Jautājums par konkrētu lidojumu LHR-SFO biznesa klasē

9 atbildes [Pēdējā ziņa]
shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2499
Manīts: pirms 9 ned
Kur: SEA

Plānoju lidot biznesklasē LHR-SFO un atpakaļ. Varianti ir lidot ar UA, BA, vai VS. Ar kuru aviokompāniju jūs ieteiktu lidot, lai varētu saņemt pēc iespējas izmantojamāku labumu no kādas lojalitātes programas?

Parasti pētītu šo jautājumu pats, bet diemžēl lidojumu jārezervē šodien un nav vairs laika pētīšanai, tā kā ceru, ka varbūt kādam jau ir gatava atbilde šim jautājumam.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Ar United vari dabūt Star Alliance Gold (Aegean programmā, kas pelna 200% United biznesa klasē, sanāk ~21 500 jūdzes par šo lidojumu no vajadzīgajām 20 000).

Ar BA  nopelnīsi ~16 000 avios, ar ko pietiek 3,5 īsiem lidojumiem Eiropā (cena 4500 jūdzes par katru).

Ar VS nopelnīsi ~16 000 jūdzes Delta programmā, kam nav īsti reāla pielietojuma, jāpelna vēl.

Es ņemtu vai nu UA, ja vajag *A Gold (kas no RIX ļoti noder, LH, LO, SN, TK no mums lido, visās šajās aviosabiedrībās papildus bagāža un lounge pieeja būtu), vai BA (man patīk avios, labi izmantojami īsiem un dārgiem lidojumiem).

(Palaboju savu tekstu, sākumā bija nepareizs jūdžu skaits, lai dabūtu Aegean Gold.)

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2499
Manīts: pirms 9 ned
Kur: SEA

Milzīgs paldies par atbildi, ņemšu BA, jo izskatās ka tie Avios tiešām varētu būt diezgan vērtīgi.

FXQuadro
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/02/2010
Ziņas: 2813
Manīts: pirms 3 st

Juris, 

Ko domā par AA programmu? Būs lidojumi ar BA, IB un varbūt kāds 1 x lidojums ar AA (gadā). Vai ir verts ņemt AA vai labāk BA (iet runa par Economy).

Around the world
2023: RIX, GDN, ATH

2024: RIX, IST

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Infests par mani labāk orientējas AAdvantage, Buicim arī patīk, cerams viņi atbildēs. Smile (AAdvantage veica dažas ļoti nepatīkamas izmaiņas savā programmā, pirms tam es pat biju samierinājies, ka US Dividend Miles kļūs par AA, bet tagad nožēloju.)

BA avios tik būtiski atšķiras no citām programmām, ka man liekas vērtīgi oneworld judzes virzīt uz to, lai atprečotu īsiem bet dārgiem lidojumiem, un tālos sarežģītos bonusa lidojumus savukārt veidot ar SkyTeam vai StarAlliance.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

FXQuadro rakstīja:

Juris, 

Ko domā par AA programmu? Būs lidojumi ar BA, IB un varbūt kāds 1 x lidojums ar AA (gadā). Vai ir verts ņemt AA vai labāk BA (iet runa par Economy).

Manuprāt, AA ir izdevīgs, ja gadā šajā programmā tiks sakrātas vismaz 25k jūdžu. Ja savāc tos 25k, tad tiek sasniegts AAdvantage Gold (oneworld ruby) līmenis. Par šo līmeni tiek maksātas papildus 25% jūdžu. Piemēram, ja nolido 8000 jūdzes par ko standartā dod 100% jūdžu, tad ar Gold līmeni būs 10000 jūdžu. Ja tiek savākts nākamais (Platinum) līmenis, kam vajag 50k jūdžu, tad nāk jau 100% papildus jūdžu (ļoti izdevīgi). Šie bonusi tiek maksāti arī par lidojumu, ar kuru tiek sasniegts konkrētais līmenis.

AAdvantage bieži dod 100% jūdžu, vai vismaz nedaudz jūdžu, kad citas programmas nedod neko.

Ja gadā tiek plānots savākt tikai 20k vai mazāk jūdžu oneworld, tad ieteiktu ņemt Jura pieminēto BA, jo ar to tiešām pieejami salīdzinoši lēti lidojumi, kuriem jūdžu izmaksu rēķina pēc attāluma, sākot no 4500 jūdzēm par lidojumu.

AAdvantage izdevīgākie varētu būt lidojums starp Eiropu (arī Rīgu) un Havaju salām klusajā sezonā, kas maksā 40k jūdžu par turp/atpakaļ. Vēl interesants ir variants starp jebkuru Austrālijas pilsētu (arī, piemēram Rietumos esošo Pērtu vai Darvinu) un Jaunzēlandi, kas maksā tikai 10k jūdžu vienā virzienā.

AAdvantage, izlietojot jūdzes, nav jāmaksā degvielas piemaksas (izņemot, ja lido ar BA un IB, kuriem ir jāmaksā degvielas piemaksas). BA laikam bija, tāpēc, ja plānots jūdzes izlietot garajiem lidojumiem, tad šim nolūkam neieteiktu krāt BA programmā.

Ja ir vēl kas konkrēts, tad prasi.

FXQuadro
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/02/2010
Ziņas: 2813
Manīts: pirms 3 st

Paldies.

Aizsūtīju ziņojumu.

Around the world
2023: RIX, GDN, ATH

2024: RIX, IST

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Kāpēc tā? Frown Esmu pārliecināts, ka turpmākie jautājumi un atbildes arī interesētu citus ceļakājiešus.

FXQuadro
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/02/2010
Ziņas: 2813
Manīts: pirms 3 st

Juris rakstīja:

Kāpēc tā? Frown Esmu pārliecināts, ka turpmākie jautājumi un atbildes arī interesētu citus ceļakājiešus.

Lūdzu:

 

04.2015 man ir lidojums uz HNL par kuru varu dabūt ap 17300 punktiem (BA  S un Q klases) vai pie AA būs adekvati?  Ir doma aizlidot vēl uz Braziliju  ar Iberia. Agrāk bieži lidoju ar Finnair uz Āziju, bet tur ar punktiem bija sudīgi Frown

Ir domāti lidojumi uz Karibu salām (ar BA/VS). Vai pie AA var nopirk par punktiem lidojumu starpi eiropas pilsetām?

Ar cieņu

 

 
20/09/2014 - 13:45

Sveiks,

BA praktiski visas klases AAdvantage programmā pelna 100% jūdžu, tā kā, ja lidots tiks 17300 jūdzes, tad tik arī AA dabūs. Iberia AA programmā pelna 100% tikai uz ASV/Puerto Rico, pārējos lidojumos lētākās biļetes pelna 80%. Finnair arī visās klasēs pelna 100%, tā kā ar to arī problēmu nebūs. No VS gan neko AA programmā nevarēs dabūt, ja vien lidojuma numurs nebūs BA vai kādas citas oneworld aviosabiedrības.

Jā, pie AA, protams, var nopirkt lidojumu starp Eiropas pilsētām, bet tas ir gandrīz visneizdevīgākais jūdžu tērēšanas veids (ne tikai šajā programmā, bet vispār). Pie AA tas maksās 10k jūdžu vienā virzienā. Tā kā BA programma rēķina izmaksas pēc lidojuma garuma, tad, ja plānojas, īss (bet dārgs) lidojums, tad tādu var iegūt par nieka 4,5k vienā virzienā.

 

Around the world
2023: RIX, GDN, ATH

2024: RIX, IST

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Paldies! Smile