AirBaltic maldina par biļešu maiņu

20 atbildes [Pēdējā ziņa]
arturchix
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/08/2013
Ziņas: 463
Manīts: pirms 1 ned

(Pārliku atsevišķā tēmā — Juris)

Man tagad ir kašķis ar BT. Pandēmijas laikā nopirku avio, jo BT mājaslapā aktīvi reklamē, ka visām biļetēm var brīvi mainīt lidojuma datumu. Tagad gribu savam lidojumam mainīt datumu, jo ir mainījušies plāni, un pēkšņi noskaidrojās, ka Green biļešu īpašniekiem par datuma maiņu tomēr ir jāmaksā 50 eiro par virzienu! Jau pateicu VIP supportam visu, ko par to domāju, ka tā ir reāla klientu maldināšana un iesniedzu sūdzību. Domāju, ka varētu aiziet arī līdz PTAC.

BT varētu aprakstā arī ielikt, ka visām biļetēm ir pieeja VIP zālei, ēdināšana lidojuma laikā un SPA pakalpojumi, un tad kaut kur noteikumos pieminēt, ka par to visu tomēr nāksies maksāt.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4376
Manīts: pirms 53 min

Viss jau pareizi, nevajag izdomāt to, kā nav... Pirms tam šīm biļetēm nebija iespējama mainīšana vispār, tagad ir - tas arī tur rakstīts.

arturchix
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/08/2013
Ziņas: 463
Manīts: pirms 1 ned

Zahuj, ja tu lasi "datuma maiņa iekļauta visām biļetēm", kā tu to uztver? Man nav tādas informācijas, kā bija iepriekš - es uztveru, ka pakalpojums ir ietverts cenā.

Kas man būtu jāpieņem, ja tur būs rakstīts "ēdināšana iekļauta visām biļetēm"? Vai tiešām to, ka es drīkstēšu par to piemaksāt?

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14789
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Jā, atslēgas vārds varētu būt ''iekļauta''. Parasti tas tomēr nozīmē, ka par to nebūs papildus piemaksas prasības. Tikpat labi jau varētu pierakstīt, ka var mainīt katru virzienu par 1000€, lielas starpības nebūtu, jo arī par 50€ gandrīz nekad neatmaksājas mainīt - it īpaši, ja lāga nezin, uz kādu datumu mainīt.

P.S. Precīzāks vārds latviešu valodā būtu ''atļauta'' vai ''iespējama''. Tad īsti nevarētu piekasīties, lai gan pat tad šķistu nedaudz maldinoši. Tagad, šķiet varētu būt visai labas izredzes ar PTAC, derētu uzcept sūdzību.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4376
Manīts: pirms 53 min

arturchix rakstīja:

Zahuj, ja tu lasi "datuma maiņa iekļauta visām biļetēm", kā tu to uztver? Man nav tādas informācijas, kā bija iepriekš - es uztveru, ka pakalpojums ir ietverts cenā.

Kas man būtu jāpieņem, ja tur būs rakstīts "ēdināšana iekļauta visām biļetēm"? Vai tiešām to, ka es drīkstēšu par to piemaksāt?

tas tiesa - ja nezina, ka iepriekš vispār nebija iespējama, tad ir diezgan maldinoši. pērkot arī ir jāiet dziļāk, lai šo info pamanītu, citādi visām biļetēm uzrakstīts "Possible to change flight".

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

Nav pat nozīmes, vai agrāk bija vai nebija iespējama maiņa — ja raksta 'iekļauta', tad jābūt iekļautai, kā jau orsons saka…

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8634
Manīts: pirms 56 min

Nu tas tak tik vienkārši ar tām BT biļetēm. Ja agrāk neizmantotās biļetes varēja izmest miskastē uzreiz vai, pieprasot atmaksāt lidostas nodokli, tad tagad GREEN (BASIC) biļetes par nieka 50 EUR/vienā virzienā var mainīt uz jebkuru citu datumu, piemaksājot cenas starpību. Un tā var mainīt n-tās reizes par 50 EUR un tas viss jau ir iekļauts cenā. Par to, ka Jūs par katru maiņu samaksāsiet 50 EUR, Jums pat centu nepaprasīs!!! Varat mainīt, kamēr biļetes vērtība vairākkārtējas maiņas rezultātā pieaugs līdz 1000 EUR. Tas tak ir labs DEAL. Tas nekas, ka jauna biļete, laicīgi pērkot, tagad bieži vien izmaksās mazāk nekā 50 EUR, ja virziens nav pieprasīts vai pa to pašu maršrutu lido arī RYANAIR un WIZZ.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8634
Manīts: pirms 56 min

Jā, bet kāds, kas uz šito ir "iekritis", tiešām varētu "uzcept" kļauzu PTAC, jo būtībā tā ir klientu maldināšana un negodīga komercprakse. Es arī kaut ko līdzīgu biju iekomentējis BT FACEBOOK profilā, bet no turienes regulāri dzēš negatīvos komentus.RYANAIR arī vienu brīdi "mērkaķojās" ar to bezmaksas maiņu, bet šobrīd RYANAIR-am biļetes tiešām var samainīt, tikai piemaksājot cenas starpību.

arturchix
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/08/2013
Ziņas: 463
Manīts: pirms 1 ned

airBaltic mani laipni pasūtīja 3 mājas tālāk:

Citāts:

Atsaucoties uz Jūsu iesniegumu, vēlos Jūs informēt, ka balstoties uz airBaltic mājaslapā pieejamo informāciju (https://www.airbaltic.com/lv/mainit-lidojumu), lidojuma datuma vai laika izmaiņas ir pieejamas visiem biļešu tipiem, taču atkarībā no iegādātās biļetes tipa, par pakalpojumu var tikt piemērota papildus samaksa, kā arī atkarībā no pieejamajām biļešu klasēm, pasažieris var tikt aicināts segt cenu starpību.

Vēlos izteikt nožēlu par sagādātajām neērtībām, taču ceru, ka sniegtā informācija būs Jums noderīga.

Nu ko, tad PTAC! Kādam ir pieredze, ko viņiem var prasīt?

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8634
Manīts: pirms 56 min

arturchix rakstīja:

airBaltic mani laipni pasūtīja 3 mājas tālāk:

Nu ko, tad PTAC! Kādam ir pieredze, ko viņiem var prasīt?

Var prasīt izvērtēt, vai BT piedāvājums tomēr nav maldinošs un vai to var uzskatīt par negodīgu komercpraksi, jo PAX-is netiek sākotnēji brīdināts par to, ka  GREEN biļetēm biļetes maiņa iespējama par 50EUR/one way (turklāt jāmaksā par katru maiņas reizi), radot maldīgu iespaidu par to, ka arī GREEN biļešu maiņa ir bezmaksas pakalpojums, lai gan tas attiecas tikai uz GREEN CLASIC un BUSINESS biļetēm:

GREEN classic  lidojuma datuma/laika maiņa iespējama bez maksas. Lidojuma datuma/laika maiņa atļauta pirms plānotā vai vēlamā reisa atkarībā no tā, kurš ir tuvāk šībrīža datumam. Ja lidojuma datuma/laika maiņa nozīmē arī rezervācijas klases* maiņu (tā pati rezervācijas klase*  izvēlētajā datumā nav pieejama), pasažierim būs jāsedz arī cenas starpība.

Un vēl var prasīt, kāpēc man kā klientam ilgi "jārokas" BT lapā, lai konstatētu, ka GREEN biļetēm tomēr šī maiņa ir "Par papildus samaksu + cenas starpību", kamēr es nonāku līdz šai BT mājas lapas dziļumos noslēptajai tabuliņai:

https://www.airbaltic.com/lv/cenas-noteikumi

Biļetes pirkšanas procesā nekur netiek pārliecinoši norādīts, ka BEZMAKSAS maiņa tomēr ir pieejama tikai dārgākā gala biļetēm (GREEN CLASSIC un BUSINESS). Arī ekonomiskā servisa klases biļešu nosaukumi (GREEN, GREEN PLUS un GREEN CLASSIC) nav sevišķi veiksmīgi piemeklēti, radot sajukumu, ja ļoti rūpīgi nelasa to garo tabuliņu. Labticīgiem klientiem turklāt noteikti traucē arī šis paziņojums, kurš izlec biļetes pirkšanas procesā:

Rezervē droši - visām biļetēm iespējams mainīt lidojuma datumu.* (nepasakot, ka "drošai" rezervācijai nāksies tomēr piemaksāt, mainot lidojumu).

Janka2014
Lietotāja Janka2014 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/09/2014
Ziņas: 965
Manīts: pirms 6 st
Kur: RIX

Viestur - GREEN classic biļetei maksas nav, tikai cenas starpība.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4376
Manīts: pirms 53 min

Janka2014 rakstīja:

Viestur - GREEN classic biļetei maksas nav, tikai cenas starpība.

It kā Viesturs neko pretēju neapgalvo...

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8634
Manīts: pirms 56 min

Nekas, nekas. Pie tā jau esmu pieradis, ka katrs mans vārds šeit tiek desmit reizes "izsvērts" un "izvētīts" gluži kā Augstākās vai Satversmes tiesas sēdē. Nevienam citam "ceļakājietim" tāda "uzmanība" vairs netiek veltīta.

Janka2014
Lietotāja Janka2014 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/09/2014
Ziņas: 965
Manīts: pirms 6 st
Kur: RIX

zahuj rakstīja:

Janka2014 rakstīja:

Viestur - GREEN classic biļetei maksas nav, tikai cenas starpība.

It kā Viesturs neko pretēju neapgalvo...

Viesturs palaboja savu postu... Smile

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4376
Manīts: pirms 53 min

Nedomāju vis... ir koments tāds nedaudz haotisks, bet cītīgi lasot problēmas nerodas.

Hanss
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 289
Manīts: pirms 1 gads

Ja kāds sūdzēsies, iesaku apgādāties ar teksta gramatisko un loģisko analīzi, vēlams no kāda filoloģijas profesora vai līdzīga dižgara. Tāds man reiz palīdzēja uzvarēt lielā valsts iepirkumā.

Erix

Janka2014
Lietotāja Janka2014 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/09/2014
Ziņas: 965
Manīts: pirms 6 st
Kur: RIX

zahuj rakstīja:

Nedomāju vis... ir koments tāds nedaudz haotisks, bet cītīgi lasot problēmas nerodas.

Atbildēju minūti vēlāk... trust me! Ieraugot papildinājumu gribēju savu komentāru izlabot, bet sistēma bļāva par 24h ierobežojumu, nez kāpēc. Bet Viesturs protams var turpināt skatīties uz pasauli ar redzējumu "visi pret manīm". Oh well. Smile

arturchix
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/08/2013
Ziņas: 463
Manīts: pirms 1 ned

Joprojām gaidu atbildi no PTAC, iesniedzu pieteikumu 5.novembrī, klusums. Es pieļauju, ka viņiem ir kaut kāda komunikācija ar airBaltic, jo tikko mājaslapā atradu, ka tekstiņš ir mainījies.

arturchix
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/08/2013
Ziņas: 463
Manīts: pirms 1 ned

Kāda nez jēga no visa šī ļembasta? 7.decembrī PTAC beidzot atbildēja:

Citāts:
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (turpmāk – PTAC) 2020.gada 6.novembrī saņemts Jūsu iesniegums saistībā ar AS “Air Baltic Corporation” (turpmāk – Aviokompānija) rīcību saistībā lidojuma datuma maiņu. 
PTAC informē, ka pieprasīja Aviokompānijai sniegt skaidrojumu par Jūsu iesniegumā minēto. Aviokompānija vēl nav sniegusi atbildi PTAC.
Ņemot vērā iepriekš minēto, PTAC par Jūsu iesnieguma izskatīšanas turpmāko gaitu Jūs informēs pēc Aviokompānijas skaidrojuma saņemšanas un izvērtēšanas kopsakarā ar Jūsu sūdzībā minēto.

Un viss, ar to arī viss beidzās - BT neuzskata par vajadzīgu kaut ko atbildēt, PTAC klusē un pacietīgi gaida, kamēr BT saņemsies kaut ko atbildēt, bet ir jau janvāra vidus.

agni123
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/07/2009
Ziņas: 42
Manīts: pirms 1 gads
Kur:

Varbūt kādam ir pieredze ar vārda maiņu BT, vai par 70€ var samainīt uz citu personu turp-atpakaļ, vai tikai vienam virziena. Biļete GREEN T, īpašnieks netiek. Rezervācija ir 2 personām kopā, vai varu prasīt atpakaļ nodokļus par vienu, kas nelidos, jo drošvien vārdu nesamainīsim uz citu..

nika

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14789
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Nezinu, kas ir Green T, bet Green un Green Plus vispār vārdu nevar mainīt, savukārt Green Classic par 70€ visai biļetei (tātad abiem virzieniem).

https://www.airbaltic.com/lv/pasaziera-varda-maina

Nodokļus, protams, vari atgūt par to, kurš nelidos, tikai nav ko steigties, labāk tos paprasīt pēc lidojuma (ja nu pēdējā brīdī kaut ko atceļ).

agni123
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/07/2009
Ziņas: 42
Manīts: pirms 1 gads
Kur:

Paldies!

nika