Marriott pērk Starwood

10 atbildes [Pēdējā ziņa]
Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 1 d

Nupat saņēmu epastu, ka Mariott pērk Starwood, te arī par šo: http://thepointsguy.com/2015/11/marriott-to-acquire-starwood-hotels/

Epasts tāds atnāca:

As a valued member, we're excited to share the news that Marriott International will join together with Starwood Hotels & Resorts to create the world's largest hotel company. For our Marriott Rewards members, this will mean even more choices in even more places, giving you access to 1.1 million rooms across 5,500 hotels in more than 100 countries. 

Marriott Rewards and Starwood Preferred Guest (SPG) are among the industry's most-awarded loyalty programs, and they should be even stronger when the companies merge. Our programs and brands complement each other well, and we intend to draw upon the best of both programs to provide more value for our guests and hotels. 

This is the start of a long journey as we combine our two companies. For now, we remain separate, and there is no change to your Marriott Rewards program status, your Rewards points or your existing reservations. You will continue to earn Rewards points and elite stay/night credit for your stays, and bonus points for any promotions in which are you are participating. There is no change to how you manage your Rewards account or book reservations.

Over the coming months, as we have more to share we'll be sure to reach out to you by e-mail, at marriottrewards.com and via twitter (@MarriottRewards). In the meantime, we remain at your service wherever you need us—whether in our hotels, at marriottrewards.com, the Marriott mobile app, or via our Customer Care Centers. 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Šīs ir fundamentālas izmaiņas globālajā viesnīcu tīklu situācijā. Marriott dalībnieki var būt puslīdz apmierināti, varēs vairāk vietās tērēt un pelnīt punktus, un Starwood ir daudz jauku viesnīcu, tajā skaitā Eiropā, kur Marriott klātbūtne ir fragmentāra.

Starwood lojalitātes programmas dalībnieki var skumt, jo viņu lojalitātes programma bija ļoti devīga pret lielajiem tērētājiem, kas uzturas īpaši dārgās un smalkās viesnīcās. Punkti bija ļoti vērtīgi un labi konvertējās par jūdzēm (20 000 punkti -> 25 000 jūdzes, pārsūtot uz daudzām aviosabiedrību programmām).

Kā saprotu, SPG lojalitātes programmu apvienos ar Marriott Rewards (un iespējams izmantos gadījumu, lai devalvētu arī to). Visi SPG zīmoli (Westin, Sheraton, Le Meridien, St. Regis, Four Points, Aloft utt) paliks.

Kaut kādās detaļās varbūt daži Marriott Rewards dalībnieki būs ieguvēji, bet kopsummā šī tendence nav laba, konkurence mazināsies. SPG un Marriott bieži vien "pieskatīja" viens otru, ja vienai programmai nebija akciju, daudzi metās pildīt akciju otrā utt.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

97% Marriott akcionāru un 95% Starwood akcionāru nobalsojuši par apvienošanos, tā ka viss ir izlemts.

http://www.frequentbusinesstraveler.com/2016/04/marriott-and-starwood-st...

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Arī Eiropas Savienība atļaus Marriott un Starwood apvienoties: http://www.reuters.com/article/us-starwood-hotels-m-a-marriott-intnl-eu-...

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Rīt, 16. aprīlī, 16:30 pēc EDT (23:30 pēc Rīgas laika) būšot liels paziņojums par lojalitātes programmu apvienošanu:

Sola video tiešraidi caur Facebook:

Es domāju, ka būs sliktas ziņas, jo konkurence lielo tīklu starpā tagad mazāka, vairs nav tā jācīnās par klientu. Kaut kādus labumus pametīs dalībniekiem ar statusu, lai pavisam neapvainojas, bet reāli šo izmantots, lai patīrītu māju un samazinātu statusa priekšrocības = izmaksas viesnīcām.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Tulīt sākas. 10 min kavējas.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Ātri gan beidzās, lielākā daļa laika reklāmklipiņi, galvenais vēstījums skatīties mājaslapā http://members.marriott.com jauno sistēmu. Es cerēju, ka vairāk iedziļināsies detaļās, ja jau saņēmušies rīkot pasākumu…

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 1 d

The Points guy arī raksts par šo: https://thepointsguy.com/news/details-unified-marriott-spg-loyalty-program/

Skatos, ka mans status match tagad diezgan neveiksmīgi sanāk, jo tikai reizi gadā var. Silver es būtu sasniegusi arī bez tā, bet varētu tikt līdz gold tad ar viņu. Būs laikam jāaizraksta un jāpainteresējas vai pēc augusta nevar dabūt tomēr vēl kādu challenge.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

No jaunā Gold maz jēgas, turpmāk (no augusta) Platinum būs līmenis, no kura ir reāli labumi (brokastis, pieeja laiskotavai, kārtīgi upgrade utt). Tā ka match/challenge uz jauno Gold neko īpaši nedos. Būtu jēga sasniegt pašreizējo Gold līdz jūlija beigām (tas turpmāk sauksies Platinum).

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 1 d

Labi, es laikam izdarīšu tā, paredzēta palikšana nākošnedēļ, tad būs tas Silver beidzot dabūts. Un tad varbūt jāuzprasa vai tomēr nevar paliekot vēl trīsreiz piemēram līdz jūlija beigām dabūt gold. Vecās sistēmas gold Smile

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 10543
Manīts: pirms 5 d

 Ja kādam ir nepārvarama vēlme veldzēties ar plastmasas sūcamsalmiņu palīdzību, baudot dažāda ranga kokteiļus Mariottos, tad be carefully, sekos totāls bans!!! Skumji Frown Nebūs 100 proči fīlings. Mošk, jāienes līdzi? https://www.treehugger.com/plastic/marriott-removing-plastic-straws-its-...