pelnīs 100% jūdžu, tātad statusu vieglāk būs nopelnīt tieši lidojot ar AA lidojumu numuriem. AAdvantage programmā svarīgi tieši lidojumu numuri, nevis to, kas izpilda reisus. Bet ar biežajām BA un IB kļūdas cenām statusu sapelnīt būs pagrūti.

Statusa priekšrocību apcirpšana

  • No nākamā gada statuss būs derīgs vairs ne līdz februāra, bet tikai janvāra beigām. Pirmais gads, kuru tas skars ir 2018. gada 31. janvāris.
  • EXP (augstākais līmenis) gadā iegūs vairs 4 SWU (systemwide upgrades) nevis 8 kā līdz šim. Papildus varēs nopelnīt vēl 2 par katrām 50k kvalifikācijas jūdzēm virs 100k, kas nepieciešamas EXP līmeņa sasniegšanai. Rakstīts, ka tikai līdz maksimums 8, bet visdrīzāk dos vēl pa 2 par katrām nākamajām 50k.
  • 500-jūdžu upgrade sertifikāti, kurus pelna pirmie divi līmeņi, tiks iegūti 4 par katrām 12,5k jūdzēm (nevis 10k kā līdz šim). Viena sertifikāta cena pieaugs līdz 40$.

Bonusa (RDM) jūdžu pelnīšana

  • Pagaidām tērējamās jūdzes tiks pelnītas kā līdz šim (un pat 100% pie tādiem partneriem, kā AY, kā līdz šim)
  • 2016. gada otrajā pusē stāsies spēkā jaunā sistēma, kur par AA izdotām biļetēm tiks pelnītas tērējamās jūdzes, atkarībā no biļetes cenas un līmeņa:
    • 5 miles/U.S. dollar – AAdvantage membe
    • 7 miles/U.S. dollar – Gold
    • 8 miles/U.S. dollar – Platinum
    • 11 miles/U.S. dollar – Executive Platinum
  • Tātad par katru iztērēto dolāru (izņemot nodokļus, bet ieskaitot degvielas piemaksu) tiks nopelnītas augstāk minētās jūdzes
  • Realitātē tas nozīmē, ka vairs nebūs jēgas daudz lidot, jo jūdzes tiks pelnītas atkarībā no iztērētās naudas (konkrēts procents), tāpēc vienkārši varēs pirkt izdevīgāko biļeti
  • Partneru biļetes vēl joprojām pelnīs tērējamās jūdzes atkarībā no attāluma, bet nav zināms cik procenti par kuru klasi, tāpēc pagaidām nevar izdarīt nekādus secinājumus

Bonusa lidojumu tabulas izmaiņas

Šis droši vien varētu skart visvairāk cilvēkus, jo kaut kādas jūdzes šajā programmā visdrīzāk iekrājuši ir lielāka daļa ceļakājieši. Pa lielam jāsaka, ka ir nedaudz izmainīti reģioni (kuras valstis pieder kuram reģionam), off-peak datumi, kuros varēja nopirkt lētākas biļetes. Jūdžu ziņā dramatiski ir pieaugušas nepieciešamās jūdzes pirmajā klasē, ne tik daudz, bet arī krieni biznesa klasē, savukārt vismazāk cietusi ekonomiskā klase.

Izmaiņas stājas spēkā 2016. gada 22. martā. Šis ir datums līdz kuram ir jārezervē lidojums, pats ceļojums var būt arī vēlāk (330 dienas no rezervēšanas brīža, tātad, rezervējot 2016. gada 21. martā, tas būs vēlākais aptuveni līdz 2016. gada 15. februārim). Šis būtu datums līdz kuram jāiztērē savas jūdzes, ja plānots kāds no devalvētajiem lidojumiem. Jāņem vērā, ka AA ļauj veikt sekojošas izmaiņas lidojumā bez maksas, ja tas ir vismaz 21 dienu pirms lidojuma un ir pieejamība attiecīgajā līmenī un klasēs: datuma maiņa, rūtinga maiņa (ja saglabājas bonusa lidojuma tips un sākuma/gala pilsēta). Ļoti ticams, ka šādas izmaiņas varēs veikt bez maksas arī pēc 22. marta. Datumu var pārcelt līdz gadam no rezervācijas brīža, tātad, ja rezervācija veikta 2016. gada 21. martā, tad vēlākais līdz 2017. gada 21. martam. Sākuma un gala lidostas mainīt nevar, pat ja tās ir vienā pilsētā (LGA uz JFK utt.). Nevar mainīt starp AA (visi lidojumi ar AA) / oneworld (visi lidojumi ar oneworld aviokompānijām) / partner (kaut viens lidojums ar partneri, piemēram, EY, AS). Ja lidojumā ir arī partneris, tad nevar mainīt arī rūtingu.

Tagad nedaudz par labajām ziņām (jeb drīzāk ziņu). Ir jauns bonusa lidojuma tips - vietējie ASV lidojumi zem 500 jūdzēm, kas maksē fiksētas 7,5k jūdzes. Tādu AA, līdz ar US apvienošanos, ir diezgan daudz.

Tagad par sliktajām ziņām. Amerikāņi visvairāk skādējas par off-peak lidojumu pazušanu uz Dienvidameriku (agrāk bija 20k, tagad vispār nebūs), kā arī pieaugumu no ASV uz Āziju 1 pirmajā klasē 62,5k -> 80k, kā arī uz Āziju 2 no 67,5k -> 110k. Bet mūs tas droši vien maz satrauc.

Tā kā visu nav iespējams uzskaitīt, tad pieminēšu tā sauktos sweet spots (saldos punktus), kas mums Eiropiešiem varētu būt vissāpīgāk:

  • Viens no vislabākajiem darījumiem bija no Eiropas uz ASV/Kanādu/Aļasku/Havaju salām/Karībām/Meksiku par 20k vienā virzienā no 15. oktobra līdz 15. maijam. Ideāls laiks lai apmeklētu Havaju salas. Datumi ir pārbīdījušies no 1. novembra līdz 14. martam (15. decembri līdz 9. janvāri izlaižot) un cena pieaugusi līdz 22,5k, tomēr vissāpīgākais ir tas, ka ir noņemta Havaju salas, kā arī Kanāda/Aļaska/Karības/Meksika. Turklāt uz Havajām, kas pirms tam (sezonā) bija 30k, tagad ir 40k vienā virzienā. Tātad 100% pieaugums no 20k uz 40k. Šim daudzi krāja un to noteikti iesaku izmantot, ja vien tāda iespēja ir.
    • Eiropa - Havaju salas/Kanāda/Aļaska/Karības/Meksika - OFF-PEAK EKONOMISKAJĀ klasē 20k
  • Eiropa - Tuvie Austrumi / Indijas subkontinents. Šis viņiem bija plašs jēdziens, jo ietvēra sevī arī Indiju, Nepālu, Bangladešu un Maldīvas. Labā ziņa ir tāda, ka šis reģions ir kļuvis vēl plašāks un tagad tajā ietilpst arī Šrilanka. Sliktā ziņa ir tāda, ka viens no labākajiem darījumiem Eiropa - TA/IS biznesa un pirmajā klasē ir kļuvis daudz dārgāks. Šī bija viena no lētākajām iespējām izlidot Etihad Apartamentā (standarta pirmā klase AAdvantage skatījumā).
    • Eiropa - Tuvie Austrumi / Indijas subkontinents BIZNESA klasē - 30k -> 42,5k
    • Eiropa - Tuvie Austrumi / Indijas subkontinents PIRMAJĀ klasē - 40k -> 62,5k
  • Tiem, kas vēlējās doties uz Tuvajiem Austrumiem un tad turpināt uz Austrāliju/Okeāniju, tagada arī krietns pieaugums - no 45k uz 80k biznesa klasē un no 60k uz 100k pirmajā klasē. Šī bija otra labā izdevība izlidot apartamentu patiesi garā lidojumā (14h). Un bija izdevīgi uztaisīt stopover Tuvajos Austrumos, jo tas maksāja tikai papildus (salīdzinot ar tiešo lidojumu uz Austrāliju) 15k biznesa klasē vai 20k pirmajā klasē.
  • Eiropa - Austrālija un Okeānija. Biznesa klase bija ciešamas 60k vienā virzienā, tagad 85k. Pirmā klase no 80k -> 115k.
  • Pieaugušas cenas arī AU/NZ vietējiem lidojumiem. AU/NZ ir īpašs reģions, kura ietvaros visi lidojumi maksāja 10k ekonomiskajā vai 17,5k biznesa klasē. Ņemot verā, ka no Pērtas uz Auklendu jālido ap 10h, tas bija ļoti labs darījums ar tikai 17,5k par biznesa klasi. Tagad cenas būs attiecīgi 15k un 25k.

Ir arī citas devalvācijas, bet šīs, manuprāt tās sāpīgākās.

Salīdzinot ar citām programmām un ņemot vērā, ka AAdvantage programmā nav degvielas piemaksu (izņemot ar BA un IB), turklāt datuma maiņa ir bez maksas, šī programma joprojām ir konkurētspējīga, tomēr vairs nav vairākas kārtas labāka par citām. Īpaši pēc nākamā gada beigām, kad mainīsies RDM jūdžu pelnīšanas sistēma. Līdz tam laikam no viņas ir iespējams izspiest sev arī kādu labumu.

 

Buicis
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5515
Manīts: pirms 28 min
Kur: RIX.

Taisni skatījos un taisījos ielikt linku, bet Kāds jau ir pasteidzies Smile

2024: RIX, FRA, BER.
http://my.flightmemory.com/buicis

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 1 d

Vēh, es arī nupat pamodos un šis bija pirmais epasts, ko izlasīju Frown man vienā kontā 13k punktu līdz Havajām pietrūka, otrā vairāk, 19k, bet laikam piepirkt punktus šoreiz neatmaksāsies (viņiem gan laikam nupat bija kārtējā punktu pirkšanas akcija). Tā ka no Havajām laikam jāatvadās, jo līdz martam noteikti nebija paredzēts lidot ar AA, lai savāktu trūkstošo.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Punktu pirkšanas akcija vēl joprojām spēkā (https://buymiles.aa.com/en/buygift), viena no lētākajām pēdējos gados, tiesa atšķirība no iepriekšējām tikai ap 0.3 centi par jūdzi, bet tāpat.

Tiesa kā parasti, jo vairāk jūdžu pērk, jo lētāk sanāk. Jūsu gadījumā, ja piepirktu tam kontam, kur 19k, sanāktu pirkt 40k+22,5k = 62,5k (tieši uz nākamā bonusa līmeņa) un maksātu 1180$. Tad ar to kontu pietiktu abiem uz Havajām, bet diez ko izdevīgi vairs neizskatās, jo biļetēm jāmaksā arī nodokļi. Labākais tas, ka varētu izlidot/ielidot Rīgā. Man lētākais no Stokholmas sanāca ap 47$ turp, 12$ atpakaļ (nodokļos). No Rīgas būtu jābūt līdzīgi. Galvenais izvairīties no BA (degvielas piemaksas) un LHR tranzīta (ap 50 EUR nodokļos klāt). Ar pieejamību līdz šīs sezonas off-peak beigām ļoti švaki (bez LHR tranzīta). Nākamais off-peak vēl nav atvērts rezervācijai, turpceļu varēs sākt skatīties pēc pāris dienām.

Vēlamais rūtings ir RIX - HEL - MIA/JFK/ORD - LAX/DFW - HNL/OGG/LIH/KOA. Tad viss ceļš sanāk ar AY un AA un nodokļi minimāli.

Pirms apsvērt jūdžu prikšanu, labāk izpētīt pieejamību, lai nesanāk nepatīkami pārsteigumi.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 1 d

Apskatījos nupat precīzi, man ir 27800 punkti, vīram 22300. Man sanāk, ka pa daļām izdevīgāk piepirkt uz katru kontu, bet tāpat $767 sanāk + nodokļi. Un savukārt "sakasīt" trūkstošos punktus bez lidojumiem līdz martam manuprāt ir nereāli. Dažiem viņu AA shopping veikaliem redzēju laikam ap 7 punktiem par dolāru. Iztērēt 4300 USD par Omaha steiks nez vai tuvākajā laikā plānots Grin Bet man kaut kā vienalga liekas, ka drusku par daudz jāpiemaksā par punktu pirkšanu, lai būtu "gadsimta darījums". Es biju dikti cerējusi tikai par nodokļiem aizbraukt, bet nu nekā Frown

P.S. vēl speciāli nesen sāku tās visas e-rewards aptaujas pildīt, $26 tur jau ir, bet pat tur lai dabūtu 1000 punktus vēl ļoti, ļoti daudz būtu jāsapilda. Un ar holidaycheck 70 punktiem par atsauksmi arī diezkas nav.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Pirkt punktus neiesaku, nekas izdevīgs tas tiešām nav. Kā rakstīju, šķiet, jau citā tēmā, var braukt vienā virzienā līdz Havajām, tad no HNL uz Austrāliju ar Jetstar. Ja trāpa uz akciju, tad ap 180 EUR, tagad bez akcijas lētākās biļetes ap 212 EUR. No Austrālijas var tikt ar lētajiem uz Malaiziju, Indonēziju vai Singapūru arī zem 200 EUR. Un no BKK ar Norwegian ap 150 EUR. Sanāk ceļojums apkārt pasaulei Smile Labāk gan laikam pretējā virzienā, tad mazāki nodokļi.

Te konkrēts piemērs:

RIX-ARN 3. apr 38 EUR (http://www.kayak.de/flights/rix-arn/2016-04-03) (Airbaltic)

ARN-BKK 3. apr 1399 SEK = 150 EUR (Norwegian)

BKK-SIN 13. apr 57 EUR (http://www.kayak.de/flights/bkk-sin/2016-04-13) (Tiger)

SIN-PER 17. apr 85 EUR (http://www.kayak.de/flights/sin-per/2016-04-17) (Malindo air)

PER-BNE 19. apr 114 EUR (http://www.kayak.de/flights/per-bne/2016-04-19) (Virgin Australia)

BNE-HNL 25. apr 319 AUD = 212 EUR (Jetstar)

KOA-RIX 5. may 20k + 5.6$ = 5.25 EUR Smile (AAdvantage award)

Rezultātā jums, nepiepērkot jūdzes, iespējams sakombinēt ceļojumu apkārt pasaulei pa 662 EUR personai, pavadot Taizemē 10 dienas, Singapūrā 4 dienas, Pērtā 2 dienas, Austrālijas austrumkrastā 6 dienas un Havaju salās 10 dienas Smile Turklāt gan sākums, gan beigas manam piedāvātajam variantam ir Rīgā.

Lidojumu no HNL uz KOA (Big island) var arī nopirkt par AAdvantage jūdzēm ar Hawaiian (5k). Vienam sanāktu par jūdzēm, otram piepirktu par naudu, maksātu ap 70-80$ laikam. No marta Havaju pārlidojumi būs jau 7,5k.

 

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 1 d

infests, un pēc pusstundas gan šis tavs variants parādīsies visos ceļojumu saitos, kas idejas smeļas ceļakājā Smile

Nu neko, man jāsamierinās, ka laikam šos punktus būs jātērē kādam ASV iekšējam lidojumam. Tāds gan jau arī kādā brīdī būs noderīgs.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

LoyaltyLobby ir uztaisījis smukas tabulas, kur var skaidri redzēt visas izmaiņas, kā arī var lejupielādēt PDF ar šīm tabulām:
http://loyaltylobby.com/2015/11/18/american-airlines-aadvantage-oneworld-partner-award-charts-changes-march-22-2016-side-by-side-comparison-with-the-current-chart/

Te vēl dažas pozitīvās izmaiņas, kuras pirms tam nebiju ievērojis:

  • Tagad iespējami ceļojumi Karību reģionā pa 7,5k jūdzēm ekonomiskajā klasē. Es 1 jūdzi vērtēju ap 1 centu, tātad tie ir ap 75$. Garākiem pārlidojumiem noteikti atmaksājas, bet bieži īsākus var dabūt arī 50$ robežās. Tā kā nevar lidot cauri 3. reģionam, tad visbiežāk laikam tos izpildītu Seaborne Airlines.
  • Lidojumi Centrālamerikas ietvaros 10k ekonomiskajā. Jauna kategorija, kuras iepriekš nebija.
  • Pārlidojumi no Dienvidamerikas 1 uz Dienvidameriku 2 kritušies cenā no 15k uz 12,5k vienā virzienā ekonomiskajā klasē. Dienvidamerikas pārlidojumi bieži var izmaksāt simtus, īpaši, ja tie ir gari. Piemēram, tagad no Bogotas Dienvidamerikas pašos ziemeļos uz ugunszemi Ušuaiju pašos Argentīnas dienvidos varēs aizlidot par 12,5k. Iemetot nejaušus datumus matrix, lētāko cenu izmet ap 788 EUR. Arī biznesa klasē lidojumi Dienvidameriā kritušies DA1 uz DA2 no 30k uz 20k, savukārt DA1 un DA2 ietvaros attiecīgi 32,5k -> 25k un 22,5k -> 20k.
  • Pārlidojumi Brazīlijā ekonimiskajā kritušies no 10k uz 7,5k. Brazīlija ir milzīga un lidojot uz džungļiem biļetes cena var krietni pārsniegt 100$, tātad šis ir kļuvis diezgan izdevīgs.
  • Kritušies lidojumi biznesa klasē no Āzijas 1 (Japāna, Koreja, Mongolija) uz AU/Klusā okeāna dienvidiem, no 45k (kas man pirms tam likās daudz par daudz) uz 40k. No Āzijas 2 pieauguši no 35k uz 40k, tātad tagad no jebkura punkta Āzijā sanāk vienāda maksa uz AU.
Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 1 d

Oooo, Karības paliek ļoti pat interesanti, man kā reizi ir tāds 50-50 variants plānot tikt uz Tobago un tad šis būtu ideāli, kā reizi no MIA.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Linca rakstīja:

Oooo, Karības paliek ļoti pat interesanti, man kā reizi ir tāds 50-50 variants plānot tikt uz Tobago un tad šis būtu ideāli, kā reizi no MIA.

MIA ietilpst Contiguous 48 U.S. states, bet tie pārlidojumi pa Karību salām par 7,5k ir tikai uz/no Karību salām. Tātad no sākuma būs jātiek uz kādu no Karību salām no MIA un tālāk jau varēs laist uz Tobago.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 1 d

Ā, es jau sapratu, ko no ASV uz Karībām 7.5. Tad gan vairs nav tik forši Frown

Pavirsis
Lietotāja Pavirsis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/08/2011
Ziņas: 709
Manīts: pirms 4 st

Vārdu sakot, svētdienas lidotājiem nākotnē vairs nebūs iespējams neko sakrāt. Smile  Uz redzi, Hawajas! Taču kaut kādu naivu mērķi jau vajag paturēt! 48 štatu apgabalā tā varētu būt sarežģītāk/dārgāk sasniedzama pilsētele (piemēram, Yellowstone tuvumā vai New Mexico). Arī Indijas subkontinents jāapsver.

Paceļas jautājums par "jauno labāko lojalitātes programmu pasaulē". Redzēs, kas ar tiem partneru punktiem turpmāk darīsies. Starp citu, vai Delta (kopš savām pārmaiņām) par partneru lidojumiem piešķir jūdzes atkarībā no $ vai attāluma?

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Pavirsis rakstīja:

Paceļas jautājums par "jauno labāko lojalitātes programmu pasaulē". Redzēs, kas ar tiem partneru punktiem turpmāk darīsies. Starp citu, vai Delta (kopš savām pārmaiņām) par partneru lidojumiem piešķir jūdzes atkarībā no $ vai attāluma?

Jautājumā par Delta - viss atkarīgs, vai biļeti izsniegusi/lidojuma numuri ir DL vai partneru. Par ne-Deltas lidojumiem (varbūt izpilda Delta, bet numurs ir KL/AF/AZ) jūdzes vēl joprojām krīt atkarībā no attāluma.

Bet AAdvantage jau pēc pārmaiņām būs tieši tāpat - jūdzes par $ nāks tikai par AA mārketētiem lidojumiem, par partneriem vēl joprojām atkarībā no attāluma, tikai nav vēl zināms, cik par kuru klasi Smile

Būtībā AA būs koks ar diviem galiem:

  1. ja gribi iegūt statusu, jālido ar AA (jo praktiski visi partneri pelnīs maksimums 50% statusam par zemākajām ekonomiskās klases biļetēm), bet tad nevar necik nopelnīt tērējamās jūdzes
  2. ja grib iegūt jūdzes, tad laikam nesanāks statusam (jo būs jālido pārsvarā ar partneriem, kas dos maksimums 50%)

Par to, kura ir labākā prgramma, redzēsim pēc gada, kad FT nobalsos Smile

Man personīgi saistoša šobrīd liekas Alaska Airlines, jo viņiem ir daudz partneru, tai skaitā Emirates. Vienīgi, cik pētīju, tad vsar nopirkt bonusa lidojumus tikai uz/no Ziemeļamerikas (citiem maršrutiem, nekur neatradu tabulas).

Tāpat nav peļama Aegean Miles+Bonus, kur salīdzinoši viegli savākt zelta līmeni, bet jūdžu krāšanai un tērēšanai nekas ļoti spīdošs, diemžēl, nav.

Es pats laikam vēl līdz 2017. gada martam turēšos pie AA, jo jāiztērē jūdzes un statuss vēl arī būs, bet pēc tam laikam mums katram savs ceļš ejams.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 1 d

Nu ko, jau atkal izmaiņas: http://thepointsguy.com/2016/06/aadvantage-revenue-based-changes/

Punktus pelnīs pēc tā, cik nolidots (no 1.augusta), viss pārējais no 1.janvāra: jauns elite līmenis Platinum Pro, un lai dabūtu kādu no elite statusiem, jāiztērē konkrēts elite dolāru skaits. Upgrades būs turpmāk atkarīgs no elite dolāriem un statusa līmeņa.

Roger
Lietotāja Roger attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2010
Ziņas: 429
Manīts: pirms 6 st

Vai tad nebūs tā, ka pelnīs pēc tā cik maksās nevis nolidos?

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 1 d

Jā, tev taisnība, neprecīzi uzrakstīju - pēc dolāriem skatīties.

Krii
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/09/2013
Ziņas: 203
Manīts: pirms 2 gadi

Skatos, ka  AA galīgi tāda švaka un neizdevīga palikusi. Ir kādas labākas programmas kurās OneWorld alianses jūdzes krāt, lai būtu iespēja tās pēc tam arī izdevīgi atprečot? Ir pārdesmit šīgada lidojumi, kas vēl nav nekur savadīti. Gribētos izspiest maksimālu labumu tagadnei un nākotnei.

Janka2014
Lietotāja Janka2014 attēls
Tiešsaistē
Kopš: 07/09/2014
Ziņas: 962
Manīts: pirms 2 min
Kur: RIX

Vai kāds var pastāstīt galvenās BA club (kur tiek krāti Avios) un AAdvantage atšķirības? Augustā lidoju ar AA un BA (AA reisu numuri) uz Rio. Pērkot biļetes ievadīju savu BA loyalty programmas numuru, bet kā ir ar AA? Vai varu pelnīt punktus arī tajā programmā? Paldies.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Roger rakstīja:

Vai tad nebūs tā, ka pelnīs pēc tā cik maksās nevis nolidos?

Linca rakstīja:

Jā, tev taisnība, neprecīzi uzrakstīju - pēc dolāriem skatīties.

Ja biļete nebūs mārketēta kā AA, tad penīs procentuāli no nolidotā daudzuma un iegādātās klases. Procenti gan vēl nav zināmi, citi domā, ka būs līdzīgi kā Deltai ar partneriem. Bet būtībā tas būs vienīgais, kā šo programmu vēl reāli izmantot jūdžu krāšanai, ja vien šie procenti nebūs ārkārtīgi zemi.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Etihad bonusa biļetēm, kas izdotas pēc 10. augusta vairs nebūs pieejams limuzīna/auto serviss (līdz šim tāds bija biznesa un pirmās klases biļetēm noteiktās pilsētās) (http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/08/12/etihad-chauffeur-ameri...)

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Kārtējā AAdvantage degradācija - maksimālais segmentu skaits bonusa biļetēm:

  • 3 segmenti lidojumiem ASV iekšienē
  • 4 segmenti visiem pārējiem

https://www.flyertalk.com/forum/american-airlines-aadvantage/1858535-aa-...

anins
Nav tiešsaistē
Kopš: 13/04/2010
Ziņas: 216
Manīts: pirms 8 st

Vai, pērkot par punktiem+nauda lidojumus aadvantage programmā, ir svarīgi, lai būtu norādīta pareiza billing address pie kartes datiem? 

Pēc noklusējuma valsts ir norādīta ASV un uz LV nomainīt neizdodas, kaut gan kontā esmu norādījis dzīvesvietu LV. Varbūt rakstīt kādu izdomātu adresi ASV?

 

Buicis
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5515
Manīts: pirms 28 min
Kur: RIX.

Man jautājums:  VAi es Varu par AA jūdzēm norezervēt bonusa lidojumu citai personai?  Uzvārds tāds pats.

Un varbūt kāds zin mazāksāpīgāko veidu lai īsā laikā nopelnītu 4K AA jūdzes.

2024: RIX, FRA, BER.
http://my.flightmemory.com/buicis

Ermīns
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/01/2013
Ziņas: 114
Manīts: pirms 2 d
Kur: Rīga

Varbūt konvertēt punktu uz jūdzēm (piem., IHG)?

American Airlines AAdvantage®

10,000 points = 2,000 miles

Buicis
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5515
Manīts: pirms 28 min
Kur: RIX.

Paldies. Bija piemirsies šis variants. Tas jāatstāj kā rezerves variants.

2024: RIX, FRA, BER.
http://my.flightmemory.com/buicis