Swedbank apdrošināšanai 30% atlaide 2014. g 10. un 11. jūnijā

119 atbildes [Pēdējā ziņa]
Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 18338
Manīts: pirms 2 st
Kur: FDH

«Tikai divas dienas – 10. un 11. jūnijā – Swedbank piedāvā iegādāties ceļojuma apdrošināšanas polisi internetbankā ar 30% atlaidi.»

http://www.swedbank.lv/lp/celojuma_piedavajums

(Izlasot padomāju, ka reklāmā ielikuši atsauksmi no manis ('Juris no Rīgas'), jo kaut ko ļoti līdzīgu atbildēju, kad pēc apdrošināšanas gadījuma viņi atzvanīja un jautāja, vai pēc tā incidenta ieteiktu šo apdrošināšanu citiem. Smile Kaut gan teksts diezgan vispārējs un tikpat labi var būt kāda mārketinga cilvēka izdomāts.)

andris1
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2662
Manīts: pirms 13 st
Kur: RIX

Tev jāparasa papildus atlaide!Smile

normina -iņš
Lietotāja normina -iņš attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/08/2012
Ziņas: 1860
Manīts: pirms 1 d
Kur: RIX

Man ar pēc apdrošināsanas gadījuma zvanīja un izjautāja, vai es paliku apmierināts un arī to pašu tekstu beigās pajautāja, vai ieteiktu citiem, teicu, ka noteikti. Tākā var jaubūt, ka Tu esi tieši Tas Juris no Rīgas Wink Grin

Interesanti, kāda ir Kosmiskās radioaktivitātes ietekme uz alu vasaras periodā?

zaksis
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2011
Ziņas: 4324
Manīts: pirms 14 st

Njā, es pēdējā laikā pārsvarā ''apdrošinos'' Swedbankā, bet neko tādu, kā Juris saņēmis neesmu, kaut gan bijuši arī veiksmīgi atrisināti apdrošināšanas gadījumi un pretenzijas ''cēlis'' neesmu Smile

Paldies, Juri, jāiegādājas nākošās apdrošināšanas.

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2262
Manīts: pirms 15 st
Kur: LON

Stilistiski "izklausās" pēc Tevis, tā kā gan jau, ka Tava atsauksme tā arī ir Smile

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 3223
Manīts: pirms 3 st

bet nu vispār tās atsauksmes dīvainas, piemēram:

"Ērti noslēgt apdrošināšanas līgumu. Zinu – ja iestāsies apdrošināšanas gadījums, saņemšu apdrošināšanas prēmiju."

kā zināms "apdrošināšanas prēmija" ir tas ko klients maksā iegādājoties apdrošināšanas pakalpojumu...  es saprotu, ka tauta tā runā, bet nu ko tādu publicēt :?

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 7669
Manīts: pirms 2 st

Tas tikai norāda, ka šoreiz varētu būt ielikuši vairāk vai mazāk reālas atbildes (arī Jura), nevis tikai mārketinga speciālistu izdomātus tekstiņus.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 18338
Manīts: pirms 2 st
Kur: FDH

Atlaide iedarbināta. Salīdzināju ar cenām, ko rādīja vakar — ir godīgi 30% nost.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 2904
Manīts: pirms 1 st

Vakar tiesi aizmirsu parbaudit cenas planotajam septembra celojumam, lai salidzinatu ko sodien raada Frown
Bet ja saki ka ir pa godigo 30% nos tad bus janem jau laicigi.
If paskatijos ka man interesejosie segumi 17dienam ar vinu majaslapa doto atlaidi ir ap 52eur un swed sodien ap 35eur. Taa ka abiem standartaa ir lidzigas cenas tad izskatas ka tie 30% ari sanaak nost.

Krii
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/09/2013
Ziņas: 202
Manīts: pirms 38 ned

Mazliet offtopiks, bet lai nu iet! Smile

Pastāstiet, lūdzu, pēc pieredzes, kā būtu jārīkojas ja iestājas ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'', piemēram, šādā situācijā.

Ir divi nesavienotie lidojumi, starp kuriem ir, piemēram, divas stundas. Pirmais lidojums ierodas ar smagu nokavēšanos, kā dēļ sanāk nokavēt arī otro lidojumu. Aviokompānija neuzņemas nekādu atbildību. Bet palīdzēt var apdošināšana, jo šis risks ir iekļauts. Kāda ir procedūra? Kā notiek nākamo lidojumu pirkšana? Pimēram konkrētajā dienā tiešo reisu uz galamērķi vairs nav. Paliek savienotie lidojumi. Pirmajam iespējamajam savienojuma variantam cena, piemēram, EUR 300, nākamajam 400 utt. ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'' apdrošināšanas atlīdzība piem. 1000 EUR. Vai klients šādā situācijā var izvēlēties jebkuru lidojumu, kas iekļaujas šajā summā, vai arī jāņem pats lētākais, kaut arī tas, piemēram, ir visneizdevīgākais savienojuma variants (ilga gaidīšana utt.)? 

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 3223
Manīts: pirms 3 st

Krii rakstīja:

Mazliet offtopiks, bet lai nu iet! Smile

Pastāstiet, lūdzu, pēc pieredzes, kā būtu jārīkojas ja iestājas ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'', piemēram, šādā situācijā.

Ir divi nesavienotie lidojumi, starp kuriem ir, piemēram, divas stundas. Pirmais lidojums ierodas ar smagu nokavēšanos, kā dēļ sanāk nokavēt arī otro lidojumu. Aviokompānija neuzņemas nekādu atbildību. Bet palīdzēt var apdošināšana, jo šis risks ir iekļauts. Kāda ir procedūra? Kā notiek nākamo lidojumu pirkšana? Pimēram konkrētajā dienā tiešo reisu uz galamērķi vairs nav. Paliek savienotie lidojumi. Pirmajam iespējamajam savienojuma variantam cena, piemēram, EUR 300, nākamajam 400 utt. ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'' apdrošināšanas atlīdzība piem. 1000 EUR. Vai klients šādā situācijā var izvēlēties jebkuru lidojumu, kas iekļaujas šajā summā, vai arī jāņem pats lētākais, kaut arī tas, piemēram, ir visneizdevīgākais savienojuma variants (ilga gaidīšana utt.)? 

protams, ka pats izvēlas un pats apmaksā un pec tam atgūst... neviens jau nepārbaudīs un nebūtu reāli noskaidrot, kādas tieši tajā brīdī bija cenas citiem.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 2904
Manīts: pirms 1 st

Krii rakstīja:

Mazliet offtopiks, bet lai nu iet! Smile

Pastāstiet, lūdzu, pēc pieredzes, kā būtu jārīkojas ja iestājas ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'', piemēram, šādā situācijā.

Ir divi nesavienotie lidojumi, starp kuriem ir, piemēram, divas stundas. Pirmais lidojums ierodas ar smagu nokavēšanos, kā dēļ sanāk nokavēt arī otro lidojumu. Aviokompānija neuzņemas nekādu atbildību. Bet palīdzēt var apdošināšana, jo šis risks ir iekļauts. Kāda ir procedūra? Kā notiek nākamo lidojumu pirkšana? Pimēram konkrētajā dienā tiešo reisu uz galamērķi vairs nav. Paliek savienotie lidojumi. Pirmajam iespējamajam savienojuma variantam cena, piemēram, EUR 300, nākamajam 400 utt. ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'' apdrošināšanas atlīdzība piem. 1000 EUR. Vai klients šādā situācijā var izvēlēties jebkuru lidojumu, kas iekļaujas šajā summā, vai arī jāņem pats lētākais, kaut arī tas, piemēram, ir visneizdevīgākais savienojuma variants (ilga gaidīšana utt.)? 

Pašam nav vēl nācies šādu ekstru izmantot, bet uzzvani uz info telefonu un tad izstāstīs. Tā kā pats izmantoju šādas nesavienotas biļetes  (jo lielākoties labās cenas ir no eiropas lielākajām lidostām) tad no Rīgas nākās stiķēt klāt Airbaltic, Norwegian vai kādu citu aviokompāniju. Cik noprotu, gadījumā ja tālāk netiec, tad uzreiz būtu jāzvana apdrošināšanai un jāprasa padoms kā rīkoties, lai nesanāktu kāds pārpratums. Nauda gan nākamajai biļetei, ēšanai u.c. lietām ir jātērē sava un pēc tam apdrošināšana kompensēs.

Ja kas līdzīgs man atgadītos starpkontinentālā lidojumā, tad ietu pie tās aviokompānijas kuru nokavēju lidostas biroju un noskaidrotu vai atpakaļceļa biļete man būs derīga, ja esmu nokavējis turpceļu (kā zināms, tad ja kādu posmu izlaiž, tad pārējā biļete tiek atcelta) un tad zvanītu apdrošināšanai un izstāstītu situāciju un iespējamos variantus un izmaksas. Ja pa tel. apstiprina, ka drīkstu konkrētu biļeti pirkt, tad pērku un turpinu ceļojumu.

Domāju, ka apdrošināšana arī ir ieinteresēta, lai atrāk nonāc galamērķī, jo ja ierodies galamērķī dažas dienas vēlāk, tad viņiem arī būtu jāsedz neizmantotās viesnīcas maksa, zaudētā maksa par autoīri un arī jākompensē ēdināšana tajā laikā.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 18338
Manīts: pirms 2 st
Kur: FDH

Kad no Austrālijas atgriezos ledainajā Vācijā tkreklā un Alitalia pazaudēja visas 4 nodotās somas, pazvanīju uz Swedbank tālruni, noskaidroju, kādās summās kompensēs apgērba iegādi un tad veikli iepirkos, lai nenosaltu. Atbildēja pēc būtības un solījumu kompensēt turēja.

Kā parast, zvanīju caur Skype, lai lētāk. Smile

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 2904
Manīts: pirms 1 st

Juris rakstīja:

Kad no Austrālijas atgriezos ledainajā Vācijā tkreklā un Alitalia pazaudēja visas 4 nodotās somas, pazvanīju uz Swedbank tālruni, noskaidroju, kādās summās kompensēs apgērba iegādi un tad veikli iepirkos, lai nenosaltu. Atbildēja pēc būtības un solījumu kompensēt turēja.

Kā parast, zvanīju caur Skype, lai lētāk. Smile


Kā ir situācijā kad pēc pāris stundām vai dienas tālāk ir pavisam cits nesavienots reiss no Vacijas uz LV un esi aizlidojis un somas vēl nav atgūtas, tad aizpildot Bagage claim tās tiek nogādātas, teiksim, Rīgā?

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 18338
Manīts: pirms 2 st
Kur: FDH

Jā, viņi prasīja, kur nogādāt, ja gadījumā atradīs. Smile Ja ielidojot bagāžas nav, jāiet pie bagāžas letes un jāaizpilda papīri, norādot piegādes adresi.

Es uz RIX no FRA devos pēc divām dienām, tieši atrada uz manu izbraukšanu, katra soma bija bezmaz savā terminālī / geitā (pārspīlēju, bet nedaudz)…

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2262
Manīts: pirms 15 st
Kur: LON

Krii rakstīja:

Mazliet offtopiks, bet lai nu iet! Smile

Pastāstiet, lūdzu, pēc pieredzes, kā būtu jārīkojas ja iestājas ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'', piemēram, šādā situācijā.

Ir divi nesavienotie lidojumi, starp kuriem ir, piemēram, divas stundas. Pirmais lidojums ierodas ar smagu nokavēšanos, kā dēļ sanāk nokavēt arī otro lidojumu. Aviokompānija neuzņemas nekādu atbildību. Bet palīdzēt var apdošināšana, jo šis risks ir iekļauts. Kāda ir procedūra? Kā notiek nākamo lidojumu pirkšana? Pimēram konkrētajā dienā tiešo reisu uz galamērķi vairs nav. Paliek savienotie lidojumi. Pirmajam iespējamajam savienojuma variantam cena, piemēram, EUR 300, nākamajam 400 utt. ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'' apdrošināšanas atlīdzība piem. 1000 EUR. Vai klients šādā situācijā var izvēlēties jebkuru lidojumu, kas iekļaujas šajā summā, vai arī jāņem pats lētākais, kaut arī tas, piemēram, ir visneizdevīgākais savienojuma variants (ilga gaidīšana utt.)? 

Piem. Swedbankas apdrošināšanas noteikumos ir teikts, ka viņi atlīdzinās "saprātīgus" izdevumus. Praksē tas nozīmē, ka labāk, kā minēja pārējie, saskaņot konkrēto variantu ar viņiem. Savādāk viņi var iebilst, ka maksāt 1000EUR par to, ka aizlidot piem. no Stokholmas uz Rīgu ar konkrēto reisu, nav saprātīgi, un atteikt izmaksu.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 2904
Manīts: pirms 1 st

Šodien pārbaudīju kāda ir cena bez atlaides un tiešām sanāca tie 30%. Vienīgi nepatīk tendence cenai pieaugt. Paskatījos pagājušā gada nogales apdrošināšanas polises cenu un un tā bija 13 EUR lētāka nekā, ja šogad ņemtu tos pašus datumus un tieši tos pašus limitus konkrētiem segumiem. Ar atlaidi nopirkt ir OK, bet ja bez, tad jāsāk arī izvērtēt citi apdrošinātāji (protams nerunāju par tiem ar B burtu Smile)

Noskaidroju, ka Swed zelta kredītkartē ir visa Swed apdrošināšana tikai nav iekšā daudziem svarīgais NEPAREDZĒTAS IZMAIŅAS CEĻOJUMĀ segums. kartes gada maksa 47EUR, bet lai to dabūtu, jābūt labai kredītvēsturei, algai virs 700EUR katru mēnesi jāienāk kontā u.c. kritēriji.

 

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 3223
Manīts: pirms 3 st

jo cilvēks paliek vecāks, jo polise dārgāka Smile tas, protams, viens no faktoriem. nupat pirku polisi jaunam pusim un vecmāmiņai, tas sanāca šādi:

divas nedēļas:

jaunēklis 7.49 EUR
vecmāmiņa (dzimusi aizgājušā gadsimta trīsdesmitajos gados) 51.85 EUR

un par "B" - nav bijušas problēmas saņemt kompensāciju no Baltas, savukārt cena dalīta ar divi pret Swed ar atlaidi.

 

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2262
Manīts: pirms 15 st
Kur: LON

Rihards_007 rakstīja:
Swed zelta kredītkartē ir visa Swed apdrošināšana tikai nav iekšā daudziem svarīgais NEPAREDZĒTAS IZMAIŅAS CEĻOJUMĀ segums

Tieši tā. Personiski man apdrošināšana pret šo risku ir vienīgais iemesls, kāpēc vispār pirkt ceļojuma apdrošināšanu, ja vien nebraucu uz kādu valsti ar absolūti neadekvātām medicīnas pakalpojumu izmaksām (piem. ASV).

Elina.Emilia
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/01/2012
Ziņas: 77
Manīts: pirms 14 st

Man domāt, ka starp nesavienotajiem lidojumiem vajag atstāt vismaz 4h, jo  "16.6.1. Apdrošināšanas gadījums iestājas, ja lidojums tiek atlikts par vairāk nekā 4 stundām".

Kad reiz nokavēju savu lidojumu, Latvija bija jau nakts un sazvanīju tik to startautisko numuru, kur no kāda indieša vairāk nesapratu kā sapratu.

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2262
Manīts: pirms 15 st
Kur: LON

Elina.Emilia rakstīja:

Man domāt, ka starp nesavienotajiem lidojumiem vajag atstāt vismaz 4h, jo  "16.6.1. Apdrošināšanas gadījums iestājas, ja lidojums tiek atlikts par vairāk nekā 4 stundām".

Nē - risks, kas sedz nesavienoto lidojumu nokavēšanu dēļ iepriekšējo lidojumu kavēšanās ir atsevišķi aprakstīts sadaļā "16.5. Transportlīdzekļa nokavēšana". Sadaļā 16.6. aprakstītais risks ir domāts izmaksām, kas radušās izlidošanas vietā dēļ kavējuma, un ir ierobežots ar 100EUR diennaktī.

apple
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 316
Manīts: pirms 6 ned

Kad vakar skatīju Swedbank, man parādīja ļoti nepievilcīgu ciparu. Tāpēc sliecos uz to, ka izdevīgāk ir paņemt Amex Gold karti komplektā ar apdrošināšanu, kas ietver neparedzētas situācijas. Tā ir BTA apdrošināšana, darbojas visiem ģimenes locekļiem un izmaksātu nedaudz virs 70 EUR gadā. Cik palasīju noteikumus, tad punkts par lidojuma nokavēšanu izklausās pieņemams (starp citu, viņi lieto "Minimum connection time"). Bet nu man arī ir zināmi aizpriedumi attiecībā uz B-kompānijām. Tāpēc jautāju - kādam varbūt ir pieredze ar BTA ceļojumu apdrošināšanu? Varbūt es kaut ko nepareizi esmu sapratusi/ neesmu pamanījusi? - dažkārt gadās izlasīt to, ko gribas izlasīt, bet ne tā, kā ir patiesībā Smile

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2262
Manīts: pirms 15 st
Kur: LON

Nevaru komentēt par BTA, bet man šķiet, ka tā apdrošināšanas summa nesavienoto lidojumu riskam Amex apdrošināšanai nav pietiekama - 250EUR gadā. Turklāt arī jauno biļeti ir jāiegādājās ar Amex karti (kas ne vienmēr būs iespējams). Varbūt, ja lido tikai īsus lidojumus, tad tas ir OK?

Elhana
Lietotāja Elhana attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/01/2010
Ziņas: 134
Manīts: pirms 15 st

Nopirku ceļojuma polisi atlaižu dienās. Šodien skatos cenu- tikai par 1 eur dārgāk! 30% nu nekādīgi nesanāk.

Aizrakstīju bankai, bet nezinu, vai tas līdzēs. Kādam ir bijuši gadījumi, kad cenu pārrēķināja postfactum?

Sen nekur nav būts!

apple
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 316
Manīts: pirms 6 ned

shustrik, taisnība par tiem 250 EUR, šito nebiju pamanījusi.

zaksis
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2011
Ziņas: 4324
Manīts: pirms 14 st

Balta, laikam ir vienīgā ''B'' kompānija, kura vēl daudz maz atlīdzības maksā, bet nu jau arī Baltu ir nopirkuši poļi PZU, un nu gan visas ''B'' kompānijas būs vienā ''maisā'' - BTA, Baltikums, BAN. 

Erkils
Lietotāja Erkils attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/07/2009
Ziņas: 574
Manīts: pirms 3 d
Kur: LV

Varu padalīties ar savu gadījumu par neparedzētiem apstākļiem-smaga negadījuma dēļ nonācu slimnīcā un bija nopirkts ceļojums uz Peru-varu pateikt,ka samaksāja visu arī viesnīcu un bija gatavi maksāt Peru tūrfirmai iemaksu,bet to peruāņi atskaitīja atpakaļ paši.Tā kā lai arī cena nedaudz augstāka es personīgi arī turpmāk izmantošu Swedbank-piezīme neesmu saistīta ar Swebanku

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3484
Manīts: pirms 20 min
Kur: Stokholma

(Puspajokam) Vai nebūtu laiks ieviest dzimuma lauku ceļakājā? Man bieži sanāk kļūdīdies, kad kādu sievieti uzrunāju vīrieša kārtā un otrādi, bet te nu galīgi apjucis - Erkils it kā šķiet vīriešu vārds, bet pēc "neesmu saistīta" noprotu, ka tomēr sieviete Smile

normina -iņš
Lietotāja normina -iņš attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/08/2012
Ziņas: 1860
Manīts: pirms 1 d
Kur: RIX

Kā? Vai tad ir problēmas? Grin

Interesanti, kāda ir Kosmiskās radioaktivitātes ietekme uz alu vasaras periodā?

Erkils
Lietotāja Erkils attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/07/2009
Ziņas: 574
Manīts: pirms 3 d
Kur: LV

Man līdzīgi kā normiņam 2 vienā,nav jēgas lietot 2 kontus

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 2639
Manīts: pirms 8 st
Kur:

Ceru, ka pats četrkājainais Erkils vēl pie labas veselības.