Bravofly, u.c. rezervāciju e-pasti

15 atbildes [Pēdējā ziņa]
keflavik
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2012
Ziņas: 1412
Manīts: pirms 1 ned

Bravofly pērkot Ryanair gadās, ka parāda rezervācijas numuru , bet nevar rezervācijai piekļūt kamēr nav atnācis viņu apstiprinājuma e-pasts, kurā ir īpaša e-pasta adrese ar kuru piekļūt rezervācijām.

P.S. Ieteikums Ryanair lapā uzreiz arī šo e-pastu nomainīt uz savējo (lai saņemtu ziņas par check in, u.c. izmaiņām)

 

Tad nu te saraksts kādus e-pastus viņi taisa:

1) vards.uzvards@ zone-email.com

2) vards.uzvards@ everymounth.com

 

Varbūt ir vēl kādi citi?

AndrisG
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2013
Ziņas: 619
Manīts: pirms 14 st
Kur: RIX

3)@adataded.com

4)@utnmail.com

Man gan šķiet, ka no šī nav jēgas, jo kombināciju ir ļoti daudz. Pie tam gadījumi, kad uzreiz neatnāk @ no bravo ir reti. 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Te cilvēki jau sāka vākt sarakstu, domēnu tiešām izskatās daudz: http://www.celakaja.lv/forumi/wizzair-un-ryanair-triposana-ar-edreams?pa...

@oneemails.com
@tradosmail.com
@makeadresses.com
@startyouremail.com
@newcoadresses.com

keflavik
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2012
Ziņas: 1412
Manīts: pirms 1 ned

Iespējams, bet tomēr - iedomājos ka nākotnē varētu noderēt.

Varbūt viņiem ir kāds sadarbības partneris, kas tos e-pastus taisa - tad varētu mēģināt noskaidrot visas kombinācijas uzreiz.

AndrisG
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2013
Ziņas: 619
Manīts: pirms 14 st
Kur: RIX

Vairāk izskatās pēc tā, ka skripts viņus ģenerē automātiski un tās nav reālas adreses.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Automātiski ģenerētas adreses ir reālas adreses, es nesaskatu atšķirību.

AndrisG
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2013
Ziņas: 619
Manīts: pirms 14 st
Kur: RIX

Reāla adrese ir tāda, kuru tu vari izmantot - kurai apakšā ir arī serveris. šo diez vai var jebkādā veidā lietot kā reālu e-pastu - rakstīt un saņemt ziņas. 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Kādēļ Tu domā, ka nav serveris? Pārbaudīju, visus šos domēnus kāds anonīms lietotājs ir piereģistrējis caur GoDaddy 2011.-2012. gadā. Aizsūtīju uz vienu no adresēm testa e-pastu, atpakaļ nemet, tātad galā nonācis. Līdz ar to manuprāt tās ir reālas e-pasta adreses, cik nu kaut kas ir reāls digitālajā pasaulē. Smile

AndrisG
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2013
Ziņas: 619
Manīts: pirms 14 st
Kur: RIX

skaidrs Smile es mēģināju no otra gala - piekļūt savai adresei, kura ir man uzgenerēta Smile neizdevās.

bet, ja @ aiziet uz turieni, tad jā, puslīdz ir reāla adrese Smile

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Izskatās, ka viņi to visu uzlikuši Amazon Web Services mākonī Dublinā, tur iekrīt visi apstiprinājuma e-pasti no Ryanair.

keflavik
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2012
Ziņas: 1412
Manīts: pirms 1 ned

Es vienubrīd biju atradis uzņēmumu, kurš veic edreams Ryanair rezervācijas varbūt tagad sākuši jaunu pakalpojumu piedāvāt

iglici
Lietotāja iglici attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/04/2013
Ziņas: 650
Manīts: pirms 1 d

Vai ir zināms bravofly epasts priekš refund! Ryanair izmainīja laikus lidojumam, es pieteicu refund - ryanair raksta, ka naudu ieskaitiis starpnieka kontā no kura tika samaksāts, lai prasot refund no starpnieka!

keflavik
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2012
Ziņas: 1412
Manīts: pirms 1 ned

domāju ka vieglāk būtu vienkārši bankai savai chargeback uztaisīt.

Bzh
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/12/2012
Ziņas: 1743
Manīts: pirms 17 st

keflavik rakstīja:

domāju ka vieglāk būtu vienkārši bankai savai chargeback uztaisīt.

Bez pamatojuma nevar Smile Vajag vismaz kaut kādu pierādījumu, ka ir mēģināts šo situāciju risināt saviem spēkiem Smile

Šis viedoklis ir mans un attiecas uz mani, pat, ja reizēm tas ir uzrakstīts vispārējā formā :)

keflavik
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2012
Ziņas: 1412
Manīts: pirms 1 ned

kam lai raksta nezinu, bet man kontaktos stāv 2 e-pasti
 

1) domains @bravofly.com

2) support @bravofly.com

Neesmu pats rakstijis

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14795
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Nu, pēdējais izskatās visnotaļ loģisks variants.

Es decembrī dēļ pārmērīgas kavēšanās atteicos lidot uz Londonu ar Ryanair, biļete bija pirkta caur opodo.it - nebija nekādu problēmu atdabūt naudu no viņiem. Ryanair, protams, vispirms atskaita naudu atpakaļ starpniekam, tad griezos pie šiem, pievienojot Ryanair apstiprinājuma vēstules kopiju.