Vai ir kāda jēga no AirBaltic Club executive līmeņa?

9 atbildes [Pēdējā ziņa]
orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14294
Manīts: pirms 4 st
Kur:

Tā kā covid dēļ BT vairākkārt pagarināja zīmodziņu programmas periodu, skatos, ka man pēc vēl diviem lidojumiem novembrī pietrūks vēl tikai trīs līdz executive līmenim. Vai ir jēga iespringt un kaut kur speciāli izlidot? Ko tas līmenis vispār dod?

Buicis
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5395
Manīts: pirms 4 st
Kur: RIX.

Laikam pieeju loundžam. Bet neesmu drošs.

2023: RIX, VIE, VCE, FRA, AMS, DUB, SEA, JFK, MCO, LGW.
http://my.flightmemory.com/buicis

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 821
Manīts: pirms 5 st

orsons21 rakstīja:

Tā kā covid dēļ BT vairākkārt pagarināja zīmodziņu programmas periodu, skatos, ka man pēc vēl diviem lidojumiem novembrī pietrūks vēl tikai trīs līdz executive līmenim. Vai ir jēga iespringt un kaut kur speciāli izlidot? Ko tas līmenis vispār dod?

Smagā rokas bagāža, fast track BT lidojumiem... Par pieeju biznesa zālei gan nav dzirdēts, bet varbūt, ka tomēr ir

Gigi

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4301
Manīts: pirms 1 d

Te var iepazīties: Membership levels | airBaltic Club | airBaltic - nu tā reāli, ne sūda nedod.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14294
Manīts: pirms 4 st
Kur:

Viņi paši īsti nezin savus noteikumus, tur tai linkā rakstīts, ka zīmodziņu programmā vajag 22 lidojumus, bet es aplikācijā redzu 24!

Bet vispār tiešām sūds. ''Smago'' rokas bagāžu es tāpat vienmēr vedu pa brīvu (gatavs vienmēr ''atviegloties'' vajadzības gadījumā Smile)!

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3267
Manīts: pirms 3 st

Check in pie premium economy vēl ir bez fast track drošības un smagās bagāžas. Lielāka iespēja, ka apgreidos uz biznesu (tā runā, es 1x šogad lidoju tā). Agrāk bija arī prioritāra iekāpšana, bet vairs nav. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14294
Manīts: pirms 4 st
Kur:

Nu, tie visi taču ir pilnīgi fantomi labumi, ja neskaita bezmaksas ņammu biznesa klasē ar kādu 1% varbūtību, ka apgreidos Smile.

P.S. Es esmu divreiz ticis teorētiskajā biznesa klasē (pirms aizkariņa) arī bez jebkādiem līmeņiem, un abas reizes ar dīvainībām. Pirmo reizi no Nicas uz Rīgu pie geita iedeva jaunus boerdingpass, tie izrādījās biznesa klasē, bet tā bija visa pilna, ieskaitot vidējās vietas, kas nedrīkstētu būt (B737). Ēst un dzert deva, bet varēja manīt, ka stjuartes drusku smīkņā par proletariātu biznesa klasē un dažas lietas teica, ka ir beigušās. Otro reizi LOT atcēla reisu no Varšavas uz Rīgu, un visus pārlika uz BT reisu, kas speciāli atsūtīja B737 plānotā Dash vietā. Jau reģistrējoties iedeva vietu 2 rindā, arī viss bija pilns, un nedeva ne ēst, ne dzert.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3267
Manīts: pirms 3 st

Ja garam lidojumam jau esi laicīgi pats nopircis to ņammu, nesanāk arī tā bezmaksas Grin vien tēju un maizīti dabū klāt.

Par smīkņājošām stjuartēm man ir bijis pretējs gadījums, darījuma braucienam ar LH biznesā uz ASV bija pasūtīta speciālā maltīte, un man reizes 3 pārjautāja vai es tiešām neesmu apgreidota pie geita, jo par maltīti neko nezina (turpceļā visu zināja, atpakaļ neko). Tajā lidojumā vēl visādi pigori bija, kas par LH biznesa servisu ne to labāko iespaidu atstāja.

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 821
Manīts: pirms 5 st

BT biznesa klase ir ļoti ok salīdzinot ar LH, SK un vēl dažām citām, ja vien nav īrētā lidmašīna. Pandēmijas laikā BT biznesa klase pat bija spēcīgāka par TK biznesa klasi lidojumos Eiropā

Gigi

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4083
Manīts: pirms 5 st

Nu nezinu. TK tomēr ir ērtāki krēsli. Imho, biznesa klase pēc definīcijas nevar būt spēcīgāka, ja tajā ir tieši tie paši krēsli, kas ekonomiskajā klasē.